quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, je hebt hier ooit eens het liedje lief klein lieveheersbeestje van Pino genoemd, sindsdien is het hier een grote hit!
Thanks voor de goede tip!quote:
Herkenbaar en liefquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef Sugar het volgende:
Blij met hem, met wie hij is en wie ik ben voor hem.
Nou, ik ook niet. Ik vind het ook heel onwerkelijk eigenlijk als ik foto's zie uit die tijd, me probeer voor te stellen dat hij uit mijn borst dronk, dat hij nog net over het bed kon kruipen en alleen maar braaf stil lag....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:36 schreef Linda__ het volgende:
ik heb weinig heimwee naar een jaar geleden.
Hoi Brent!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:42 schreef Neuk het volgende:
Ohja! Brent ging vandaag voor het eerst heel uitbundig zwaaien!Superschattig! Hij moest altijd al wel lachen en wist ook wel wat het betekende dat gezwaai maar nu doet hij het echt zelf. Met volle overtuiging. Wat is het toch leuk als ze iets leren....
![]()
![]()
Check het filmpjestopic.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Vivi het volgende:
Fillumpie Moonah!
Laat me raden, een maand of 9?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Kersjes het volgende:
een lange zwangerschap
42 weken, maar het voelde soms wel alsof ik al mijn hele leven zwanger was geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Laat me raden, een maand of 9?
Welkom!
Oh jeetjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef Lois het volgende:
Ik kom even langswaaien en zie dat je Luuf hebt gekocht Vivi. Onze kinderarts heeft dat afgeraden, zeker bij (licht) asmatische kindjes. In Luuf zit een stofje wat de slijmvliezen prikkelt (in de neus maar ook inde longetjes), waardoor ze slijm gaan aanmaken. Bij benauwde kindjes wordt de benauwdheid dan alleen nog maar erger. Beter is gewoon veel zoutoplossing in zijn neusje, matras ietsje verhogen en ventolin zo nodig.
Doe ermee wat je wilt maar ik wilde het wel even zeggen
Kersjes van harte welkom hier
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:36 schreef Mibos het volgende:
Hihihi Chaca...
Ethan fijn dat je het slapen ook ontdekt hebt.
Speciaal voor Chaca Mibos:
Een KaithMaud-update. Nou eigenlijk gaat het gewoon supergoed alleen vind deze mama het ineens veuls te snel gaan. Zitten/kruipen/optrekken/kontschuiven op handen en voeten vooruit sprinten. en vooral overstappen van de bank naar de tafel en langs de tafel/box naar de televisie en overstappen in de breedte van de box. Kruipen doet ze nog steeds sporadisch niet zoals het hoort. Eet nog steeds als een bootwerker maar is wel van de gemakdiende wat dat betreft. Wil echt nog niet wel zelf eten. Tot ergernis van mama, want alles ligt dan overal. Daarintegen een rijstwafel of een cracker dat eet ze wel maar als het kleine stukjes/plakjes zijn echt niet.
Verder begint ze lekker driftig te worden als het echt niet lukt en dan wordt ze even paars. Niet reageren is de beste methode en dan koelt ze het snelste af. De wereld ontdekken is de grootste hobby. Ik probeer de katten te vangen, maar dat lukt niet altijd. En als mama uit zicht verdwijnt dan word ik heeeeeel verdrietig, maar als ze dan kiekeboe doet, ga ik heeeel hard lachen.
Ook heeft ze 8 3 tandjes en twee bulten en ze bijt ermee het liefst als ze bij mama aan de borst ligt.
Hij eet al goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:28 schreef Fendy het volgende:
Oh, ontopic ook
Jay eet nu 's morgens 200ml opvolgmelk met net 3 en een halve eetlepel bambix groeipap erdoorheen
Dan een flesje Nutrilon 1
's middags fruithapje met wat opvolgmelk
's avonds een potje Olvarit (die grotere eet ie leeg) met nog 60cc opvolgmelk. Heel af en toe nog een avondflesje.
Vreetzakje
Klopt, maar we hebben het nog in huis en als we over de halve liter per 24 uur heengaan met nutrilon, doen we nog 1. Van 2 schijn je maar een halve liter per dag te mogen geven. Althans, da's de norm dan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hij eet al goed.
Waarom een Nutrilon 1, hij mag toch al over op 2?
Gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef Fendy het volgende:
Ja ik moet het toch weten.
Neuk, hoe kom je aan die nickname?
Ook even gekeken, inderdaad 600 - 800 ml per dag en vanaf 8 maanden 600 ml per dag. Nou ja, zat ik er effe naastquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef appelsap het volgende:
Storm en Maria gefeliciteerd!!
Ik zie Fendy zeggen dat baby's met Nutrilon 2 maar een halve liter per dag mogen?
Klopt dit?
Het lijkt mij van niet. Damian krijgt nu nog 800 cc, hij is net over op groente en fruit. Dan kan ik toch niet meteen een hele fles weghalen?
Op het pak staat tussen 6 en 8 maanden 3 tot 4 flessen van 200. En van af 8 maandag 3 flessen van 200. Op het CB heb ik er ook niks van gehoord!
Oke! Ik was al bang dat ik wat verkeerd deed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook even gekeken, inderdaad 600 - 800 ml per dag en vanaf 8 maanden 600 ml per dag. Nou ja, zat ik er effe naast.
Daarom had ik dus nog een pot 1 gekocht een tijd geleden, dan kun je gewoon aanvullen als dat nodig is, maar da's dus voor niets...
Mja, sowieso is wat er op zo'n pak staat maar een richtlijn, dus echt veel kan er niet mis gaan volgens mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef appelsap het volgende:
[..]
Oke! Ik was al bang dat ik wat verkeerd deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |