Dat zou dan de eerste keer zijn.. Dat wordt echt knetterharde terreur als ze haar kaalscheren en een pruik gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
hahaha, heerlijk toch dat ze telkens terug schrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb laatst in en mail gevraagd of ze Amanda geen slechte reclame voor hun bedrijf vonden.
Hier hun antwoord.
Beste ******,
-knip-
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
check pm, oja vetpercentage is nu 9% omdat ik gigantisch veel eetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit serieus is aangezien je ook al over 'juice' begon eerder..
Geef eens wat stats.. Lengte, gewicht, vetperc.. ik train ook
PM terug..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
check pm, oja vetpercentage is nu 9% omdat ik gigantisch veel eet![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er een briefkaartje van gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet zeker dat Huub en Lieke haar best uit die droom willen helpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
als mannie die briefkaart krijgt gaat ze zeggen dat die plukjes gefotoshopt zijn![]()
Volgens mij weet ze niet eens wat fotoshoppen is, denkt ze dat je dan foto's gaat kopen ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
als mannie die briefkaart krijgt gaat ze zeggen dat die plukjes gefotoshopt zijn![]()
Het zijn echt van die popiejopie figurenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef SIRA het volgende:
denken ze nou echt dat ze van Jaap gaan winnen ?
Precies! Dit is wel leuk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach alles beter dan die domme dozen aan het girltalken.
Ook leuk voor een briefkaartquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL: Amanda haar hoofd van bovenaf.....is echt,geloofde het zelf ook eerst niet.
http://i16.tinypic.com/4z4m8uv.jpg
Het valt mij niet tegen gelet op de vele eerdere verontruste deskundige commentaren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL: Amanda haar hoofd van bovenaf.....is echt,geloofde het zelf ook eerst niet.
[img] l i n k [/img ]quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Lady-night het volgende:
Hoe moet je een cap hier neerzetten? Kan alleen maar een link geplaatst krijgen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben ook nog plan B en C..........quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dreamboy het volgende:
Huup en Lieke blazen de weddenschap af vanwege de tandarts.
Huup en Lieke slapen vanavond boven want de rest mag niet weten dat de weddenschap niet door gaat.
De laatste truc van Huub en Lieke is : Ze hebben afgesproken dat de weddenschap is gestopt, maar dat weet niemand anders. Zodra Japio heeft gegeten gaan ze dus gewoon de masterbedroom claimen. Japio kan wel beweren dat de weddenschap is gestopt, maar dat ontkennen ze dan. Of het lukt weten ze niet, maar proberen kun je altijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Katewalker het volgende:
De weddenschap met Jaap wordt afgeblazen..omdat ze Jaap niet kunnen controleren als hij morgen naar de tandarts moet..(?)..iig hebben ze nu samen met Jaap een plannetje...Jaap doet alsof hij het niet vol kan houden en wordt morgen zogenaamd niet goed..bla bla bla
Helemaal snap ik het niet...maar Huub en Lieke zitten als Jaap weg is samen te smiezen dat als hun plannetje slaagt ze misschien dan wel de masterbedroom krijgen..
![]()
![]()
Als je die cap in het groot ziet is het echt erg...kijk op pagina twee van de ST op VOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Het valt mij niet tegen gelet op de vele eerdere verontruste deskundige commentaren.![]()
Heb je die van Zora01 hier al gezien? Ook een mooie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Als je die cap in het groot ziet is het echt erg...kijk op pagina twee van de ST op VOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |