quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:13 schreef SiRojK het volgende:
'Via Hitler kwam toen de kever toch?'
[afbeelding]
Zou kunnen dan de kleuren van mijn pc iets anders staan.. Heb er wel mee zitten kloten ivm slecht beeld op mijn televisie (door gekoppeld)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef Copycat het volgende:
Ik hoopte nog zo op een Nadia en Dennis-caps-vrije COS.
Over caps gesproken:
[..]
Is deze bijgekleurd?
Teasers is weer in de tent!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Amanda is aangeschoten
Je maakt prachtige "Bouquette reeks" covers met de caps.quote:
RTL hèquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Je maakt prachtige "Bouquette reeks" covers met de caps.![]()
En zo moet het spel gespeeld wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke willen een oplossing met de weddenschap die ze met Jaap hebben.
Ze willen hem niet door laten gaan omdat ze hem niet in de gaten kunnen houden
als hij morgen naar de tandards gaat.
Jaap. dan heb ik fokking voor niets 4 dagen alleen maar groenten gegeten.
Huub .ja
Ze komen allemaal slaap te kort.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef Darklight het volgende:
Brain ook weer pissed
Waarom dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef Darklight het volgende:
Brain ook weer pissed
Hè Hè, kunnen die eindelijk weer eens gescript een ruzie maken!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Varen het volgende:
Brian is bozig, Amanda heeft gedronken
Moeten ze niet zoveel wippen .Liggen steeds tot diep in de nacht te wippen en daarna zeuren over slaap tekort.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ze komen allemaal slaap te kort.
Die heeft ze wel....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef 2live het volgende:
En Nadia draait maar met haar kont die ze helemaal niet heeft.![]()
Ach mag die looser wel slapen.moet hij weer leveren dan vanavond die arme jongen toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Dark het volgende:
De dames doen zachtjes, want Brian slaapt..........poor baby, koetsjie, koetsjie, koe..........
Die platte reet mag de naam kont niet dragen.quote:
Ze heeft wel een kont (geen mooie), anders zou ze er niet mee kunnen draaien. Het kind moet toch wat om in de picture te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef 2live het volgende:
En Nadia draait maar met haar kont die ze helemaal niet heeft.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die platte reet mag de naam kont niet dragen.
Deze kont loopt geruisloos over in haar enkels, niet noemenswaardig dus..........quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die heeft ze wel....![]()
[afbeelding]
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,
zeg zou cora vandaag komen?
Komt zondag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,
zeg zou cora vandaag komen?
Schaken met Denniks en Jaap ook heel spannend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef rooie3 het volgende:
En weer voor de spiegels.Heeft de regie nou niks anders te bieden dan die domme doos.Er is ook echt niks meer aan.
Of in de woonkamer gaan slapen, is ze tenmimste stil.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Die Nadia kan beter in de slaapkamer gaan wonen.
Iki word doodziek van het programma.En toch kijk ik nog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef riri het volgende:
echte schoonheid is geen schoonheid als iemand elke minuut elke seconde voor de spiegel hangt....
gratie die je van nature hebt gaat niet gepaard met steeds in de spiegel kijken of alles wel goed zit en elke seconde door je haren strijken om het haar steeds in model te brengen...alle natuurlijkheid in beweging is weg...ik zou een vrouw of een man die zich zo onzeker gedroeg niet om mij heen kunnen hebben...zou er doodziek van worden
het zou het beste voor het spel zijn...dit zo door laten gaan is het spel ten gronde richten...daar ben ik zeker vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef NS het volgende:
Zou het niet beter zijn om het helemaal niet meer over nadia te hebben? Dat is misschien een goede reden voor de redactie om het tij te keren. Twee ordinaire personen en een nietszegendfe persoon eruit en drie personen met een hoger IQ erin die het spel kunnen spelen .
Amandebieletje is ook weer klaar voor De Keileweg.quote:
Nadia is juist goed gecast.Hier zitten ze ook te zeiken dat het niks is en praten de hele dag over haar.Zelfs als er dan een goed gesprek op de andere stream is,dan praten ze maar door over Nadia.Dus in feite is Nadia zeer spraakmakend.Ik zwijg haar liever dood en zet de streams op mute als ze praat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef NS het volgende:
Zou het niet beter zijn om het helemaal niet meer over nadia te hebben? Dat is misschien een goede reden voor de redactie om het tij te keren. Twee ordinaire personen en een nietszegendfe persoon eruit en drie personen met een hoger IQ erin die het spel kunnen spelen .
Huh nu zit ze ineens in kantoor.Ze zat net met Amanda en las wat op de plasma en weg was ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Giggio het volgende:
ik haat je .. smek smek...
waar zijn Huub en Lieke
redactie: no DN streams tonight pleaseeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag zapte ik een paar keer langs de uitzending en het ging alleen maar over Nadia en Dennis en het daten. Het zijn de nieuwe sterren van de gouden kooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia is juist goed gecast.Hier zitten ze ook te zeiken dat het niks is en praten de hele dag over haar.Zelfs als er dan een goed gesprek op de andere stream is,dan praten ze maar door over Nadia.Dus in feite is Nadia zeer spraakmakend.Ik zwijg haar liever dood en zet de streams op mute als ze praat.
Is wel te merken.We zien niks anders meer op de streams.Huub zien we alleen nog maar als die anderen op een stream zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Vandaag zapte ik een paar keer langs de uitzending en het ging alleen maar over Nadia en Dennis en het daten. Het zijn de nieuwe sterren van de gouden kooi![]()
What goes around comes around....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amandebieletje is ook weer klaar voor De Keileweg.
Over straathoeren gesproken; zou Natasia nu ook haar kut voor een tientje moeten verkopen achter het station?
Omdat die sukkel saaie en verraad Jaap is geworden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:35 schreef Varen het volgende:
Jaap krijgt geen post van fans, hij vraagt zich af waar zijn fans gebleven zijn.
Nadia, kom ik dronken over.
Dan kan de cos wel dicht.we zien niks anders meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:36 schreef farscapevr6 het volgende:
kan er in de cossen niet meer gesproken worden over tangen, kleffen en make uppen
misschien dat ze bij rtl dan t licht zien?
Mijn hemel, het is wel armoe troef tegenwoordig hè....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio, net zo saai als Dennix aan het worden.
[afbeelding]
Zou dat lukken hier om voor test een uur lang het niet te hebben over die twee. Vast niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:36 schreef farscapevr6 het volgende:
kan er in de cossen niet meer gesproken worden over tangen, kleffen en make uppen
misschien dat ze bij rtl dan t licht zien?
Er wordt geen spel meer gespeeld, dus waar moet je het anders over hebben dan over die nadia. Uit pure verveling miscchien? Ik blijf het (en niet alleen Nadia) miscating vinden van o.a. Nadia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia is juist goed gecast.Hier zitten ze ook te zeiken dat het niks is en praten de hele dag over haar.Zelfs als er dan een goed gesprek op de andere stream is,dan praten ze maar door over Nadia.Dus in feite is Nadia zeer spraakmakend.Ik zwijg haar liever dood en zet de streams op mute als ze praat.
Dat is heel normaal hoor, 100%quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Meganog het volgende:
De gevoelens van Dennis door Nadia zijn ZO overweldigend dat hij de dating nodig heeft om te kunnen geloven dat het echt is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Zou de redactie Amanda zo rond laten lopen om ons ook eens iets te geven om te lachen?
Die liggen vast op de bank te slapen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke eigelijk.
Ik zag toch echt liever Natasia als Nadia. (maar ik heb syl gestemd)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
Tis focking niet normaal meer!
Poll
Welke oud-Miljonair mis je het meest?
Sylvia32%
Nicolaas5%
Natasia41%
Eric22%
1337 stemmen
Kun je na gaan zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
PollWelke oud-Miljonair mis je het meest?
Sylvia32%
Nicolaas5%
Natasia41%
Eric22%
1337 stemmen
De stemmingen bij villa vandaag zijn altijd gunstig voor Brian en Natasia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
Poll
Sylvia32%
Nicolaas5%
Natasia41%
Eric22%
1337 stemmen
Natasia .............! ! ! ja hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
Poll
Sylvia32%
Nicolaas5%
Natasia41%
Eric22%
1337 stemmen
Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:52 schreef SiRojK het volgende:
Jammer dat je geen mailtjes kunt sturen naar Jaap, die ze dan ff uitprinten.. Ik wil hem best ff uitleggen waar zijn fans zijn gebleven![]()
Worden we ergens op voorbereid. De come back van Natasiaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Natasia .............! ! ! ja hoor![]()
Volgens mij hebben ze dat al geprobeerd door Dimitri aan het werk te zettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Kun je na gaan zeg.
Als er een bloedmooie man komt zou Nadia er mee willen zoenen.
Nou kom op, redactie, gooi er een bloedmooie echte man in, vanavond nog![]()
Nou ik ben blij van Tas verlost te zijn maar Nadia zou wat mij betreft zo haar voetsporen mogen volgen. Dennix ook trouwens. Ik ook Syl gestemd (ipv Lieke).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik zag toch echt liever Natasia als Nadia. (maar ik heb syl gestemd)
Toch niet een verkapte vraag: Welke oud-Miljoniar zie je het liefst terugkomen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
Poll
Sylvia32%
Nicolaas5%
Natasia41%
Eric22%
1337 stemmen
Zet deze erin, de hele club!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat al geprobeerd door Dimitri aan het werk te zetten
Ja, ze wordt door iedereen uitgenodigd! Uit de contactpuntenkist!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Worden we ergens op voorbereid. De come back van Natasia
is die linkse z n hoofd erop geshopt ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Zet deze erin, de hele club!
[afbeelding]
nou ze willen haar toch op bezoek hebben.............en ze heeft waarschijnlijk toch niet veel te doen, zie haar niet veel op de tv, ze dacht natuurlijk dat ze het razend druk zou hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Worden we ergens op voorbereid. De come back van Natasia
Staan die niet veel voor de spiegel dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
[afbeelding]
al dat moois voor Kennix mijn stoere HELD!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatverdamme wat een...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat een griebels.............quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze is vast aan het wachten op haar contract voor RTL boulevardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ze willen haar toch op bezoek hebben.............en ze heeft waarschijnlijk toch niet veel te doen, zie haar niet veel op de tv, ze dacht natuurlijk dat ze het razend druk zou hebben.![]()
mischien kan ze naast Patty Brard staan............in...???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:04 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze is vast aan het wachten op haar contract voor RTL boulevard![]()
Dan krijst Amanda de hele dag: Lieke, ze hebben grotere borsten!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is waar, nou dan een stel echte stroere bouwvakkersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Staan die niet veel voor de spiegel dan?![]()
ja .........het is niet dat we hier wat van kunnen opsteken of zo..............quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef NS het volgende:
Wat een verschil qua niveau vanaf het begin (Natasia uitgezonderd dan hè)
nou er is toch wel een middeweg................zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is waar, nou dan een stel echte stroere bouwvakkers
[afbeelding]
AAH daar heb ik een kalender van op de plee hangenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Huub uitgezonderd; dat is de enige die een gezond verstand heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat nou pakken,laat ze maar in ouwe zooi lopen.Meer zijn ze niet waard.
Is dat niet Diana Balk????quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Starlie het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar amanda lijkt wel een crackhoer!
Nog even en ze gaat er zo uitzien...
[afbeelding]
Ja.. hoe lang zou het wit blijven? 1 of.... 2 uur??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Mooi een witte colbert voor clown Japio.Is hij echt waard.
Nee, da's Sharon het schoonmaakstertje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Starlie het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar amanda lijkt wel een crackhoer!
Nog even en ze gaat er zo uitzien...
[afbeelding]
Die man is anders heel negatief in het nieuws geweest. Hebben ze in de krant geen spaan van heel gelaten.quote:
Diana Balk dus...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging googlen op "crackhoer" en kwam toen haar tegen!
Of de moeder van Amanda. Logisch dat ze niet voor de camera's wilquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee, da's Sharon het schoonmaakstertje.
ritueel verbranden die hapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef Varen het volgende:
Pakkenman: Pak van Nastasia is klaar.
die van huub was toch al goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef milk-shake het volgende:
en Huub krijgt niks????????????????
De bewoners of van buiten af?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Die man is anders heel negatief in het nieuws geweest. Hebben ze in de krant geen spaan van heel gelaten.
Tuurlijk niet,Huub moet alleen maar tv maken en de rest krijgt voor niks doen jasjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef milk-shake het volgende:
en Huub krijgt niks????????????????
Kan ze nu goed gebruiken zegt Huub.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef Varen het volgende:
Pakkenman: Pak van Nastasia is klaar.
Zozo...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Overname van BV's die hij daarna failliet laat gaan.
slimme kerelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Overname van BV's die hij daarna failliet laat gaan.
toch bedankt voor de OPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
Zelfs de COS lezen is nu geen fuck aan...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Zou ze zelf weten dat het er zo uit ziet!....
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Zat wel aan de drank.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dacht t al te zien toen ze de trap op liep
naadje ook of faked ze dat ook?
denk dat ik amanda toch maar is een zelfgemaakt kaartje ga sturen.... zal die aankomen???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Zullen we deze foto allemaal aan haar sturen, als postquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Dat noem ik nog eens meedenken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Verida het volgende:
Misschien moet iemand even een paar leuke capjes sturen naar DOB. Dan kunnen ze die gebruiken bij hun volgende reclamefolder oid.
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Verida het volgende:
Misschien moet iemand even een paar leuke capjes sturen naar DOB. Dan kunnen ze die gebruiken bij hun volgende reclamefolder oid.
Mooi, bijna de moeite waard om op te sturenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan was ze van de week overstuur!
Maak er een kaartje van en stuur hem op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Lieke een voorganger?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.
Hier hun antwoord.
Beste ******,
Bedankt voor uw mail.
Helaas geven wij al maanden advies, alleen luistert ze er gewoon niet naar, brian zegt ook iedere keer, doe dit nou niet, doe dat nou wel, ook daar luistert ze niet naar.
Het is voor ons inderdaad erg vervelend dat ze daar niet naar luistert, maar de eerst volgende keer zullen we het echt gaan zeggen.
Haar voorgangers, nena, eveline, silvia en lieke verzorgen het wel zo goed, en die maken ook reclame, maar amanda inderdaad gewoon totaal niet, en dat is zonde helaas.
De eerst volgende keer dat we gaan zullen we er ook wat van gaan zeggen, want anders kan ze inderdaad een pruik gaan kopen, en kunnen we haar extensions niet meer onderhouden.
m.vr.gr
de medewerkers van,
Opleidingsinstituut-
Hair-Nail-Beauty-
Health & Welness center.
Dreams of Beauty
Ik neem aan dat dit serieus is aangezien je ook al over 'juice' begon eerder..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
is die linkse z n hoofd erop geshopt ofzo
ot, nog ff doortrainen ik kom in de buurt![]()
en dat ze dan doorflipt en gaat zuipen en zichzelf dan een britney geeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke een voorganger?![]()
Ik hoop maar dat DOB zich aan hun woord houdt en amanda dus niet meer van extensions willen voorzien.
Dat zou dan de eerste keer zijn.. Dat wordt echt knetterharde terreur als ze haar kaalscheren en een pruik gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Dreams of Beauty
hahaha, heerlijk toch dat ze telkens terug schrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.
Hier hun antwoord.
Beste ******,
-knip-
Dreams of Beauty
check pm, oja vetpercentage is nu 9% omdat ik gigantisch veel eetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit serieus is aangezien je ook al over 'juice' begon eerder..
Geef eens wat stats.. Lengte, gewicht, vetperc.. ik train ook
PM terug..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
check pm, oja vetpercentage is nu 9% omdat ik gigantisch veel eet![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er een briefkaartje van gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet zeker dat Huub en Lieke haar best uit die droom willen helpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
als mannie die briefkaart krijgt gaat ze zeggen dat die plukjes gefotoshopt zijn![]()
Volgens mij weet ze niet eens wat fotoshoppen is, denkt ze dat je dan foto's gaat kopen ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
als mannie die briefkaart krijgt gaat ze zeggen dat die plukjes gefotoshopt zijn![]()
Het zijn echt van die popiejopie figurenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef SIRA het volgende:
denken ze nou echt dat ze van Jaap gaan winnen ?
Precies! Dit is wel leuk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach alles beter dan die domme dozen aan het girltalken.
Ook leuk voor een briefkaartquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL: Amanda haar hoofd van bovenaf.....is echt,geloofde het zelf ook eerst niet.
http://i16.tinypic.com/4z4m8uv.jpg
Het valt mij niet tegen gelet op de vele eerdere verontruste deskundige commentaren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL: Amanda haar hoofd van bovenaf.....is echt,geloofde het zelf ook eerst niet.
[img] l i n k [/img ]quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Lady-night het volgende:
Hoe moet je een cap hier neerzetten? Kan alleen maar een link geplaatst krijgen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben ook nog plan B en C..........quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dreamboy het volgende:
Huup en Lieke blazen de weddenschap af vanwege de tandarts.
Huup en Lieke slapen vanavond boven want de rest mag niet weten dat de weddenschap niet door gaat.
De laatste truc van Huub en Lieke is : Ze hebben afgesproken dat de weddenschap is gestopt, maar dat weet niemand anders. Zodra Japio heeft gegeten gaan ze dus gewoon de masterbedroom claimen. Japio kan wel beweren dat de weddenschap is gestopt, maar dat ontkennen ze dan. Of het lukt weten ze niet, maar proberen kun je altijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Katewalker het volgende:
De weddenschap met Jaap wordt afgeblazen..omdat ze Jaap niet kunnen controleren als hij morgen naar de tandarts moet..(?)..iig hebben ze nu samen met Jaap een plannetje...Jaap doet alsof hij het niet vol kan houden en wordt morgen zogenaamd niet goed..bla bla bla
Helemaal snap ik het niet...maar Huub en Lieke zitten als Jaap weg is samen te smiezen dat als hun plannetje slaagt ze misschien dan wel de masterbedroom krijgen..
![]()
![]()
Als je die cap in het groot ziet is het echt erg...kijk op pagina twee van de ST op VOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Het valt mij niet tegen gelet op de vele eerdere verontruste deskundige commentaren.![]()
Heb je die van Zora01 hier al gezien? Ook een mooie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Als je die cap in het groot ziet is het echt erg...kijk op pagina twee van de ST op VOL
Nee, slotje denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Is er nog nieuws uit de kapsalon?
de verf is op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Is er nog nieuws uit de kapsalon?
Volgens mij is Dennis zo'n onopvallende vrouwenmishandelaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef Darklight het volgende:
Dennix verbied Nadia om met huub en Lieke te praten
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef SIRA het volgende:
kan iemand het aan om naar nadia en dennis te luisteren ?
hij heeft een huub fobiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Lijkt wel of Nix alleen maar over Huub kan denken
dat die verloren heeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef Katewalker het volgende:
Jaap staat nu iets te eten..Huub heeft een foto gemaakt met de aganda erbij..
Wat willen ze hiermee bewijzen dan?
Japio gaat morgen de anderen vertellen dat de weddenschap is afgelast. Huub en Lieke gaan dat dan gewoon ontkennen. In de hoop dat de anderen daarin meegaan. H&L proberen op die manier alsnog de masterbedroom te claimen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef Katewalker het volgende:
Jaap staat nu iets te eten..Huub heeft een foto gemaakt met de aganda erbij..
Wat willen ze hiermee bewijzen dan?
echt waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
De weddenschap is afgeblazen maar ik lees nergens nog iets over de nieuwe weddenschap die Jaap met de pakkenmannen heeft afgesloten:
Jaap weegt nu 171,6 Als hij over 2 maanden 10 kilo (of meer) minder weegt, krijgt hij 1 maatpak.
Als hij over 2 maanden 20 kilo (of mee) minder weegt, krijgt hij 2 maatpakken.
Als hij over 2 maanden hetzelfde of meer weegt als nu, moet hij de villa verlaten.
Weddenschap is op papier gezet en ondertekend door de opperpakkenman en Jaap
Zo..dat is heftig...maar volgens mij niet geldig..een paar "mannenpakkenmannen" kunnen niet besluiten dat Jaap weg moet natuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
De weddenschap is afgeblazen maar ik lees nergens nog iets over de nieuwe weddenschap die Jaap met de pakkenmannen heeft afgesloten:
Jaap weegt nu 171,6 Als hij over 2 maanden 10 kilo (of meer) minder weegt, krijgt hij 1 maatpak.
Als hij over 2 maanden 20 kilo (of mee) minder weegt, krijgt hij 2 maatpakken.
Als hij over 2 maanden hetzelfde of meer weegt als nu, moet hij de villa verlaten.
Weddenschap is op papier gezet en ondertekend door de opperpakkenman en Jaap
Huub, Lieke en Jaap hebben afgesproken dat de weddenschap is afgeblazen, maar de anderen mogen het nog niet weten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap het niet, 'de weddenschap is afgeblazen'.
Jaap heeft toch gewoon de weddenschap en dus de masterbedroom verloren??????
En Jaap gaat daarmee akkoord? Dat van die masterbedroom is iets wat Huub en Lieke voor elkaar willen krijgen..Jaap weet daar niks van..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
dat die verloren heeft
Ze willen de master bedroom
Hij heeft dus echt een Jaap fobie!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ik kan er niet meer tegen als je met hem praat."
[afbeelding]
dan is plan B van Huub en Lieke, daar weet Jaap idd niets vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En Jaap gaat daarmee akkoord? Dat van die masterbedroom is iets wat Huub en Lieke voor elkaar willen krijgen..Jaap weet daar niks van..
Zo heb ik het dus ook begrepen. Vaag is dat Jaap mee werkt met foto's maken terwijl hij iets eet...hij houdt zelfs de agenda vast om te bewijzen op welke dag hij iets at...of Jaap is dom..of wij hebben nog iets gemist...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:48 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap, Huub en Lieke hebben de weddenschap over het erten van groente en fruit samen beëindigd omdat ze geen oplossing konden verzinnen voor de tijd dat Jaap naar de tandarts gaat...Lieke mocht niet mee om hem te controleren en ze vertrouwen hem niet.
Dus nu houden Lieke en Huub hun 400 contactpunten en Jaap's z'n masterbedroom.
Maar de rest weet dat niet. Het plan is dat de weddenschap zogenaamd doorloopt. Lieke zal nog een paar spannende verhalen vertellen aan BAND over wat er kan gebeuren bij een tekort aan suiker (kan op je hoofd slaan, gek worden enz) en morgen gaat Jaap zogenaamd flauwvallen zodat BAND zich kapot gaat schrikken..
Plan C van Lieke en Huub (na het vertrek van Jaap) is dat ze morgen Jaap al voor de groep laten vallen..hem wijzen op het feit datie al gegeten heeft en dan de masterbedroom opeisen...de rest weet immers niet dat de weddenschap in overleg met Jaap beëindigt is!
Kan inderdaad! Ik zat net effe op de andere streams.. Misschien heeft iemand anders gehoord waarom Huub die foto van etende Jaap mocht maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo heb ik het dus ook begrepen. Vaag is dat Jaap mee werkt met foto's maken terwijl hij iets eet...hij houdt zelfs de agenda vast om te bewijzen op welke dag hij iets at...of Jaap is dom..of wij hebben nog iets gemist...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |