abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:37:59 #51
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52650093
Suus, heb bij Maud heel lang gewacht met vlees. Nu eet ze kip en vis. Maar geen potjes. Heb al verschillende keren geprobeerd in het kader van gemak. Maar het werd ergernis ipv gemak. En het resulteerde er toch in dat ik de keuken in dook om een fatsoenlijk hapje te maken.

Klinkt gezellig Nikky. Dat tikken deed Maud ook. Daarna is ze begonnen met kruipen. Misschien is dit voor Dana ook een voorbereiding op.....

Oooooooh. En Maud krijgt d'r derde tand. En net als d'r zus wordt ze eerst dracula. Het is dus een bovenhoektand die doorkomt. Heeft Fleur ook gehad. Weet niet of ik daar nu bewust wel of geen foto van heb gemaakt. Zal wel eens zoeken.

En mijn dochter is compleet gefixeerd op ballen. Er hoeft maar ergens een bal te liggen hoe groot of klein ie ook is, zij spurt er naar toe (op handen en voeten...t's net een jonge pup) en pakt hem. Gisternavond heeft ze wel een kwartier geprobeerd om onder de schoolbank van Fleur te komen (hoge balken om overheen te klauteren) om bij de K3-bal (!!!) te komen die daar lag. Maar het is gelukt en vervolgens kon ze niet meer terug. Huhuhuhuhu mehmeh ( )
pi_52654194
Hahahah... prachtig hoe je dat beschrijft Chaca. Leuk he dat kruipen.... heerlijk! Enne, 'mehmeh'...

Julia, gek kind, lust alleen maar potjes. Ik heb het wel vers geprobeerd, maar had daar beter maar helemaal mee kunnen beginnen zonder potjes denk ik nu... maar ja, ik vind het vaak jammer van de moeite als er na 1 hapje gelijk wordt geweigerd, gespuugd en alles eruit komt. Ze is érg kieskeurig, maar niet op de goeie manier ... ik had nog liever gehad dat ze geen potjes zou willen. Maar goed....
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:16:18 #53
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_52662746
Zo, Lotte is ook terug van vakantie, en wat voor vakantie!
Heerlijk alles vrijgelaten. Ze is met sprongen vooruitgegaan:
- Zwaaien
- Armen omhoog bij hiep hoera
- Iets geven als je je hand uitsteekt en zegt: geef maar aan mama (hahahaha)
- klappen
- Een voorzichtige poging om een blok op de toren te zetten

De laatste fles is er toch af, het was zo'n ramp Lotte in de stress, mama in de stress want meisje wil niet drinken. Wij zijn ermee gestopt en sindsdien eet ze alles een stuk beter. pfff het duurde even maar dan heb je ook wat!

Slapen, heerlijk maar in je eigen bed blijft het lastig. 's Nachts slaapt ze heel goed in haar bed, maar overdag? hahaha, ja in de kinderwagen heeft ze heerlijk buiten geslapen.
En gras, hahaha jammer dat ik geen filmpje heb gemaakt. Gras nee daar moet je niet op komen. Kruipend op handen en tenen, billen omhoog, heel voorzichtig. Een geweldig gezicht!

Ze was ook erg gevallen, daardoor gebeten op haar tong. Ik wist niet dat het zo kon bloeden!

Mibos hoe is het met KAith? Zag dat ze weer een tandje erbij krijgt? Lotte zit nu op 4, en ik denk dat er weer 2 op komst zijn.
Heeft zij ook zon last van de boventanden gehad?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:18:03 #54
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_52662814
Oh over liedjes/cd's gesproken:
Woezel en Pip, die is hier al heeeeel veel gedraaid. Leuk om te zien hoe Lotte op muziek reageert. Zodra de eerste tonen klinken begint ze te stralen, wiebelt met haar billen heen en weer. Klapt in haar handen van plezier!
pi_52670485
Leuke vakantie dus Lotty, klinkt goed.

Anna kreeg gisteren een potje (wij hadden lasagne) en het ging weer fout vannacht. Weet iemand nog wat die toevoeging was die er vaak door zit, maar die je niet verwacht?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:55:07 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52671013
YPPY, ben je verdwaald
Ik denk niet dat je ui bedoelt, maar dat was vorige keer toch de boosdoener?

Was het gisteren nog mèmè, hoorde ik zojuist luid en duidelijk mama! Alleen sprak hij toen duidelijk zijn nieuwe Little Tikes-hamer toe (die hij wel weer van mij gekregen heeft)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52672586
Uit automatisme post ik nog hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52674765
Ik80 Kaith maakt hier heel erg vaart met haar tandjes. 8 in totaal en nu boven nog twee in aantocht. Nee ze heeft er niet echt last van al slaapt ze gewoonlijk iets meer door haar tandjes en sabbelt op een bevroren fles is dan haar grootste hobby. Maar verders gelukkig geen last gehad.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:53:44 #59
94046 PM-girl
pi_52675236
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:23 schreef YPPY het volgende:
Uit automatisme post ik nog hier.
*
pi_52686046
We vonden Ethan net diagonaal in zn bed.. liggend op zijn buik welteverstaan Hij had blijkbaar de dekens afgewurmd (die toch best wel strak ingestopt zitten), van z'n rug naar buik gerold en nog eens een kwartslag gedraaid. Hij is pas vier weken, dat klopt toch niet

En we zijn vandaag bijna de hele dag bij opa & oma geweest om mee te helpen klussen, alleen vonden oma en tante de baby een stuk interessanter dan het klussen (en ik kreeg ook geen aandacht meer.. ik weet nu wat jullie bedoelden )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52686532
Jeetje Ethan, das wel heel vroeg kerel!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:30:53 #62
94046 PM-girl
pi_52694959
Dat is inderdaad rap Jellyrose, maar het zijn allemaal gemiddelden, er zijn late rollers en dus ook vroege rollers!

En ja, wen er maar aan, vanaf nu sta je als kind tweederang, tov je eigen kindje
*
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:38:28 #63
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52696407
Oh!!! Ik vergeet helemaal te vertellen dat hij gisteren voor het eerst echt bewust een lachje liet zien, eerst een bijna verlegen glimlachje aan mij en later een brede tandenloze smile aan ons allebei (en vanochtend deed hij het weer!!)

Wat een heerlijk onbeschrijflijk gevoel geeft dat als je kind naar je lacht zeg. Ik weet dat het suf en emo klinkt, maar echt.. ik werd op dat moment gewoon compleet overrompeld door liefde voor dat kleine mensje
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:17:51 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52703813
Wij zijn net weer terug van een weekendje Maastricht dat ik cadeau heb gekregen van mijn mannetje! Was heerlijk! En Anna heeft bij opa en oma geslapen. En die hebben ook een geweldig weekend gehad. Ze heeft alleen maar liggen kraaien van het lachen. Gelukkig maar!

Ethan...jeetje, dat is wel heel snel. Anna gaat alleen nog maar van de buik naar de rug, maar nog niet andersom.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_52707727
Goed hoor Ethan. Damian deed dat ook toen hij 4 weken was een paar keer, daarna nooit meer. Nu kan hij het nog niet.
Lief he zo'n lachje.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:33:02 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52709211
Wij zijn vandaag weer wezen zwemmen met Dean, hij vind het echt superleuk, ik schrok me alleen dood vandaag!

Hij heeft zo'n Nijntje-band waar hij in kan zitten maar in het kleine pierebadje kan ie met zijn voetjes bij de grond...hij was dus vrolijk rond aan het hupsen en ineens zet ie zich blijkbaar heel hard af en maakte een koprol, en voor ik het wist drijft ie onderste boven in zijn bandje in het water met twee voeten de lucht in

Dean's papa was gelukkig erg boeldkloedig en wist hem snel te pakken en weer boven water te krijgen (we stonden natuurlijk wel naast hem )

Dean zelf was amper onder de indruk, hij keek ietwat verbaasd maar dat was het wel

Alleen ik was natuurlijk enorm geschrokken

Afijn, eind goed al goed
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52709863
jeejtje dat is schrikken vivi. maar gelukkig dat hij niet niets heeft en niks erom gaf

Ethan vroege kerel hoor. heerlijk die lachjes. jellyrose wacht maar straks als hij wakker word dan word het een lachfestijn. zo leuk en
mama van 3 kids!
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:53:50 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52709998
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef jellyrose het volgende:
Oh!!! Ik vergeet helemaal te vertellen dat hij gisteren voor het eerst echt bewust een lachje liet zien, eerst een bijna verlegen glimlachje aan mij en later een brede tandenloze smile aan ons allebei (en vanochtend deed hij het weer!!)

Wat een heerlijk onbeschrijflijk gevoel geeft dat als je kind naar je lacht zeg. Ik weet dat het suf en emo klinkt, maar echt.. ik werd op dat moment gewoon compleet overrompeld door liefde voor dat kleine mensje
Heerlijk he, overspoeld worden door zo'n liefdes-golf
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:56:34 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_52710085
ow viev, dan schrik je je dood! wat een geluk die boelkloedige pa
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:02:59 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52710306
Oeh mensen , ik heb dus echt een leuke link ontdekt, via http://www.streamick.com/ kan je buitenlandse zenders online bekijken, en bij "others" kan je dus kiezen voor "Baby TV UK" A 24-hour streaming guide for brand new parents"

Misschien vinden jullie dat ook wel leuk
pi_52711393
jeetje Vivi... dat is schrikken zeg !
pfff, zo zie je maar weer, sta je er nog wel naast !

ik ben meteen even naar die link gegaan, leuk !
pi_52712599
ah Vivi, dat doet Meike dus ook. En keihard hupsen vlakbij de rand enzo
Eng!

Wij vertrekken morgen voor een midweekje Eemhof, voor het eerst met ons drietjes er tussenuit.
We hebben superveel zin! En ik zal extra opletten in het kinderbad!!

Jellyrose, lief he dat lachen....Echt je smelt helemaal voor zo'n humpie
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:30:56 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52719015
Heel even zonder bijgelezen te hebben: Storm heeft, op de valreep, een kleine week voor zijn 1e verjaardag, ein-de-lijk een tandje! Een streepje wit, linksonder!

En hij slaapt wonderbaarlijk goed zomaar in zijn nieuwe kamer, in het nieuwe huis. Gistermiddag ruim 2 uur en vannacht tot 7.25 u.! Yeah!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52719074
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:30 schreef Sugar het volgende:
Heel even zonder bijgelezen te hebben: Storm heeft, op de valreep, een kleine week voor zijn 1e verjaardag, ein-de-lijk een tandje! Een streepje wit, linksonder!

En hij slaapt wonderbaarlijk goed zomaar in zijn nieuwe kamer, in het nieuwe huis. Gistermiddag ruim 2 uur en vannacht tot 7.25 u.! Yeah!!!!
Goeie vibes in tha house!

Viev, dat is eng!
Karin, veel plezier!
En doe Ethan, wat snel! Maar lijkt me ook wel schrikken als je hem ineens zo diagonaal op zijn buik nota bene in bed vindt! En lachen is zooooo !
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52720852
Goed huis Sugar.

Tip van de babyzwemmeester: je kunt ze beter een paar tellen onde water houden dan maar heel even erin-en-eruit. Dan schrikken ze niet en blijven ze meestal rustig. Ze kunnen best een moment kopje onder. Ondanks dat lijkt het me schrikken Vivi. Dat is ook de reden dat ik de band nooit mee durf te nemen (wij hebben ook zo'n zitje, nog nieuw in de verpakking).
*OUD heilige*
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:41:08 #76
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52720976
Oh Viev, wat eng. ik kan me nog herinneren toen ik een jaar of 12-13 was, we op vakantie waren. En toen stonden een vader en moeder in het peuterbadje te kijken naar de kunsten van hun oudste in het grote bad. En hun dochtertje van een jaar ofzo stond tussen hun in, maar was uitgegleden. Ik zie die ogen nog voor me onder water. Kind kon niet meer opstaan. Ik sprak toen nog geen Frans, maar ik heb die mensen heel snel gebaard wat er aan de hand was. Ze stonden er naast en hadden niets door! Ze hebben dat kind aan hun been uit het water getild en alles was ok, gelukkig. Waarom vertel ik dit? Tja, het heeft zo'n indruk op me gemaakt, en nog steeds. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar die ogen van dat kind. Gat, ik krijg weer kippenvel...

Ik heb Anna net naar KDV gebracht om te wennen....even slikken hoor. En de vaste juf was er nog niet (do pas) en deze wist volgens mij niet dat ik kwam. Nou, lekker hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Milf maandag 27 augustus 2007 @ 11:31:20 #77
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52722020
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef jellyrose het volgende:

Smeltmoment

Ergens opschrijven dat hij echt lacht. Das leuk voor later .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52724453
Oei Vivi wat eng. Ik zou ook enorm schrikken.

Hoe is het met Anna gegaan? Vervelend dat het net leek of ze niet eens wisten dat je kwam!

Storm een tandje! En zo goed geslapen ook nog!

Damian wil op het moment niets liever dan mama om zich heen hebben.
In de box is prima, maar als mama niet in het zicht is dan is het brullen. Papa is trouwens ook goed, maar nog liever mama. Bij anderen vindt hij het ook prima, maar dan moet mama er wel bij zijn.
In bed is ook geen succes meer, nee want dan is mama er niet. Hij ligt nu dus ook flink te krijsen en ik ben al 3 keer gaan kijken dus nu moet ik hem laten huilen van mezelf. Lastig.
Ik hoop dat deze fase niet zo lang duurt?
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:44:59 #79
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52725239
Toen ik Anna ging halen was het hoofd van het KDV er ook nog even. Anna had zich goed gedragen. Ze had alleen een fles gekregen met een veel te grote speen. En aangezien het zo'n schrokop is, was die fles in 5 minuten leeg. En kreeg de leidster 'm dus binnen 5 seconden helemaal over haar heen. Ja, hallo, dat snap je toch wel dat zo'n flesje geven langer moet duren.
Maar goed, ik neem mijn eigen Difrax fles mee met kleine speen. Andere spenen zijn gewoon nog te groot voor haar!

Ik zou woensdag weer gaan en donderdag, maar Anna krijgt morgen prikjes en de vaste leidster is donderdag pas weer terug, dus ik denk dat ik haar woensdag lekker thuis hou. Twee uur slapen kan ze thuis ook, toch...? Daar hoeft ze niet voor naar een KDV.

Appelsap: wat naar voor jullie! Ik hoop dat Damian snel de uit-knop heeft gevonden. Het helpt dus niet 'm in zijn bed te leggen?
pi_52725734
Lekker thuishouden dan Memmel, zeker als ze prikjes krijgt is het misschien wel fijn voor haar als ze daarna gewoon bij je kan zijn.

Opzich wil hij best zijn bed in want hij is moe en wil wel slapen. Hij gaat dan ook gewoon vrolijk zijn bed in maar zodra ik de kamer af ga is het brullen. Als ik weer naar binnen ga dan begint hij te lachen en is hij weer vrolijk! (Als hij niet wil slapen en ik leg hem in bed dan is het meteen huilen, en dan ook echt van verdriet)
Ik ben iets na half 2 toch nog maar gaan kijken, een liedje gezongen en daarna was het eindelijk goed en is hij in slaap gevallen.
pi_52736652
Wij moesten sowieso een eigen flesje en speen meegeven Memmel. Vond ik ook wel een hygienisch idee, ook al steriliseren ze alles dagelijk. (Onze) Anna heeft daar ook een eigen knuffel.
*OUD heilige*
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:09:43 #82
94046 PM-girl
pi_52737657
Storm!

Wat ook leuk is, als je zover bent dat je je kind dus onderwater durft te doen, is een foto maken met een (wegwerp)onderwatercamera
*
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:17:25 #83
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52737930
Wat heerlijk Sugar, van dat slapen! Toch slechte aardstralen dus...
En had Marie ook niet precies een week voor haar eerste die tand? Of was het een week erna?
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:42:16 #84
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52738629
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef YPPY het volgende:
Wij moesten sowieso een eigen flesje en speen meegeven Memmel. Vond ik ook wel een hygienisch idee, ook al steriliseren ze alles dagelijk. (Onze) Anna heeft daar ook een eigen knuffel.
Ja, je hebt gelijk. Ga ik ook doen. Donderdag krijgt ze haar eigen kastje, dan kan ik daar al haar spulletjes indoen (setje kleren, fles, speentje, knuffel). Ik heb zo'n tuttel van Prenatal, die ligt al een tijdje bij ons in bed, zodat ze een herkenbaar luchtje bij zich heeft. Werkt bij puppies ook, dus waarom bij baby's niet?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:35:36 #85
94046 PM-girl
pi_52751573
Vivi, je hebt hier ooit eens het liedje lief klein lieveheersbeestje van Pino genoemd, sindsdien is het hier een grote hit!
*
pi_52751992
Hier ook! Tot ik pino met zijn haagsche geschreeuw niet meer kon horen, toen zijn we overgegaan op een doordraaischema van alle liedjes
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:29:00 #87
94046 PM-girl
pi_52752485
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:03 schreef owlet het volgende:
Hier ook! Tot ik pino met zijn haagsche geschreeuw niet meer kon horen, toen zijn we overgegaan op een doordraaischema van alle liedjes
eneuh, hoe krijg ik dat voor elkaar?
*
pi_52752765
gek worden van pino of alle liedjes luisteren?
het eerste: heel vaak het lieveheersbeestjesliedje luisteren :p
het tweede: steeds een ander liedje kiezen in de jukebox
of begrijp ik nu iets niet goed, dat kan namelijk ook!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:05:31 #89
94046 PM-girl
pi_52753337
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef owlet het volgende:
gek worden van pino of alle liedjes luisteren?
het eerste: heel vaak het lieveheersbeestjesliedje luisteren :p
het tweede: steeds een ander liedje kiezen in de jukebox
of begrijp ik nu iets niet goed, dat kan namelijk ook!
Dat gek worden heb ik inmiddels wel door
Ik bedoelde alle liedjes achter elkaar afspelen zonder elke keer te hoeven selecteren, maar dat gaat niet volgens mij
*
pi_52753536
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat gek worden heb ik inmiddels wel door
Ik bedoelde alle liedjes achter elkaar afspelen zonder elke keer te hoeven selecteren, maar dat gaat niet volgens mij
helaas niet, volgens mij
* owlet sluipt weer richting de dreumesjes
pi_52753573
Hou eens op, ik hoor gelijk die schelle Pinostem . Mama (en dus Eva ) vind Purk's slaapliedje zo lief. Maar allerallerfavoriet is wel Nijntje (www.nijntje.nl en dan blokje rechtsonder) Eva swingt mee en lacht breed. En je kunt in plaats van 'Niiiijjjjjjntje, lief klein konijntje' ook leuk 'Eeeeevaa, lief klein konijntje' zingen .

Eva is wel wat uit haar doen de laatste dagen. Beetje druk geweest, en ze verandert snel. Gisteren ging ze voor het eerst zelf rechtop zitten, daarvoor leunde ze nog op één armpje telkens. Eten is wat moeizaam, want voeren is uit den boze! Nu gaan we het maar anders doen, ze eet wat later, en dan met ons mee, uit haar eigen bordje, en haar yoghurt krijgt ze dan al om 17 uur om de eerst honger te stillen. Als toetje krijgt ze namelijk de papfles en dan naar bed. En ze heeft op haar armpje en op haar kinnetje een klein rood stipje. Ik ben benieuwd of het niks is, of het begin van waterpokken/5e ziekte/6e ziekte/weetikveel. Ik moet me er maar eens in verdiepen geloof ik.
Eva en Maria
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:20:51 #92
94046 PM-girl
pi_52753797
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef Linda__ het volgende:
Hou eens op, ik hoor gelijk die schelle Pinostem .
Ha, ik denk erover om Pino's lied op onze nieuwe website te zetten

Wat slim, om de yoghurt om te draaien met het avondeten.
Ik vind het ook leuk om samen te eten, maar Simon redt dat niet meer. Toch maar eerder laten eten denk ik.
Vanavond gaan zijn haartjes geknipt worden

Misschien weer een sprongetje voor Eva? (wat blijft het een mooie naam he!)
*
pi_52755319
Je maakt natuurlijk een foto hè. Eva hoeft voorlopig nog niet naar de kapper. Ze heeft alleen een paar piekjes boven haar oren, die opzij krullen, maar dat is veel te om af te knippen. Ik denk/hoop dat ze krulletjes krijgt, net als haar papa.
Eva en Maria
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:46:13 #94
94046 PM-girl
pi_52756338
Ja, doen we! Het haar hangt nu echt in zijn oogjes, dus het moet wel. Al vind ik het wel jammer, echt babyhaartjes... We knippen ook alleen maar de puntjes af!
*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:56:38 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52756664
Tijn z'n haar hebben we ook een paar weken terug geknipt.. Ik was er emotioneel eigenlijk nog niet aan toe, maar nu het kort is en ik het steeds met gel rechtop zet vind ik 't toch wel een stuk beter staan dan dat piekerige lange.

Hier hadden we ook eerst alleen de puntjes geknipt.. en toen toch maar wat meer, want zo was het ook niks.. en steeds een stukje korter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:10:22 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52757058
Mijn man begint ook al over haren knippen. Ze hangen een beetje in d'r ogen. Maar ik wil nog niet. En met babygel is nog een hoop recht te zetten!

Anna is vandaag weer door de APK gekomen: 61,1 cm en 6300 gram. Een heerlijke vrolijke lachebek, tot de spuitjes erin kwamen natuurlijk. Jeeezzz, wat kan dat kind paars worden zeg, om dan na 10 seconden weer te zitten lachen. Grappig toch, wat er in zo'n kinderhoofdje omgaat...
pi_52758382
Ooooh, welke site is dat ook weer met dat Pinoliedje? Kan het niet gegoogled krijgen...

En hier worden bij de babies voor het eerst haren geknipt? Puh, doen wij al laaaaaang!
pi_52758457
www.nps.nl/sesamstraat en dan kiezen voor filmpjes. Je knipt het wel héél kort Moonah
Eva en Maria
pi_52758609
Tnx Linda! We gaan gauw kijken, moet even mijn jengelige zoon zien te amuseren!

En ja, regelmatig de tondeuse erover he!
pi_52759425
Ik vrees nu toch dat Eva de zesde ziekte heeft. De symptomen kloppen niet helemaal: eerst drie dagen koorts en dan vlekjes. De vlekjes zie ik, maar de koorts heb ik niet zo gemerkt. Wel is ze sinds zaterdag hangerig en eet minder/moeilijk. Her en der zit een rood vlekje zo groot als een speldenknop. Ze heeft nu in ieder geval uit voorzorg een paracetamol gehad en ze is lief gaan slapen, maar we moeten het maar even in de gaten houden.
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')