Smeltmomentquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef jellyrose het volgende:
Oh!!! Ik vergeet helemaal te vertellen dat hij gisteren voor het eerst echt bewust een lachje liet zien, eerst een bijna verlegen glimlachje aan mij en later een brede tandenloze smile aan ons allebei(en vanochtend deed hij het weer!!)
Wat een heerlijk onbeschrijflijk gevoel geeft dat als je kind naar je lacht zeg. Ik weet dat het suf en emo klinkt, maar echt.. ik werd op dat moment gewoon compleet overrompeld door liefde voor dat kleine mensje![]()
![]()
Ja, je hebt gelijk. Ga ik ook doen. Donderdag krijgt ze haar eigen kastje, dan kan ik daar al haar spulletjes indoen (setje kleren, fles, speentje, knuffel). Ik heb zo'n tuttel van Prenatal, die ligt al een tijdje bij ons in bed, zodat ze een herkenbaar luchtje bij zich heeft. Werkt bij puppies ook, dus waarom bij baby's niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef YPPY het volgende:
Wij moesten sowieso een eigen flesje en speen meegeven Memmel. Vond ik ook wel een hygienisch idee, ook al steriliseren ze alles dagelijk. (Onze) Anna heeft daar ook een eigen knuffel.
eneuh, hoe krijg ik dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:03 schreef owlet het volgende:
Hier ook! Tot ik pino met zijn haagsche geschreeuw niet meer kon horen, toen zijn we overgegaan op een doordraaischema van alle liedjes
Dat gek worden heb ik inmiddels wel doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef owlet het volgende:
gek worden van pino of alle liedjes luisteren?
het eerste: heel vaak het lieveheersbeestjesliedje luisteren :p
het tweede: steeds een ander liedje kiezen in de jukebox
of begrijp ik nu iets niet goed, dat kan namelijk ook!
helaas niet, volgens mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat gek worden heb ik inmiddels wel door
Ik bedoelde alle liedjes achter elkaar afspelen zonder elke keer te hoeven selecteren, maar dat gaat niet volgens mij
Ha, ik denk erover om Pino's lied op onze nieuwe website te zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef Linda__ het volgende:
Hou eens op, ik hoor gelijk die schelle Pinostem.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, je hebt hier ooit eens het liedje lief klein lieveheersbeestje van Pino genoemd, sindsdien is het hier een grote hit!
Thanks voor de goede tip!quote:
Herkenbaar en liefquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef Sugar het volgende:
Blij met hem, met wie hij is en wie ik ben voor hem.
Nou, ik ook niet. Ik vind het ook heel onwerkelijk eigenlijk als ik foto's zie uit die tijd, me probeer voor te stellen dat hij uit mijn borst dronk, dat hij nog net over het bed kon kruipen en alleen maar braaf stil lag....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:36 schreef Linda__ het volgende:
ik heb weinig heimwee naar een jaar geleden.
Hoi Brent!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:42 schreef Neuk het volgende:
Ohja! Brent ging vandaag voor het eerst heel uitbundig zwaaien!Superschattig! Hij moest altijd al wel lachen en wist ook wel wat het betekende dat gezwaai maar nu doet hij het echt zelf. Met volle overtuiging. Wat is het toch leuk als ze iets leren....
![]()
![]()
Check het filmpjestopic.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Vivi het volgende:
Fillumpie Moonah!
Laat me raden, een maand of 9?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Kersjes het volgende:
een lange zwangerschap
42 weken, maar het voelde soms wel alsof ik al mijn hele leven zwanger was geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Laat me raden, een maand of 9?
Welkom!
Oh jeetjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef Lois het volgende:
Ik kom even langswaaien en zie dat je Luuf hebt gekocht Vivi. Onze kinderarts heeft dat afgeraden, zeker bij (licht) asmatische kindjes. In Luuf zit een stofje wat de slijmvliezen prikkelt (in de neus maar ook inde longetjes), waardoor ze slijm gaan aanmaken. Bij benauwde kindjes wordt de benauwdheid dan alleen nog maar erger. Beter is gewoon veel zoutoplossing in zijn neusje, matras ietsje verhogen en ventolin zo nodig.
Doe ermee wat je wilt maar ik wilde het wel even zeggen
Kersjes van harte welkom hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |