Wat het rood betreft, die gozer heeft een probleem met zijn camera.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
Istie nou rood en gespoten ofzo?
Ziet er wel strak uit, alleen heel jammer alsie gespoten is![]()
Jah ik kende hem wel, en ik ken dat verhaal ook wel. Maar leg dan eens uit waarom die velgen wel oranje zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Topictitle.Wijn.
![]()
[..]
Wat het rood betreft, die gozer heeft een probleem met zijn camera.
Moet je toch weten als diehard SM'er. : N
Nokken.![]()
![]()
Tof voor jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:19 schreef R34L-SIcK het volgende:
Laatst in de ardennen bij zo'n baan staan kijken waar ze op reden met Super Motards, ziet er echt leuk uit!!!!
Dat is helemaal niet tof en je zegt net dat je die SM's op die baan best mooi vondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:25 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Bijna net zo tof als een glas rode wijn in jouw lesboek
Keeenkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:25 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Bijna net zo tof als een glas rode wijn in jouw lesboek
Zijn ze ook en volgens mij is dat ook echt leuk om te rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet tof en je zegt net dat je die SM's op die baan best mooi vond![]()
Men die hun super sport inruilen voor een goede sm!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Zijn ze ook en volgens mij is dat ook echt leuk om te rijden.
True.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Men die hun super sport inruilen voor een goede sm!!!!!!!!!!
MERKEN ZO AL DAT HET WEL LANGSAMER IS, MAAR 80% meer fun!![]()
Of een 950 SM kopen, mega moto, hypermotard (maar das een ducatiquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij komt zaterdag ook hé naar de meet in Alkmaar om 12.00![]()
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] dilemma in motorland
aanbieding lijkt bijna te mooi om waar te zijn... ff advies van deheer rib-i afwachten en ff een nachtje over slapen![]()
En springen héquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Of een 950 SM kopen, mega moto, hypermotard (maar das een ducati). Kun je ook nog relatief hoge snelheden aanhouden
Wat heb je op het oog?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] dilemma in motorland
aanbieding lijkt bijna te mooi om waar te zijn... ff advies van deheer rib-i afwachten en ff een nachtje over slapen![]()
Ja maar dat kan met een szr ook welquote:
Maar daar is meine kleine niet op gebouwdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan met een szr ook wel![]()
Vielleicht wolsst du mein grosse habenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar daar is meine kleine niet op gebouwd![]()
JAWOHLLLLLLLLLLL.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vielleicht wolsst du mein grosse haben![]()
schlafen, Tschüss
Ik zeg wat het rood betreft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
Maar leg dan eens uit waarom die velgen wel oranje zijn![]()
Niet chatten in mijn verkooptopic.quote:
Ik ben op de fiets, dus dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:01 schreef bvvt het volgende:
*zucht* Poop weer
Jij komt zaterdag ook hé, naar de meet.quote:
Ja weet ik utquote:
quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook![]()
firebladequote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Antwoord
Dat doet ze echt nooit![]()
En je normale km teller is stuk!?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja weet ik ut![]()
Ik denk ook dat het 13000 is, heb eigenlijk niet goed een idee hoeveel het isRij altijd op de dagteller, en aangezien ik een digi dash heb zie je dan hoeveel je totaal op 1 tank heb gereden en zie ik niet zo vaak wat er totaal op staat
![]()
Maaruh, denk iets van 13.400 ofzo....
Lastige vragen heb jij joh!
Op de trophy zit toch ale een dubbelglas windschermquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, belt MDI net dat het ruitje voor de Trophy binnen is.![]()
Eigenlijk had ik verwacht dat het niet meer leverbaar zou zijn.![]()
![]()
Dan misschien toch maar die MPP bestellen v.aan de voorkant. 12 september circuitdagje.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Koffie #check
''Met wat lekkers'
Pakje Evergreen #op 8.30
Pakje Liga Milkbreak #op 9.15
Pakje Knoppers #op 10.30
Een lekkere collega bij de koffie dan maar#hebben we niet.
![]()
[..]
![]()
Geserveerd in een kort rokje?
Of met leer.![]()
Stukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
En je normale km teller is stuk!?![]()
WoootZo lastig toch niet!
![]()
Helemaal niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Stuk
Welk deel van digi dahs en dagteller snap je niet
Nee niet stukNiks is stuk aan de Raptor, behalve het spatbord, maar die is niet stuk, slechts minder heel
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
En je normale km teller is stuk!?![]()
WoootZo lastig toch niet!
![]()
Klopt, vandaar ik een zwart smoke en sportief ruitje had besteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Makster het volgende:
Op de trophy zit toch ale een dubbelglas windschermHeb in mijn leven veel grote ruitjes gezien maar op de trophy kan zelfs Erica Terpstra uit de wind zitten
![]()
NU heb ik er het meest behoefte aan.quote:
Jij bent ook niet gek, hooguit een steekje los.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Makster het volgende:
Nee niet stukNiks is stuk aan de Raptor, behalve het spatbord, maar die is niet stuk, slechts minder heel
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
NU heb ik er het meest behoefte aan.![]()
![]()
[afbeelding]
En die 1 uur en 24 minuten kan ik het nog wel ophouden.:@![]()
Maar..maar.. zeg je wel vaker dingen die je niet meent?quote:
1 uur 24. Of moeten daar tien 25 Kw minuten bij, en drie a la Bazziekzoekuren.quote:![]()
Chek dat ver zijn dan![]()
maar van zaterdag meen ik wel echt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar..maar.. zeg je wel vaker dingen die je niet meent?![]()
[..]
1 uur 24. Of moeten daar tien 25 Kw minuten bij, en drie a la Bazziekzoekuren.![]()
Door zo'n tyfuslink kan ik ontslagen worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef bvvt het volgende:
http://www.internetisseriousbusiness.com/
quote:
Door pa en ma? Op je zolderkamertje ..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef -XX- het volgende:
Door zo'n tyfuslink kan ik ontslagen worden.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkers met een ban kunnen nog wel via Fok! mailen.![]()
![]()
[..]
Door pa en ma? Op je zolderkamertje .... met dat mooie uitzicht.
![]()
Dan kan je hier nieuwe zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als ik bij je ben is het net slootwater.![]()
Plaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan kan je hier nieuwe zetten
Wat een disrespect voor iets waar je later op tien hoog in Amsterdam met weemoed naar terugkijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef -XX- het volgende:
Kenker..mooi uit zicht, dan is mijn naam sjonnie
![]()
I've just been "astleyed"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef bvvt het volgende:
http://www.internetisseriousbusiness.com/
Ik had een mooi zicht!! !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat een disrespect voor iets waar je later op tien hoog in Amsterdam met weemoed naar terugkijkt.![]()
![]()
Mooi uitzicht ja!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, het kan altijd beter.
[afbeelding]
Dit dan..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast een Winkelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Plaats?
Ik moet toch een doel hebben om te rijden.![]()
Koffie zetten voor koffiekoekje.![]()
Nog oudere koffiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar kan handiger
15 KM korter en 20 min. langer
Tjek motorblok van een 640/690 etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef koffiekoekje het volgende:
De "Ka" snap ik, maar bij de TM ben je me kwijt
iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek motorblok van een 640/690 etc.![]()
Bazziek en Bloempje ontlopen elkaar niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
IBG - Eerste studiefinanciering: aug of sept?
Altijd gedacht dat ze een stuk ouder was
alle twee een kutjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek en Bloempje ontlopen elkaar niet veel.![]()
![]()
Hoe liefdevol sprak ze nog over dat jongetje in 2006.
Maar jij hebt haar niet irl gemeet wel.![]()
Ze is vluchtig langs gelopen bij de MM eind vorig jaar, wist alleen toen niet dat zij ook iets met de mc van doen hadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek en Bloempje ontlopen elkaar niet veel.![]()
![]()
Hoe liefdevol sprak ze nog over dat jongetje in 2006.
Maar jij hebt haar niet irl gemeet wel.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nee... bloempje volgens mij niet
* schuilkelder opzoekt
Ja,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh, de groeten vanuit Antwerpen. Weer heerlijk hier wezen lunchen. Nog wat spannends gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |