quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die platte reet mag de naam kont niet dragen.
Deze kont loopt geruisloos over in haar enkels, niet noemenswaardig dus..........quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die heeft ze wel....![]()
[afbeelding]
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,
zeg zou cora vandaag komen?
Komt zondag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,
zeg zou cora vandaag komen?
Schaken met Denniks en Jaap ook heel spannend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef rooie3 het volgende:
En weer voor de spiegels.Heeft de regie nou niks anders te bieden dan die domme doos.Er is ook echt niks meer aan.
Of in de woonkamer gaan slapen, is ze tenmimste stil.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Die Nadia kan beter in de slaapkamer gaan wonen.
Iki word doodziek van het programma.En toch kijk ik nog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef riri het volgende:
echte schoonheid is geen schoonheid als iemand elke minuut elke seconde voor de spiegel hangt....
gratie die je van nature hebt gaat niet gepaard met steeds in de spiegel kijken of alles wel goed zit en elke seconde door je haren strijken om het haar steeds in model te brengen...alle natuurlijkheid in beweging is weg...ik zou een vrouw of een man die zich zo onzeker gedroeg niet om mij heen kunnen hebben...zou er doodziek van worden
het zou het beste voor het spel zijn...dit zo door laten gaan is het spel ten gronde richten...daar ben ik zeker vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef NS het volgende:
Zou het niet beter zijn om het helemaal niet meer over nadia te hebben? Dat is misschien een goede reden voor de redactie om het tij te keren. Twee ordinaire personen en een nietszegendfe persoon eruit en drie personen met een hoger IQ erin die het spel kunnen spelen .
Amandebieletje is ook weer klaar voor De Keileweg.quote:
Nadia is juist goed gecast.Hier zitten ze ook te zeiken dat het niks is en praten de hele dag over haar.Zelfs als er dan een goed gesprek op de andere stream is,dan praten ze maar door over Nadia.Dus in feite is Nadia zeer spraakmakend.Ik zwijg haar liever dood en zet de streams op mute als ze praat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef NS het volgende:
Zou het niet beter zijn om het helemaal niet meer over nadia te hebben? Dat is misschien een goede reden voor de redactie om het tij te keren. Twee ordinaire personen en een nietszegendfe persoon eruit en drie personen met een hoger IQ erin die het spel kunnen spelen .
Huh nu zit ze ineens in kantoor.Ze zat net met Amanda en las wat op de plasma en weg was ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Giggio het volgende:
ik haat je .. smek smek...
waar zijn Huub en Lieke
redactie: no DN streams tonight pleaseeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag zapte ik een paar keer langs de uitzending en het ging alleen maar over Nadia en Dennis en het daten. Het zijn de nieuwe sterren van de gouden kooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia is juist goed gecast.Hier zitten ze ook te zeiken dat het niks is en praten de hele dag over haar.Zelfs als er dan een goed gesprek op de andere stream is,dan praten ze maar door over Nadia.Dus in feite is Nadia zeer spraakmakend.Ik zwijg haar liever dood en zet de streams op mute als ze praat.
Is wel te merken.We zien niks anders meer op de streams.Huub zien we alleen nog maar als die anderen op een stream zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Vandaag zapte ik een paar keer langs de uitzending en het ging alleen maar over Nadia en Dennis en het daten. Het zijn de nieuwe sterren van de gouden kooi![]()
What goes around comes around....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amandebieletje is ook weer klaar voor De Keileweg.
Over straathoeren gesproken; zou Natasia nu ook haar kut voor een tientje moeten verkopen achter het station?
Omdat die sukkel saaie en verraad Jaap is geworden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:35 schreef Varen het volgende:
Jaap krijgt geen post van fans, hij vraagt zich af waar zijn fans gebleven zijn.
Nadia, kom ik dronken over.
Dan kan de cos wel dicht.we zien niks anders meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:36 schreef farscapevr6 het volgende:
kan er in de cossen niet meer gesproken worden over tangen, kleffen en make uppen
misschien dat ze bij rtl dan t licht zien?
Mijn hemel, het is wel armoe troef tegenwoordig hè....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio, net zo saai als Dennix aan het worden.
[afbeelding]
Zou dat lukken hier om voor test een uur lang het niet te hebben over die twee. Vast niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:36 schreef farscapevr6 het volgende:
kan er in de cossen niet meer gesproken worden over tangen, kleffen en make uppen
misschien dat ze bij rtl dan t licht zien?
Er wordt geen spel meer gespeeld, dus waar moet je het anders over hebben dan over die nadia. Uit pure verveling miscchien? Ik blijf het (en niet alleen Nadia) miscating vinden van o.a. Nadia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia is juist goed gecast.Hier zitten ze ook te zeiken dat het niks is en praten de hele dag over haar.Zelfs als er dan een goed gesprek op de andere stream is,dan praten ze maar door over Nadia.Dus in feite is Nadia zeer spraakmakend.Ik zwijg haar liever dood en zet de streams op mute als ze praat.
Dat is heel normaal hoor, 100%quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Meganog het volgende:
De gevoelens van Dennis door Nadia zijn ZO overweldigend dat hij de dating nodig heeft om te kunnen geloven dat het echt is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Zou de redactie Amanda zo rond laten lopen om ons ook eens iets te geven om te lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |