Wat het rood betreft, die gozer heeft een probleem met zijn camera.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
Istie nou rood en gespoten ofzo?
Ziet er wel strak uit, alleen heel jammer alsie gespoten is![]()
Jah ik kende hem wel, en ik ken dat verhaal ook wel. Maar leg dan eens uit waarom die velgen wel oranje zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Topictitle.Wijn.
![]()
[..]
Wat het rood betreft, die gozer heeft een probleem met zijn camera.
Moet je toch weten als diehard SM'er. : N
Nokken.![]()
![]()
Tof voor jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:19 schreef R34L-SIcK het volgende:
Laatst in de ardennen bij zo'n baan staan kijken waar ze op reden met Super Motards, ziet er echt leuk uit!!!!
Dat is helemaal niet tof en je zegt net dat je die SM's op die baan best mooi vondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:25 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Bijna net zo tof als een glas rode wijn in jouw lesboek
Keeenkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:25 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Bijna net zo tof als een glas rode wijn in jouw lesboek
Zijn ze ook en volgens mij is dat ook echt leuk om te rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet tof en je zegt net dat je die SM's op die baan best mooi vond![]()
Men die hun super sport inruilen voor een goede sm!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Zijn ze ook en volgens mij is dat ook echt leuk om te rijden.
True.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Men die hun super sport inruilen voor een goede sm!!!!!!!!!!
MERKEN ZO AL DAT HET WEL LANGSAMER IS, MAAR 80% meer fun!![]()
Of een 950 SM kopen, mega moto, hypermotard (maar das een ducatiquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij komt zaterdag ook hé naar de meet in Alkmaar om 12.00![]()
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] dilemma in motorland
aanbieding lijkt bijna te mooi om waar te zijn... ff advies van deheer rib-i afwachten en ff een nachtje over slapen![]()
En springen héquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Of een 950 SM kopen, mega moto, hypermotard (maar das een ducati). Kun je ook nog relatief hoge snelheden aanhouden
Wat heb je op het oog?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] dilemma in motorland
aanbieding lijkt bijna te mooi om waar te zijn... ff advies van deheer rib-i afwachten en ff een nachtje over slapen![]()
Ja maar dat kan met een szr ook welquote:
Maar daar is meine kleine niet op gebouwdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan met een szr ook wel![]()
Vielleicht wolsst du mein grosse habenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar daar is meine kleine niet op gebouwd![]()
JAWOHLLLLLLLLLLL.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vielleicht wolsst du mein grosse haben![]()
schlafen, Tschüss
Ik zeg wat het rood betreft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
Maar leg dan eens uit waarom die velgen wel oranje zijn![]()
Niet chatten in mijn verkooptopic.quote:
Ik ben op de fiets, dus dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:01 schreef bvvt het volgende:
*zucht* Poop weer
Jij komt zaterdag ook hé, naar de meet.quote:
Ja weet ik utquote:
quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook![]()
firebladequote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Antwoord
Dat doet ze echt nooit![]()
En je normale km teller is stuk!?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja weet ik ut![]()
Ik denk ook dat het 13000 is, heb eigenlijk niet goed een idee hoeveel het isRij altijd op de dagteller, en aangezien ik een digi dash heb zie je dan hoeveel je totaal op 1 tank heb gereden en zie ik niet zo vaak wat er totaal op staat
![]()
Maaruh, denk iets van 13.400 ofzo....
Lastige vragen heb jij joh!
Op de trophy zit toch ale een dubbelglas windschermquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, belt MDI net dat het ruitje voor de Trophy binnen is.![]()
Eigenlijk had ik verwacht dat het niet meer leverbaar zou zijn.![]()
![]()
Dan misschien toch maar die MPP bestellen v.aan de voorkant. 12 september circuitdagje.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Koffie #check
''Met wat lekkers'
Pakje Evergreen #op 8.30
Pakje Liga Milkbreak #op 9.15
Pakje Knoppers #op 10.30
Een lekkere collega bij de koffie dan maar#hebben we niet.
![]()
[..]
![]()
Geserveerd in een kort rokje?
Of met leer.![]()
Stukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
En je normale km teller is stuk!?![]()
WoootZo lastig toch niet!
![]()
Helemaal niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Stuk
Welk deel van digi dahs en dagteller snap je niet
Nee niet stukNiks is stuk aan de Raptor, behalve het spatbord, maar die is niet stuk, slechts minder heel
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
En je normale km teller is stuk!?![]()
WoootZo lastig toch niet!
![]()
Klopt, vandaar ik een zwart smoke en sportief ruitje had besteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Makster het volgende:
Op de trophy zit toch ale een dubbelglas windschermHeb in mijn leven veel grote ruitjes gezien maar op de trophy kan zelfs Erica Terpstra uit de wind zitten
![]()
NU heb ik er het meest behoefte aan.quote:
Jij bent ook niet gek, hooguit een steekje los.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Makster het volgende:
Nee niet stukNiks is stuk aan de Raptor, behalve het spatbord, maar die is niet stuk, slechts minder heel
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
NU heb ik er het meest behoefte aan.![]()
![]()
[afbeelding]
En die 1 uur en 24 minuten kan ik het nog wel ophouden.:@![]()
Maar..maar.. zeg je wel vaker dingen die je niet meent?quote:
1 uur 24. Of moeten daar tien 25 Kw minuten bij, en drie a la Bazziekzoekuren.quote:![]()
Chek dat ver zijn dan![]()
maar van zaterdag meen ik wel echt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar..maar.. zeg je wel vaker dingen die je niet meent?![]()
[..]
1 uur 24. Of moeten daar tien 25 Kw minuten bij, en drie a la Bazziekzoekuren.![]()
Door zo'n tyfuslink kan ik ontslagen worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef bvvt het volgende:
http://www.internetisseriousbusiness.com/
quote:
Door pa en ma? Op je zolderkamertje ..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef -XX- het volgende:
Door zo'n tyfuslink kan ik ontslagen worden.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkers met een ban kunnen nog wel via Fok! mailen.![]()
![]()
[..]
Door pa en ma? Op je zolderkamertje .... met dat mooie uitzicht.
![]()
Dan kan je hier nieuwe zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als ik bij je ben is het net slootwater.![]()
Plaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan kan je hier nieuwe zetten
Wat een disrespect voor iets waar je later op tien hoog in Amsterdam met weemoed naar terugkijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef -XX- het volgende:
Kenker..mooi uit zicht, dan is mijn naam sjonnie
![]()
I've just been "astleyed"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef bvvt het volgende:
http://www.internetisseriousbusiness.com/
Ik had een mooi zicht!! !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat een disrespect voor iets waar je later op tien hoog in Amsterdam met weemoed naar terugkijkt.![]()
![]()
Mooi uitzicht ja!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, het kan altijd beter.
[afbeelding]
Dit dan..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast een Winkelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Plaats?
Ik moet toch een doel hebben om te rijden.![]()
Koffie zetten voor koffiekoekje.![]()
Nog oudere koffiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar kan handiger
15 KM korter en 20 min. langer
Tjek motorblok van een 640/690 etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef koffiekoekje het volgende:
De "Ka" snap ik, maar bij de TM ben je me kwijt
iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek motorblok van een 640/690 etc.![]()
Bazziek en Bloempje ontlopen elkaar niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
IBG - Eerste studiefinanciering: aug of sept?
Altijd gedacht dat ze een stuk ouder was
alle twee een kutjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek en Bloempje ontlopen elkaar niet veel.![]()
![]()
Hoe liefdevol sprak ze nog over dat jongetje in 2006.
Maar jij hebt haar niet irl gemeet wel.![]()
Ze is vluchtig langs gelopen bij de MM eind vorig jaar, wist alleen toen niet dat zij ook iets met de mc van doen hadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek en Bloempje ontlopen elkaar niet veel.![]()
![]()
Hoe liefdevol sprak ze nog over dat jongetje in 2006.
Maar jij hebt haar niet irl gemeet wel.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nee... bloempje volgens mij niet
* schuilkelder opzoekt
Ja,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh, de groeten vanuit Antwerpen. Weer heerlijk hier wezen lunchen. Nog wat spannends gebeurd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
T
Ta
Tan
Tand
Tande
Tanden
Tanden R
Tanden Ra
Tanden Rap
Tanden Rape
Tanden Rapen
![]()
![]()
Lquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
T
Ta
Tan
Tand
Tande
Tanden
Tanden R
Tanden Ra
Tanden Rap
Tanden Rape
Tanden Rapen
![]()
![]()
quote:
Nohquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
IK WIL BAZZIE GRAAG KONTNEUKEN.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
Ik stond vandaag trouwens bij het stoplicht nog naast mister Jim!![]()
![]()
![]()
DIK LOPEN SJANSEN NATUURLIJk [afbeelding]en gaszz!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja joh.
Minder:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Ik zal wel even grieze pap met bitterkoekjes voor je makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder:
[afbeelding]
En meer:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
En? kon je em bijhouden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder:
[afbeelding]
En meer:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
Mag hij al autorijden, of moest Jim nog achterin zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef -XX- het volgende:
Hij zat in de auto.
TUURLIJK KON IK HEM BIJHOUDEN.![]()
Laatste wat ik heb gehoord, is dat hij met de auto in de orkestbak is geflikkerd, dus rijden kan ie vast niet zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mag hij al autorijden, of moest Jim nog achterin zitten.![]()
Jij bent toch lid van de fanclub? Waarom niet even de achtervolging ingezet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat jij een vervelende baan hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh, de groeten vanuit Antwerpen. Weer heerlijk hier wezen lunchen. Nog wat spannends gebeurd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
vrouwenlogica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
vrouwenlogica.
Hahahahah geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Niet meer lid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mag hij al autorijden, of moest Jim nog achterin zitten.![]()
Jij bent toch lid van de fanclub? Waarom niet even de achtervolging ingezet?![]()
vrouwenlogica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onnavolgbaar, en geloof mij, straks heb JIJ het nog gedaan ook heh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
vrouwenlogica.
Duidelijk tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze blijft niet slapen
![]()
Gevalletje tijdszone iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
hoezo? staat je klok anders? andere tijdszone?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gevalletje tijdszone idd![]()
Hoest met u! nog steeds druk met niks?
In Alkmaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]waar zit je dan?
Nu even niks zonder druk
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In Alkmaar![]()
Genoeg om je prestaties op te krikken![]()
Een afspraak makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zat me trouwens laatst af te vragen.... als je een paar duizend van je rekening wil halen om een motor te kopen natuurlijk moet je daarvoor een afspraak maken bij de bank of kan je gewoon binnenlopen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In Alkmaar![]()
Genoeg om je prestaties op te krikken![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een afspraak maken
Banken hebben tegenwoordig niet meer genoeg cash geld
Dank uquote:
Geen idee, maar misschien dat t op de website van je bank te vinden isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dacht ik alook een idee hoever van tevoren over het algemeen?
januari wou ik 100 pond hebben... zelfs daar moet je eigenlijk een afspraak voor makenik had toen mazzel dat ze het nog net hadden
kon het niet vinden, vandaar dat ik hier ff vroegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien dat t op de website van je bank te vinden is
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Makster het volgende:
JE kan max 1100 per dag pinnen ofzo, dus dan ff een paar dagen van te voren naar de pin
500 euro limietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]geloof dat m'n limiet op 500 zit... maar verkoper ziet je aankomen met 3 a 4 duizend euro in alleen maar briefjes van 50
had het met de gs wel gedaan... dat was nog 1400 ofzo wat ik moest betalenwas toen al een pakket waar je niet vrolijk van word
zaterdagmiddag waarschijnlijk kijkenhij belt morgen nog ff over hoe laat hij kan
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
500 euro limietMoet je snel beginnem et pinnen amigo anders ben je niet optijd om een motor te kopen
Maar een pin heeft Max 50 Euro? En wat boeit ut 60 briefjes van 50 is ook 3000Ik zou het toch gelijk naar mijnbank brengen, lekker boeien hee. Cash is cash
Afspraak makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zat me trouwens laatst af te vragen.... als je een paar duizend van je rekening wil halen om een motor te kopen natuurlijk moet je daarvoor een afspraak maken bij de bank of kan je gewoon binnenlopen
quote:
Mijn buit was ook niet groter dan een doosje negerzoenen Buyszoenenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moet toch eerst weten of ze geld hebben liggen of niet... anders sta je daar een overval te plegen en hebben ze geen geld, toch ook zonde
Kloptquote:
als je hem kan klonen mag je dat voor mij ook wel doen hoorquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn buit was ook niet groter dan een doosje negerzoenen Buyszoenen
Ik had niet zoveel nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je hem kan klonen mag je dat voor mij ook wel doen hoor![]()
[..]had je toch maar eerst onderzoek gedaan he
geldwagens zijn nog wel interessant volgens mijalleen niet echt gemakkelijk
Je maakt me kapotquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zie nog een stukje van de standaardpijp
Das niet best kan ik je vast vertellenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
Geflitst!ergste is..
![]()
misschien 30 km te hard...
![]()
www.flitsservice.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
Waar kan ik nakijken wat wat kost met flitsen?
Hieroquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
E. 161,00quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
Altijd leuk als je langs komtquote:
BOwbow van Rib-i kan hij krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:52 schreef Makster het volgende:
Whahahaha
serieus weetje, meeeen
litlle Bow WoW
Toch geen punt van me rbw af toch of wel?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet best kan ik je vast vertellen![]()
Maar wel een tof verhaal voor als je weer naar school mag![]()
nee want het was bij wegwerkzaamheden in een 30 zonequote:
Het boetebedrag: ¤ 145,-.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Hiero
http://www.om.nl/boetebase/
EDIT:
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127quote:
vrouwenlogica.
Wel willen neuken maar geen zin in bijbehorend gezeik dus maar afgesmstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar smsjes later krijg je wel gezeik maar geen geneuk![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
Geflitst!ergste is..
![]()
![]()
Volgens mij niet hoor, dat gebeurd d8 ik niet met flisten, net zoals ze je rijbewijs niet afnemen d8 ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toch geen punt van me rbw af toch of wel?!![]()
Pfffff...daar gaat me zuur verdiende geld.![]()
ff kieken hoe de Fok MC'ers 't doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd leuk als je langs komt![]()
Overdwars vaakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ff kieken hoe de Fok MC'ers 't doen![]()
Primaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
In een gangquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moet ook even je duimpje omhoog doen met het er langs gaan,heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef Snelwagen het volgende:
Ik reed net op de dijk, auto's inhalen waar mogelijk. Gaan die lui allemaal flisten met hun lampen
![]()
![]()
Misschien om te waarschuwen voor een flitserquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef Snelwagen het volgende:
Ik reed net op de dijk, auto's inhalen waar mogelijk. Gaan die lui allemaal flisten met hun lampen
![]()
![]()
Heel af en toequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ey Ribbetje![]()
Rij je nog steeds in je spijkerbroek rond![]()
Met de handjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach.... it was worth itquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127
136 voor 80 waar je 50 mag, buiten de kom
145 voor 80 waar 50 binnen de kom
Kortom, zwaar genaaid![]()
Een zwarte R6 tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me is fine![]()
Veul kilometertjes al gemaakt met m'n speeltje![]()
Kan het me goed voorstellen jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me is fine![]()
Veul kilometertjes al gemaakt met m'n speeltje![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen ja![]()
Raptor kopenGewoon, voor erbij
Ventje heeft meer centen dan jijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BOwbow van Rib-i kan hij krijgen
Ik zie mijn dochter al met zo een smart-ass thuiskomen [afbeelding]
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
Geflitst!ergste is..
![]()
![]()
Punten alleen bij staande houding.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toch geen punt van me rbw af toch of wel?!![]()
Pfffff...daar gaat me zuur verdiende geld.![]()
Niveautje hierquote:
Jammer johquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel af en toe
Zoveel rij ik de afgelopen 4 dagen niet meer
quote:
Ga toch maar 't circuit op, mss de 17e op Zolderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan zelf nog niet bij 30 toch, nog een correctie enzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Punten alleen bij staande houding.
Zelfs jij hebt meer centen dan ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ventje heeft meer centen dan jij![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
of misschien zagen ze wel hoe lelijk je onder je helm bent
En dan jou als schoonvader krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt meer centen dan ikDaarom huw ik mijn dochter nog niet met je uit
Mischien als ze wat ouder is![]()
Tsja daarom wil ik ook een intergraal helm voor dr bijquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed
![]()
Wel aanlokkelijk, gegarrandeerd altijd als een wijf mee geredenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt meer centen dan ikDaarom huw ik mijn dochter nog niet met je uit
Mischien als ze wat ouder is![]()
Nam aan dat ze daar al rekening mee had gehouden maar was even vergeten dat we het hier over -XX- hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan zelf nog niet bij 30 toch, nog een correctie enzo![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel aanlokkelijk, gegarrandeerd altijd als een wijf mee gereden
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
-XX- is er stil van gevallen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Punt van aandacht idd, ze is niet echt een hoogvlieger hehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nam aan dat ze daar al rekening mee had gehouden maar was even vergeten dat we het hier over -XX- hebben
Idd, dat overleef jij nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan jou als schoonvader krijgenDat overleef ik niet man
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nam aan dat ze daar al rekening mee had gehouden maar was even vergeten dat we het hier over -XX- hebben
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enige punt van aandacht voor haar hangt in mijn broekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Punt van aandacht idd, ze is niet echt een hoogvlieger heh
Ocharmequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
-XX- is er stil van gevallen, kan zij weer mooi 't enige meissie zijn in de Fok MC
![]()
Je extra paar sokken die je in je slip draagtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enige punt van aandacht voor haar hangt in mijn broek
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is toch geen ruimte voor johquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Je extra paar sokken die je in je slip draagt
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fokking hond!
Sowieso schrijf je zo.
Het wordt hier echt steeds simpeler hehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is toch geen ruimte voor joh![]()
[afbeelding]
Kwestie van de juiste mensen bij elkaar zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Het wordt hier echt steeds simpeler heh![]()
![]()
Fokking hond, ik bijt er op je weet!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste mensen bij elkaar zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Het wordt hier echt steeds simpeler heh![]()
![]()
Zal je toch eerst het knobbeltje moeten vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fokking hond, ik bijt er op je weet!!!!!!!!!!
Ach als je lang genoeg in de steeg blijft werken zijn al je tanden er al uit geslagen, dan blijft het bij sabbelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
En het hoogtepunt is weer bereiktquote:
Doe nou maar niet alsof dat jarenlange heroine gebruik icm met agressieve "klanten" je nog met ook maar 1 tand heeft overgelatenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Beter is het een heel grote bruidsschatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zal je toch eerst het knobbeltje moeten vinden
Ik was wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste mensen bij elkaar zetten
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach als je lang genoeg in de steeg blijft werken zijn al je tanden er al uit geslagen, dan blijft het bij sabbelen![]()
Ik heb altijd nog 22 tanden jongeman! waarvan 4 kiezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof dat jarenlange heroine gebruik icm met agressieve "klanten" je nog met ook maar 1 tand heeft overgelaten
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach als je lang genoeg in de steeg blijft werken zijn al je tanden er al uit geslagen, dan blijft het bij sabbelen![]()
Een keer op zitten letten in de les?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog 22 tanden jongeman! waarvan 4 kiezen.
Ze doet zelfs een meet regelen waar jij ook heen MOET!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nu is het genoeg hè, -XX- is okay
hihihihihi Wanneer gaan wij samen één milkshake drinken lekker jong dier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien anders bij jou de sfeer verzieken !?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tof weer dit weekend, staat mijn motor stil [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Euwja, topper van de dag:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tof weer dit weekend, staat mijn motor stil [afbeelding]
Zondagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mischien anders bij jou de sfeer verzieken !?
Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze doet zelfs een meet regelen waar jij ook heen MOET!Top wijf
![]()
Is dat ver?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gaat mams meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
hihihihihi Wanneer gaan wij samen één milkshake drinken lekker jong dier. [afbeelding]
Wat is er 29 sept?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef Snelwagen het volgende:
Wordt er 29 sept nog gemeet, of wordt er niet zover vooruit geplanned in de MC![]()
Dan is mijn eerstvolgende echte vrije dag, zonder werk of sociale verplichtingen. En dan zou ik eventueel kunnen meetenquote:
Meer dan 25 kmquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]Wat een aikhul ben je ook zeg, zo even tussen neus en lippen door zeggen dat er mogelijk op zeer korte termijn een vacature bij jullie open komt te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die witte vlekken krijg je er echt niet meer uit hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] moeders moet mijn kleren wassen![]()
Jij solliciterenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een aikhul ben je ook zeg, zo even tussen neus en lippen door zeggen dat er mogelijk op zeer korte termijn een vacature bij jullie open komt te staan![]()
Je onderschat mn talentenquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan is mijn eerstvolgende echte vrije dag, zonder werk of sociale verplichtingen. En dan zou ik eventueel kunnen meeten![]()
Ik zal die dag wel vrijhoudenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] MEETEN. JOU KTM ZIEN. MEETEN.
mits het binnen de 25 km is he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] MEETEN. JOU KTM ZIEN. MEETEN.
Nou.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef -XX- het volgende:
WAS IST LOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSS????[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb een dikke prent in mijn zak, en jullie doen ineens allemaal poeslief!!!!!!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
Antiekraakquote:
Niet te ver he !!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zal die dag wel vrijhouden![]()
Daar wil je niet kraken joh, allemaal buitenlandersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Antiekraak![]()
maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken als we Rib-i bezoeken
![]()
Als ze maar kabab en nootjes hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar wil je niet kraken joh, allemaal buitenlanders
Logiesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liever thuis, op het werk zijn die toiletten zo vies
Dat ineens bij jou een meet isquote:
Dan rijdt ik met jou mee!!!!!!!! GOED?!!?!?!?OF NEIT???? WIL JE GEEN BROMMER OP JE NEK!?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat ineens bij jou een meet iswel lezen he!!!
![]()
Toiletten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liever thuis, op het werk zijn die toiletten zo vies
Ik bedenk me ineens dat ik niet kan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Wie komt er nou vrijwillig naar Tilburg
[afbeelding]
Wtfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Wie komt er nou vrijwillig naar Tilburg
[afbeelding]
ZIEJEWEL! Ik wist hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik niet kan!![]()
Dat er bij jou al zo vaak gefaked is ligt niet aan haar hoorquote:
volgens wikipedia niet:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een keer op zitten letten in de les?
quote:Een volwassen mens heeft normaal 32 tanden, een kind met een melkgebit 20.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens wikipedia niet:
[..]
Maar ik ben een twijfelgeval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens wikipedia niet:
[..]
gezien je tanden iig veel meer kind dan volwassenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik ben een twijfelgeval.Geen kind, maar ook geen volwassen.
![]()
* Die de minste tanden hebben, kauwen het meestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik ben een twijfelgeval.Geen kind, maar ook geen volwassen.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
* Die de minste tanden hebben, kauwen het meest
De domste mensen voeren gewoonlijk het hoogste woord.
Bron
![]()
![]()
quote:
quote:
Je bent gewoon jaloers hé.quote:
n00oooo00h straks krijg ik ruzie met bazzaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers hé.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik met snelwagen aan het sjansen ben. [afbeelding]
HAHAHAHA. grapzak.![]()
slaap goed lekker dier!
![]()
voor mij ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Snelwagen het volgende:
Nogmaar anderhalve week dan alweer studeren, na een dikke 2 maand
![]()
Ik moet de 31ste mn rooster ophalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
voor mij ook3de beginnen colleges... 30ste intro en 29ste al een niet verplichtprakticum
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik moet de 31ste mn rooster ophalen...
Is dat zo'n niet verplicht practicum waar ze wel van je eisen dat je alles ervan weet![]()
Biologiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarschijnlijk welvolgens de mail wel handig voor de mensen die geen ervaring met practicum hebben is het wel handig... maar ik ga ook maar... heb wel ervaring met practicum, maar geen ervaring met biologiepracticum
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef -XX- het volgende:
Mijn school is wazig![]()
ik moet de 27ste beginnen met mijn stage, maar aangezien de school mijn stage regelt etc,...moet ik de 28ste naar school. En ik heb nog geen boeken, want die van vorig jaar zijn ook niet gebruikt. En mijn lesrooster heb ik ook nog niet opgestuurd en we hebben geen mentor of mentrix, verder moeten we zelf vaccinaties van 90 euro per vaccinatie betalen waarvan 3 x vaccinaties niet gelukt zijn, en mijn antistoffen ver onder het gemiddelde lag. rond de 70. Na de 3de vaccinatie zou hij hoger moeten liggen, maar bleek hij nog maar 35 te zijn. Dus het was oude rommel wat ze me inspoten, of er is wat fout gegaan bij het lab. En en en...als je niet goed gevaccineerd ben, mag je niet op stage.
En en en..vorig jaar ben ik al op stage geweest...En en en....owke... wow..
En de leraren en leraressen zijn bij ons geplukt uit de eerste beste ingezonden sollicitaties waarvan men dacht, ow ...die neemt vast genoegen met dat salaris
!!! Verder moeten we bij iedere les ons laten aftekenen, voor de inspectie...die eens in de zoveel tijd langs komt, en een leerling bij zijn nekvel grijpt om dan zijn aantekeningen van zijn aanwezigheid te bekijken. En zo niet genoeg aanwezig te zijn geweest, al zijn studiefiniancering terug mag betalen.
Owja...verder zijn de wc's ook nog niet schoon. En is de schoonmaakster een vrouw met een piemol.
Shuberth is altijd wel goede keusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
Trouwens ik was laatst ff wezen kijken naar helmpjes wezen kijken.
Kdenk dat het een Schubert s1 wordt, mooi stil ding (aangezien ik altijd met mn kop vol in de wind zit
. En ingebouwd zonneviziertje, ook wel fijn.
En Duits, dat is natuurlijk altijd goed![]()
Antistoffen ja!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Antstoffen? Omdat je met andere mensen in aanraking komt o.i.d.? En tsja zelf betalen, bij mij op school hoef je toch ook niet te betalen voor de materialen die je gebruikt. Zou hilarisch wezen als ze bij ons op school zouden zeggen van nou maak maar een mooi model, alumiunium kost dit, staal dat....
WTF is dat voorn strafkamp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |