Ik kom hier ook even zwaaien! Zag dat Chris al in de openingspost staat. Ik begon me al helemaal thuis te voelen in het Z&G topic, en nou ben ik daar uit de openingspost gegooid. Maar mag nu hier vrolijk verder posten
![]()
Vandaag zijn Chris en ik saampjes naar de supermarkt geweest. Kleine wandeling met de kinderwagen. Meneer viel na 3 stappen al in slaap, en toen we thuis waren was hij gelijk weer wakker.
Na een wat moeilijke start gaat alles nu goed met Chris. Zijn voorkeurshouding lijkt al flink vermindert, zijn overstrekken ook. En zelfs de darmkrampjes lijken minder. En meneer laat zich duidelijk horen als hij het ergens niet mee eens is. Een flesje maken betekend dus 5 minuten brullen.. Geduld is een schone zaak
![]()
Chris krijgt nu een combi van afgekolfde melk en kunstvoeding, omdat het aanleggen nooit goed is gelukt. In het begin had hij de kracht er niet voor en hij lijkt daar het geduld er ook niet voor te hebben. Dus ik kolf ongeveer 4 van zijn 7 voedingen. En hij groeit er vrolijk op. van 3970 gr bij de geboorte, naar 3550 op de 4e dag, naar 4,33 gisteren..
Hij is ook al heel erg bedreven met zijn hoofdje. Echt je volgen met zijn hoofd en ogen. En als hij op zijn buik ligt, dan tilt hij zijn hoofdje op, en draait het. Dat schijnt hij van zijn papa te hebben.
En dan mijn eerste vraagje hier: wanneer mag ik zijn nagels knippen/vijlen? Ze zijn behoorlijk lang (menig vrouw zou er trots op zijn) maar in het ziekenhuis zeiden ze 6 weken. Hij krast zichzelf af en toe. En ze scheuren hier en daar. Dus dat is ook niet handig.