Dat zou dan de eerste keer zijn.. Dat wordt echt knetterharde terreur als ze haar kaalscheren en een pruik gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
hahaha, heerlijk toch dat ze telkens terug schrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.
Hier hun antwoord.
Beste ******,
-knip-
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
check pm, oja vetpercentage is nu 9% omdat ik gigantisch veel eetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit serieus is aangezien je ook al over 'juice' begon eerder..
Geef eens wat stats.. Lengte, gewicht, vetperc.. ik train ook
PM terug..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
check pm, oja vetpercentage is nu 9% omdat ik gigantisch veel eet![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er een briefkaartje van gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet zeker dat Huub en Lieke haar best uit die droom willen helpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
als mannie die briefkaart krijgt gaat ze zeggen dat die plukjes gefotoshopt zijn![]()
Volgens mij weet ze niet eens wat fotoshoppen is, denkt ze dat je dan foto's gaat kopen ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
als mannie die briefkaart krijgt gaat ze zeggen dat die plukjes gefotoshopt zijn![]()
Het zijn echt van die popiejopie figurenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef SIRA het volgende:
denken ze nou echt dat ze van Jaap gaan winnen ?
Precies! Dit is wel leuk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach alles beter dan die domme dozen aan het girltalken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |