Zozo...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Overname van BV's die hij daarna failliet laat gaan.
slimme kerelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Overname van BV's die hij daarna failliet laat gaan.
toch bedankt voor de OPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
Zelfs de COS lezen is nu geen fuck aan...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Zou ze zelf weten dat het er zo uit ziet!....
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Zat wel aan de drank.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dacht t al te zien toen ze de trap op liep
naadje ook of faked ze dat ook?
denk dat ik amanda toch maar is een zelfgemaakt kaartje ga sturen.... zal die aankomen???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Zullen we deze foto allemaal aan haar sturen, als postquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
Dat noem ik nog eens meedenken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Verida het volgende:
Misschien moet iemand even een paar leuke capjes sturen naar DOB. Dan kunnen ze die gebruiken bij hun volgende reclamefolder oid.
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Verida het volgende:
Misschien moet iemand even een paar leuke capjes sturen naar DOB. Dan kunnen ze die gebruiken bij hun volgende reclamefolder oid.
Mooi, bijna de moeite waard om op te sturenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan was ze van de week overstuur!
Maak er een kaartje van en stuur hem op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Lieke een voorganger?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.
Hier hun antwoord.
Beste ******,
Bedankt voor uw mail.
Helaas geven wij al maanden advies, alleen luistert ze er gewoon niet naar, brian zegt ook iedere keer, doe dit nou niet, doe dat nou wel, ook daar luistert ze niet naar.
Het is voor ons inderdaad erg vervelend dat ze daar niet naar luistert, maar de eerst volgende keer zullen we het echt gaan zeggen.
Haar voorgangers, nena, eveline, silvia en lieke verzorgen het wel zo goed, en die maken ook reclame, maar amanda inderdaad gewoon totaal niet, en dat is zonde helaas.
De eerst volgende keer dat we gaan zullen we er ook wat van gaan zeggen, want anders kan ze inderdaad een pruik gaan kopen, en kunnen we haar extensions niet meer onderhouden.
m.vr.gr
de medewerkers van,
Opleidingsinstituut-
Hair-Nail-Beauty-
Health & Welness center.
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Ik neem aan dat dit serieus is aangezien je ook al over 'juice' begon eerder..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
is die linkse z n hoofd erop geshopt ofzo
ot, nog ff doortrainen ik kom in de buurt![]()
en dat ze dan doorflipt en gaat zuipen en zichzelf dan een britney geeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke een voorganger?![]()
Ik hoop maar dat DOB zich aan hun woord houdt en amanda dus niet meer van extensions willen voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |