Van Hleb.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet als vervanger van Flamini mag ik hopen
Eindelijk naar Spanje zo lijkt hetquote:'Real Madrid heeft Van der Vaart dit weekend binnen'
De transfer van Rafael van der Vaart naar Real Madrid lijkt nog slechts een kwestie van dagen. Komend weekeinde, als zowel Real Madrid als Hamburger SV in Londen is om mee te doen aan de strijd om de Emirates Cup, lijkt het akkoord er te komen.
Real-voorzitter Ramón Calderón vertelde in een interview met de Madrileense sportkrant AS dat hij geen grote problemen meer verwacht. 'Hij is een speler van wie Schuster erg gecharmeerd is en zijn komst is dichtbij. Het is zeker mogelijk dat we in Londen tot een definitief akkoord komen. Dit is een operatie die niet ingewikkeld is.'
Volgens collega-sportkrant Marca neemt HSV genoegen met een transfersom van tien miljoen euro en tekent de Nederlandse international, die zelf graag naar Real wil, voor vijf jaar.
Calderón is niet bang dat Real Madrid problemen krijgt met een Nederlandse clan van vijf spelers. 'Onze Hollanders zorgen goed voor zichzelf, zijn familiemensen en voorbeeldige profs. Van der Vaart is voor zover wij weten net zo'n gedisciplineerde gozer van onbesproken gedrag.'
Bron: Vi.nl
Inderdaad, belachelijk dat hij naar Real gaat als hij daar de kans voor krijgtquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zeggen dat Barcelona je droomclub is en dan flirten met Valencia en eventueel naar Real gaan. Beetje jammer.
Tja van der Vaart is goed maar niet zo goed dat hij kan zelf kan kiezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zeggen dat Barcelona je droomclub is en dan flirten met Valencia en eventueel naar Real gaan. Beetje jammer.
$$$$quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef SCH het volgende:
Snap er geen zak van dat ze allemaal naar Real willen.
De nederlandse en duitse competitie is niet te vergelijken met een spaanse of engelse.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Makkie voor VDVaart, die jongen speelt zich overal in de basis!
weet ik niet, ik denk dat de nederlandse en bijvoorbeeld ook de duitse competitie toch een verschil is qua niveau hoor. De engelse en de spaanse bijv is toch aanzienlijk hoger...quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat ik al zei makkie voor VDVaart, die speelt zich overal in de basis
afgelopen EK heb ik weinig verschil gezien tussen die 2 en was het samenstel erg goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Als je bij oranje het niveauverschil ziet tussen Sneijder en VdV weet ik sowieso niet of hij wel gaat slagen daar.
idd en zeg je dat Luca toni jack shit is omdat je het EK gezien hebt. Die jongen is denk ik de beste middenvelder van de Bundesquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
als je vdVaart geen topper vind kijk je geen duits voetbal
Robinho gaat misschien weg toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 van Guti, Sneijder, Robinho en Van der Vaart met Gago(Diarra) gaat in elk geval niet werken
Het is een goede voetballer, maar hij heeft nooit meer zijn topniveau van Ajax in 2004 gehaald. Sneijder is hem sindsdien voorbij geholt en kan het topniveau van Real aan. Bij VdV heb ik sterk mijn twijfels.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
als je vdVaart geen topper vind kijk je geen duits voetbal
Zou er maar niet vanuit gaanquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
afgelopen EK heb ik weinig verschil gezien tussen die 2
quote:Ajax-geld obstakel transfer Van der Vaart
Door David Kuipers
Zondag, 03 augustus 2008, 13:52
Als Real Madrid Rafael van der Vaart wil overnemen van HSV, dan moeten de Spanjaarden niet alleen de verlangde dertien miljoen euro betalen, maar ook het percentage dat Ajax zal verdienen aan de transfer. De Amsterdammers krijgen 12,5 procent van het transferbedrag als HSV besluit om haar sterspeler te verkopen. Dat liet Ajax contractueel vastleggen toen het Van der Vaart in 2005 verkocht. Real zal dus een bedrag van 14,6 miljoen euro moeten betalen voor de 25-jarige middenvelder.
HSV heeft al enkele dagen geen contact meer gehad met de Spaans landskampioen. Het recht dat Ajax bedong op een deel van de transfersom lijkt een belangrijk struikelpunt in de onderhandelingen tussen de twee clubs. Real deed wel een tweede bod op Van der Vaart, maar dat werd afgewezen.
Rafael van der Vaart denkt zelf dat zijn droomtransfer snel rond zal komen. "Op dit moment ben ik nog speler van Hamburg, maar ik verwacht dat de twee clubs snel tot een akkoord komen," aldus Van der Vaart in een interview met de Spaanse krant AS. "Voor mij is spelen bij Real Madrid een droom, en als dit akkoord er uiteindelijk is, ben ik een gelukkig man."
Zowel HSV als Real doen dit weekend mee aan de Emirates Cup in Engeland. Daar werd Van der Vaart gespot in de spelerstunnel in gesprek is met Real-voorzitter Vicente Calderon. De nieuwe trainer van de Duitse club, Martin Jol, zit behoorlijk met de transfersoap in zijn maag. Hij vindt dat Van der Vaart is afgeleid. Jol stelde de Nederlander daarom zaterdag ook niet op in de wedstrijd tussen HSV en Real, die de Spanjaarden met 2-1 wonnen.
Hij is niet veel beter geworden. Snap ook niet wat Real met hem moet of is de bank te leeg?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef BB-boy het volgende:
Pfff 1,6 miljoen maar eventueel voor Ajax. Ik had op meer gehoopt.
Goh, zo'n reactie had ik van jou echt niet verwachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is niet veel beter geworden. Snap ook niet wat Real met hem moet of is de bank te leeg?
Kunnen we het er ook gewoon eens reeel over hebben? Hij is gewoon niet echt gegroeid na Ajax, kun je toch moeilijk ontkennen. Blijkt ook wel uit de bedragen die nu over tafel gaan. Minder dan Sulejmaniquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goh, zo'n reactie had ik van jou echt niet verwacht!
Moeten we hier serieus op ingaan? Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen we het er ook gewoon eens reeel over hebben? Hij is gewoon niet echt gegroeid na Ajax, kun je toch moeilijk ontkennen. Blijkt ook wel uit de bedragen die nu over tafel gaan. Minder dan Sulejmani
kijk eens naar voetbal en niet alleen naar kontjes okquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen we het er ook gewoon eens reeel over hebben? Hij is gewoon niet echt gegroeid na Ajax, kun je toch moeilijk ontkennen. Blijkt ook wel uit de bedragen die nu over tafel gaan. Minder dan Sulejmani
Ja. Wat is er onzin aanquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moeten we hier serieus op ingaan?
Reageer eens serieus flapdrol, wat een armoede.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
kijk eens naar voetbal en niet alleen naar kontjes ok
Als het Heerenveen--->HSV-->Real had geweest had je hem nu helemaal ingeprezen. Jou anti-alles wat met Ajax te maken/gehad heeft valt nogal erg op...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het Heerenveen--->HSV-->Real had geweest had je hem nu helemaal ingeprezen. Jou anti-alles wat met Ajax te maken/gehad heeft valt nogal erg op...
Maradona kostte ook minder dan Cristiano Ronaldo is Cristiano Ronaldo dan beter? nee met bedragen kijken ze ook nog hoelang iemand nog onder contract staan en dergelijke.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer eens serieus flapdrol, wat een armoede.
Minder dan Sulejmani, dat is toch onvoorstelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |