quote:
Heerlijk he, overspoeld worden door zo'n liefdes-golfquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef jellyrose het volgende:
Oh!!! Ik vergeet helemaal te vertellen dat hij gisteren voor het eerst echt bewust een lachje liet zien, eerst een bijna verlegen glimlachje aan mij en later een brede tandenloze smile aan ons allebei(en vanochtend deed hij het weer!!)
Wat een heerlijk onbeschrijflijk gevoel geeft dat als je kind naar je lacht zeg. Ik weet dat het suf en emo klinkt, maar echt.. ik werd op dat moment gewoon compleet overrompeld door liefde voor dat kleine mensje![]()
![]()
Goeie vibes in tha house!quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:30 schreef Sugar het volgende:
Heel even zonder bijgelezen te hebben: Storm heeft, op de valreep, een kleine week voor zijn 1e verjaardag, ein-de-lijk een tandje! Een streepje wit, linksonder!
![]()
![]()
En hij slaapt wonderbaarlijk goed zomaar in zijn nieuwe kamer, in het nieuwe huis. Gistermiddag ruim 2 uuren vannacht tot 7.25 u.! Yeah!!!!
![]()
Smeltmomentquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef jellyrose het volgende:
Oh!!! Ik vergeet helemaal te vertellen dat hij gisteren voor het eerst echt bewust een lachje liet zien, eerst een bijna verlegen glimlachje aan mij en later een brede tandenloze smile aan ons allebei(en vanochtend deed hij het weer!!)
Wat een heerlijk onbeschrijflijk gevoel geeft dat als je kind naar je lacht zeg. Ik weet dat het suf en emo klinkt, maar echt.. ik werd op dat moment gewoon compleet overrompeld door liefde voor dat kleine mensje![]()
![]()
Ja, je hebt gelijk. Ga ik ook doen. Donderdag krijgt ze haar eigen kastje, dan kan ik daar al haar spulletjes indoen (setje kleren, fles, speentje, knuffel). Ik heb zo'n tuttel van Prenatal, die ligt al een tijdje bij ons in bed, zodat ze een herkenbaar luchtje bij zich heeft. Werkt bij puppies ook, dus waarom bij baby's niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef YPPY het volgende:
Wij moesten sowieso een eigen flesje en speen meegeven Memmel. Vond ik ook wel een hygienisch idee, ook al steriliseren ze alles dagelijk. (Onze) Anna heeft daar ook een eigen knuffel.
eneuh, hoe krijg ik dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:03 schreef owlet het volgende:
Hier ook! Tot ik pino met zijn haagsche geschreeuw niet meer kon horen, toen zijn we overgegaan op een doordraaischema van alle liedjes
Dat gek worden heb ik inmiddels wel doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef owlet het volgende:
gek worden van pino of alle liedjes luisteren?
het eerste: heel vaak het lieveheersbeestjesliedje luisteren :p
het tweede: steeds een ander liedje kiezen in de jukebox
of begrijp ik nu iets niet goed, dat kan namelijk ook!
helaas niet, volgens mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat gek worden heb ik inmiddels wel door
Ik bedoelde alle liedjes achter elkaar afspelen zonder elke keer te hoeven selecteren, maar dat gaat niet volgens mij
Ha, ik denk erover om Pino's lied op onze nieuwe website te zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef Linda__ het volgende:
Hou eens op, ik hoor gelijk die schelle Pinostem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |