abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:42:51 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52759439
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, je hebt hier ooit eens het liedje lief klein lieveheersbeestje van Pino genoemd, sindsdien is het hier een grote hit!
Wij hebben hem nu maar vast gefilmd met de videocamera voor het geval De Sesamstraters ooit het onzalige idee mochten krijgen om hem van de site te verwijderen, dat zou een ramp van onvoorziene omvang zijn
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52761463
Bij Damian heb ik 1 keer zijn puntjes geknipt, maar nu heeft hij echt een hele bos met krullen en vind ik het zonde om te knippen.

Tot wanneer mogen baby's scheel kijken?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:21:07 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52761945

Heftig he!
Toch is het wel een ander gezicht. Het ging best aardig, hij was goed afgeleid met speelgoed, maar het geluid van de schaar deed hem telkens omdraaien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52762044
Netjes Simon.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:26:45 #105
94046 PM-girl
pi_52762097
Jullie snappen overigens wel dat ik het haar voor de vooraf-foto extra zo naar voren gedaan heb he!

Edit: deze moest er eigenlijk ook nog bij

[ Bericht 39% gewijzigd door PM-girl op 28-08-2007 20:33:04 ]
*
pi_52763345
En was dit vóór of ná de knipbeurt, PM? . Netjes hoor. En wat heeft ie veel haartjes! Eva heeft nog steeds alleen wat kort dons, en krulletjes boven de oren.
Eva en Maria
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:35:02 #107
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52764310
Simon! Pruikeman!

Lieve foto's PM.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:14:47 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52765695
Mag ik even om advies vragen? Anna heeft toch wel verhoging na haar prikken van vandaag (nu 37.9). Ze heeft haar fles van 9 uur wel goed op, maar ligt een beetje kreunend te slapen enzo. Waar moet ik op letten? Moet ik haar vanacht nog wakker maken om opnieuw te tempen of gewoon straks de laatste fles geven en lekker laten slapen?
Ze voelt niet bijzonder warm en drinkt goed, maar ik vind het gewoon eng, koorts.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:20:43 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52765886
zo lang ze slaapt, lekker laten slapen Memmel

Als ze niet lekker is kun je altijd nog een zetpilletje geven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:23:12 #110
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52765961
Ik zou een zetpil geven als ze zo kreunt. Kleine moeite groot plezier en dan is de koorts/verhoging ook zo weg (nu klinkt het net of B. er al heel veel heeft gehad maar in zijn hele leven waren het er misschien 3).
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:39:26 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52766508
Nou, ze ligt nu rustig en is nu stil. En slaapt. Ik heb alleen nog een 60 mg zetpil liggen. Nouja, als de nood aan de man komt, stap ik wel in de auto naar de nachtapotheek (of ik stuur mannetje erop uit - nog beter).

Kan iemand mij even kort uitleggen hoe ik een zetpil inbreng?

Ohhhh wat voel ik me nu een waardeloze mama.....

[ Bericht 24% gewijzigd door Memmel op 28-08-2007 22:49:50 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:14:10 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52767517
Ehh, in d'r kont stoppen?
pi_52767594
Met een beetje vaseline dan is het niet zo stroef.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:36:04 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52768104
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef Vivi het volgende:
Ehh, in d'r kont stoppen?
Thanks voor de goede tip!
Je vertelt het tegen iemand die aan de apotheker vroeg hoe ze de zetpil wegens een vaginale infectie er weer uit kreeg...

Ja, nou, het was zo'n joekel...ik dacht: die moet er ook weer uit, toch???
  woensdag 29 augustus 2007 @ 08:34:44 #115
94046 PM-girl
pi_52772369
Hoe is het gegaan Memmel?

Bij een zetpil houd ik de billetjes nog even goed tegen elkaar, anders floept hij er zo weer uit.
*
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:07:08 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52772855
Anna

Ik moest wel erg lachen om jullie zetpilconversatie.

Nog maar een paar dagen, dan is Storm 1. Wat ben ik blij, het voelt als een soort finish. En ik ben gewoon elke dag heel erg blij met hem. Dat knuffelige, brutale, lieve snoetje, die klimbeentjes en graaihandjes. Blij met hem, met wie hij is en wie ik ben voor hem. Bijna één jaar Storm.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52773432
Oh Memmel, en als Anna nog maar 30 mg mag (dat is tot 3 maanden geloof ik) dan kun je gewoon een 60mg pil doormidden snijden.
Wat fijn Sugar!
Hier ook gewoon blijdschap om Eva en wie ze is geworden, ik heb weinig heimwee naar een jaar geleden. Ze is al zo eigen geworden zoals ze nu is. Een echt lief minimensje
Eva en Maria
pi_52774431
Simon! Zo een lange haartjes al.
Bij Fons duurt het nog een hele tijd voor het in zijn ogen zal hangen denk ik.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:02:52 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52775319
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef Sugar het volgende:
Blij met hem, met wie hij is en wie ik ben voor hem.
Herkenbaar en lief
pi_52780977
wat is simon een heerlijk ventje pm.

storm wat ga je snel en een tandje zo voor je verjaardag nog. wat leuk.
mama van 3 kids!
pi_52781212
Ik kom hier ook even zwaaien! Zag dat Chris al in de openingspost staat. Ik begon me al helemaal thuis te voelen in het Z&G topic, en nou ben ik daar uit de openingspost gegooid. Maar mag nu hier vrolijk verder posten

Vandaag zijn Chris en ik saampjes naar de supermarkt geweest. Kleine wandeling met de kinderwagen. Meneer viel na 3 stappen al in slaap, en toen we thuis waren was hij gelijk weer wakker.
Na een wat moeilijke start gaat alles nu goed met Chris. Zijn voorkeurshouding lijkt al flink vermindert, zijn overstrekken ook. En zelfs de darmkrampjes lijken minder. En meneer laat zich duidelijk horen als hij het ergens niet mee eens is. Een flesje maken betekend dus 5 minuten brullen.. Geduld is een schone zaak
Chris krijgt nu een combi van afgekolfde melk en kunstvoeding, omdat het aanleggen nooit goed is gelukt. In het begin had hij de kracht er niet voor en hij lijkt daar het geduld er ook niet voor te hebben. Dus ik kolf ongeveer 4 van zijn 7 voedingen. En hij groeit er vrolijk op. van 3970 gr bij de geboorte, naar 3550 op de 4e dag, naar 4,33 gisteren..
Hij is ook al heel erg bedreven met zijn hoofdje. Echt je volgen met zijn hoofd en ogen. En als hij op zijn buik ligt, dan tilt hij zijn hoofdje op, en draait het. Dat schijnt hij van zijn papa te hebben.

En dan mijn eerste vraagje hier: wanneer mag ik zijn nagels knippen/vijlen? Ze zijn behoorlijk lang (menig vrouw zou er trots op zijn) maar in het ziekenhuis zeiden ze 6 weken. Hij krast zichzelf af en toe. En ze scheuren hier en daar. Dus dat is ook niet handig.
pi_52781643
Welkom Deepfreeze en Chris.

Hier heeft de kraamverzorgster nog Kaith haar nageltjes gevijld zo lang waren ze. En vanaf toen elke week maar inmiddels wel knippen hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:45:41 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52782657
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:36 schreef Linda__ het volgende:
ik heb weinig heimwee naar een jaar geleden.
Nou, ik ook niet. Ik vind het ook heel onwerkelijk eigenlijk als ik foto's zie uit die tijd, me probeer voor te stellen dat hij uit mijn borst dronk, dat hij nog net over het bed kon kruipen en alleen maar braaf stil lag....

En Sugar, wát een verschil he, met een jaar geleden... Wolfje... .

Deepfreeze, welkom!
Vlgs mij mag je nog wel even nageltjes bijten hoor! Alleen niet het laatste randje los'trekken'. Dan kan je de nagelriem (of hoe heet dat ding aan de zijkant van de nagel) beschadigen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:21:30 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52785205
Deepfreeze, welkom! Met een kartonnen vijl mag je de nageltjes al vijlen hoor. Knippen mag pas wanneer je ziet dat die velletjes zeg maar los zijn. Nageltjes zijn nu nog een beetje vergroeid met dat velletje als het ware. Ik heb zelf een nagelknippertje van Difrax. Vind ik weer net wat handiger dan een schaartje. En als ie zich krast een beetje vaseline erop, dan is het zo weer weg!

Met Anna is alles weer ok. Ze slaapt nog veel, maar heeft geen koorts meer. Bedankt voor de zetpil tips - ik heb 'm niet nodig gehad!
pi_52788642
ooh wat leuk, Sophie staat al in het lijstje! nou ja, onderaan dan...

Sophie is een schatje, ze doet het geweldig! zit sinds dag 4 al over haar geboortegewicht, ze slaapt goed, en is zeer tevreden! ik ben gewoon apetrots op ons kleine meidje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')