abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:42:51 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52759439
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, je hebt hier ooit eens het liedje lief klein lieveheersbeestje van Pino genoemd, sindsdien is het hier een grote hit!
Wij hebben hem nu maar vast gefilmd met de videocamera voor het geval De Sesamstraters ooit het onzalige idee mochten krijgen om hem van de site te verwijderen, dat zou een ramp van onvoorziene omvang zijn
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52761463
Bij Damian heb ik 1 keer zijn puntjes geknipt, maar nu heeft hij echt een hele bos met krullen en vind ik het zonde om te knippen.

Tot wanneer mogen baby's scheel kijken?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:21:07 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52761945

Heftig he!
Toch is het wel een ander gezicht. Het ging best aardig, hij was goed afgeleid met speelgoed, maar het geluid van de schaar deed hem telkens omdraaien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52762044
Netjes Simon.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:26:45 #105
94046 PM-girl
pi_52762097
Jullie snappen overigens wel dat ik het haar voor de vooraf-foto extra zo naar voren gedaan heb he!

Edit: deze moest er eigenlijk ook nog bij

[ Bericht 39% gewijzigd door PM-girl op 28-08-2007 20:33:04 ]
*
pi_52763345
En was dit vóór of ná de knipbeurt, PM? . Netjes hoor. En wat heeft ie veel haartjes! Eva heeft nog steeds alleen wat kort dons, en krulletjes boven de oren.
Eva en Maria
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:35:02 #107
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52764310
Simon! Pruikeman!

Lieve foto's PM.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:14:47 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52765695
Mag ik even om advies vragen? Anna heeft toch wel verhoging na haar prikken van vandaag (nu 37.9). Ze heeft haar fles van 9 uur wel goed op, maar ligt een beetje kreunend te slapen enzo. Waar moet ik op letten? Moet ik haar vanacht nog wakker maken om opnieuw te tempen of gewoon straks de laatste fles geven en lekker laten slapen?
Ze voelt niet bijzonder warm en drinkt goed, maar ik vind het gewoon eng, koorts.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:20:43 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52765886
zo lang ze slaapt, lekker laten slapen Memmel

Als ze niet lekker is kun je altijd nog een zetpilletje geven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:23:12 #110
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52765961
Ik zou een zetpil geven als ze zo kreunt. Kleine moeite groot plezier en dan is de koorts/verhoging ook zo weg (nu klinkt het net of B. er al heel veel heeft gehad maar in zijn hele leven waren het er misschien 3).
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:39:26 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52766508
Nou, ze ligt nu rustig en is nu stil. En slaapt. Ik heb alleen nog een 60 mg zetpil liggen. Nouja, als de nood aan de man komt, stap ik wel in de auto naar de nachtapotheek (of ik stuur mannetje erop uit - nog beter).

Kan iemand mij even kort uitleggen hoe ik een zetpil inbreng?

Ohhhh wat voel ik me nu een waardeloze mama.....

[ Bericht 24% gewijzigd door Memmel op 28-08-2007 22:49:50 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:14:10 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52767517
Ehh, in d'r kont stoppen?
pi_52767594
Met een beetje vaseline dan is het niet zo stroef.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:36:04 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52768104
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef Vivi het volgende:
Ehh, in d'r kont stoppen?
Thanks voor de goede tip!
Je vertelt het tegen iemand die aan de apotheker vroeg hoe ze de zetpil wegens een vaginale infectie er weer uit kreeg...

Ja, nou, het was zo'n joekel...ik dacht: die moet er ook weer uit, toch???
  woensdag 29 augustus 2007 @ 08:34:44 #115
94046 PM-girl
pi_52772369
Hoe is het gegaan Memmel?

Bij een zetpil houd ik de billetjes nog even goed tegen elkaar, anders floept hij er zo weer uit.
*
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:07:08 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52772855
Anna

Ik moest wel erg lachen om jullie zetpilconversatie.

Nog maar een paar dagen, dan is Storm 1. Wat ben ik blij, het voelt als een soort finish. En ik ben gewoon elke dag heel erg blij met hem. Dat knuffelige, brutale, lieve snoetje, die klimbeentjes en graaihandjes. Blij met hem, met wie hij is en wie ik ben voor hem. Bijna één jaar Storm.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52773432
Oh Memmel, en als Anna nog maar 30 mg mag (dat is tot 3 maanden geloof ik) dan kun je gewoon een 60mg pil doormidden snijden.
Wat fijn Sugar!
Hier ook gewoon blijdschap om Eva en wie ze is geworden, ik heb weinig heimwee naar een jaar geleden. Ze is al zo eigen geworden zoals ze nu is. Een echt lief minimensje
Eva en Maria
pi_52774431
Simon! Zo een lange haartjes al.
Bij Fons duurt het nog een hele tijd voor het in zijn ogen zal hangen denk ik.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:02:52 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52775319
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef Sugar het volgende:
Blij met hem, met wie hij is en wie ik ben voor hem.
Herkenbaar en lief
pi_52780977
wat is simon een heerlijk ventje pm.

storm wat ga je snel en een tandje zo voor je verjaardag nog. wat leuk.
mama van 3 kids!
pi_52781212
Ik kom hier ook even zwaaien! Zag dat Chris al in de openingspost staat. Ik begon me al helemaal thuis te voelen in het Z&G topic, en nou ben ik daar uit de openingspost gegooid. Maar mag nu hier vrolijk verder posten

Vandaag zijn Chris en ik saampjes naar de supermarkt geweest. Kleine wandeling met de kinderwagen. Meneer viel na 3 stappen al in slaap, en toen we thuis waren was hij gelijk weer wakker.
Na een wat moeilijke start gaat alles nu goed met Chris. Zijn voorkeurshouding lijkt al flink vermindert, zijn overstrekken ook. En zelfs de darmkrampjes lijken minder. En meneer laat zich duidelijk horen als hij het ergens niet mee eens is. Een flesje maken betekend dus 5 minuten brullen.. Geduld is een schone zaak
Chris krijgt nu een combi van afgekolfde melk en kunstvoeding, omdat het aanleggen nooit goed is gelukt. In het begin had hij de kracht er niet voor en hij lijkt daar het geduld er ook niet voor te hebben. Dus ik kolf ongeveer 4 van zijn 7 voedingen. En hij groeit er vrolijk op. van 3970 gr bij de geboorte, naar 3550 op de 4e dag, naar 4,33 gisteren..
Hij is ook al heel erg bedreven met zijn hoofdje. Echt je volgen met zijn hoofd en ogen. En als hij op zijn buik ligt, dan tilt hij zijn hoofdje op, en draait het. Dat schijnt hij van zijn papa te hebben.

En dan mijn eerste vraagje hier: wanneer mag ik zijn nagels knippen/vijlen? Ze zijn behoorlijk lang (menig vrouw zou er trots op zijn) maar in het ziekenhuis zeiden ze 6 weken. Hij krast zichzelf af en toe. En ze scheuren hier en daar. Dus dat is ook niet handig.
pi_52781643
Welkom Deepfreeze en Chris.

Hier heeft de kraamverzorgster nog Kaith haar nageltjes gevijld zo lang waren ze. En vanaf toen elke week maar inmiddels wel knippen hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:45:41 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52782657
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:36 schreef Linda__ het volgende:
ik heb weinig heimwee naar een jaar geleden.
Nou, ik ook niet. Ik vind het ook heel onwerkelijk eigenlijk als ik foto's zie uit die tijd, me probeer voor te stellen dat hij uit mijn borst dronk, dat hij nog net over het bed kon kruipen en alleen maar braaf stil lag....

En Sugar, wát een verschil he, met een jaar geleden... Wolfje... .

Deepfreeze, welkom!
Vlgs mij mag je nog wel even nageltjes bijten hoor! Alleen niet het laatste randje los'trekken'. Dan kan je de nagelriem (of hoe heet dat ding aan de zijkant van de nagel) beschadigen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:21:30 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52785205
Deepfreeze, welkom! Met een kartonnen vijl mag je de nageltjes al vijlen hoor. Knippen mag pas wanneer je ziet dat die velletjes zeg maar los zijn. Nageltjes zijn nu nog een beetje vergroeid met dat velletje als het ware. Ik heb zelf een nagelknippertje van Difrax. Vind ik weer net wat handiger dan een schaartje. En als ie zich krast een beetje vaseline erop, dan is het zo weer weg!

Met Anna is alles weer ok. Ze slaapt nog veel, maar heeft geen koorts meer. Bedankt voor de zetpil tips - ik heb 'm niet nodig gehad!
pi_52788642
ooh wat leuk, Sophie staat al in het lijstje! nou ja, onderaan dan...

Sophie is een schatje, ze doet het geweldig! zit sinds dag 4 al over haar geboortegewicht, ze slaapt goed, en is zeer tevreden! ik ben gewoon apetrots op ons kleine meidje.
pi_52790642
Wat fijn Gwennert! Geniet er maar van, wat heerlijk dat ze goed slaapt!

Deepfreeze: Wat ik heb gehoord is dat je pas vanaf zes weken echt nageltjes mag knippen. Daarvóór alleen afbreken als er een velletje los hangt idd, of afbijten. Maar dat vond ik altijd eng, dan weet je toch niet hoe ver je gaat? In de praktijk is het niet vaak nodig geweest, wel lange nageltjes maar ze zijn nog zo zacht... beetje vaseline eronder smeren (ja, onder de nageltjes!) en wat op de wangetjes en ze kunnen niet meer hun wangetjes kapotkrabben. Works like a charm (hier dan).
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:24:26 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52791990
Gwennert, dat heb je maar mooi gedaan! Echt, wat een scheetje! Ennuh, zo te horen sta je niet lang meer onderaan
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:42:10 #128
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52792714
Ohja! Brent ging vandaag voor het eerst heel uitbundig zwaaien! Superschattig! Hij moest altijd al wel lachen en wist ook wel wat het betekende dat gezwaai maar nu doet hij het echt zelf. Met volle overtuiging. Wat is het toch leuk als ze iets leren....
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:21:14 #129
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52794699
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:42 schreef Neuk het volgende:
Ohja! Brent ging vandaag voor het eerst heel uitbundig zwaaien! Superschattig! Hij moest altijd al wel lachen en wist ook wel wat het betekende dat gezwaai maar nu doet hij het echt zelf. Met volle overtuiging. Wat is het toch leuk als ze iets leren....
Hoi Brent!

Thies zwaait ook, maar het ziet er altijd wat achterlijk uit!
Vanuit zijn schouder met een losse pols...

En ook welkom voor Gwennert met mooie Sophie!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:35:02 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52795348
Fillumpie Moonah!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:37:55 #131
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52795468
Gwennert welkom!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:37:57 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52795470
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Vivi het volgende:
Fillumpie Moonah!
Check het filmpjestopic.
Ik geloof dat hij ook zwaaitnaar zijn eigen schaduw in het filmpje dat ik laatst heb geplaatst.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:39:34 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52795554
Ja, die was funny idd
pi_52795932
Hai,

Nou ben ik pas geleden op dit forum gewezen, en jeeeeetje, waarom wist ik hier niet eerder van?
Bijvoorbeeld toen ik zwanger was, en daarna die eerste moeilijke, onzekere weken met een pasgeboren baby!

Laat ik me eens even netjes voorstellen.
Noem mij dus maar Kersjes.
Ik ben 27 jaar en na een lange zwangerschap en bevalling ben ik dan toch EINDELIJK mama geworden van "het mooiste jongetje van de hele wereld" (hey, jij ook al ? )
Morgen is hij 11 weken en hij heet Devin.
Mijn grote trots!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 30 augustus 2007 @ 07:18:47 #135
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52802088
Welkom Kersjes!
En ook Deepfreeze en Gwennert: welkom hier! Fijn dat het (nu) goed gaat met jullie kindjes.

Storm slaapt echt beter in dit huis. We hoorden hem wel een beetje kletsen om 6 uur, maar hij is zelf weer gaan slapen en doet dat nu nog. Zijn zus is intusse wakker geworden en beneden, maar zelfs daarvan wordt hij nu niet wakker. Dat is echt een verademing aan dit nieuwe huis: niet die enórme gehorigheid en krakende vloeren...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52802096
Ben blij voor je Suug

Zo komt de aannemer langs bij ons vandaag om wat klusjes op te nemen. Dan krijgt mijn kleinste prinses een deur in haar kamer en hoop ik ook dat ze langer dan 6.30 blijft slapen....
pi_52802560
hier een soort van schaterlachtje geloof ik!
zo'n inadem-lachje/kreetje

nouja, schattig in ieder geval
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:38:22 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52802623
Sugar wat lekker
Lijkt me heerlijk als je zelf ook weer een beetje beter kunt slapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52802824
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Kersjes het volgende:
een lange zwangerschap
Laat me raden, een maand of 9?
Welkom!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:58:49 #140
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52802838
Marit: dan smelt je toch? IK vind het ook zo vreselijk leuk als ze dat doet!

Alle nieuwe beebs: welkom!

Sugar: het is een radicale oplossing, verhuizen, maar als het werkt...
pi_52804252
Welkom Kersjes! je gaat nog genoeg plezier beleven van dit forum hoor, zelfs al is Devin 'al' 11 weken...
Ik ben wel benieuwd... foto??!

Marit, dat klinkt superdeluxe-schattig! Heerlijk!! Echt, vóór ik kinderen had kon ik volgens mij niet zo heerlijk schaterlachen om zoiets 'kleins'. Kinderen zijn ...

Moonah, zo zwaaien kinderen volgens mij wel vaak in het begin. Beetje achterlijk maar wel lief! Ik ga eens jouw mannetje bewonderen.

Met Julia gaat het best goed, hoewel ze nu wel erg verkouden is (net als de rest van de familie ) en ze is alweer 8 maanden geweest....wat gaat het hard. Ze kruipt sinds een paar dagen een klein beetje, wiegt op knietjes en handjes heen en weer, en 'zit' bijna soms vanuit kruipstand (één handje nog op de grond, beentjes in zitstand, zo half geleund). Zo knap vind ik dat ...

Verder is ze een heerlijk lief meiske, wel lekker koppig af en toe en ze weet goed wat ze wil. Kan erg driftig doen. Maar...volgens mij heeft ze het gewoon naar haar zin nu, want erg driftig wordt ze meestal niet (behalve als haar iets niet zint, zoals gezichtje schoonmaken na pap-eten).

Het eten gaat nu best redelijk. Alleen het avondeten nog niet, maar dat verwachtte ik ook niet. Ik ga vanavond eens proberen weer vers te geven, kijken hoe dat gaat. Ik ben érg benieuwd. Ze 'lust' nog wel vier-maanden-potjes maar die zijn natuurlijk héél fijngemalen, ze gaat al gauw kokhalzen (met de nodige bijbehorende stress van mijn kant dan... )
pi_52804275
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:57 schreef Moonah het volgende:

[..]

Laat me raden, een maand of 9?
Welkom!
42 weken, maar het voelde soms wel alsof ik al mijn hele leven zwanger was geweest.
En nee, heus niet omdat het allemaal zo aangenaam en gezellig was....
pi_52805656
Welkom Kersjes.

Moonah Thies zwaait gewoon superlief en jij doet het voorkomen als achterlijk

Brent stoere vent...

Suus ik wilde juist komen posten om te vragen hoe het met Juul gaat maar mijn antwoord stond er al...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:36:04 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52805992
Welkom Kersjes
Suzanna, Dean is ook snipverkouden, ik zit 's nachts vaak met hem te stomen in de badkamer en dat helpt wel iets..heb ook al grote hoeveelheden Luuf, Ventolin en hoestsiroop ingeslagen..en hij doet ook precies wat jij daarnet beschreef, op zijn knietjes zitten en heen en weer wiebelen, soms doet ie 1 "kruipstap"maar kukelt dan met zijn koppie naar beneden, dat zijn handjes meemoeten snapt ie nog niet helemaal

En idd, bijna gaan zitten, alleen dat laatste "duwtje" ontbreekt nog
pi_52806072
Nou, dacht ik een update van Kaith te mogen lezen....maar neuh.

Brent
En Thies Maud zwaait ook zo naar jou. Gaat best goed hoor.

Suus, fijn om te lezen dat het met jouw eigenwijze Julia ook goed gaat.

Sugar, lekker dat Storm zo goed slaapt. Lijkt me heerlijk. Alhoewel ik niet mag klagen. Vanochtend was het kwart over 6. Valt nog mee....toch?

Al nieuwe babies: Welkom.
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 11:39:34 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52806086
Ik kom even langswaaien en zie dat je Luuf hebt gekocht Vivi. Onze kinderarts heeft dat afgeraden, zeker bij (licht) asmatische kindjes. In Luuf zit een stofje wat de slijmvliezen prikkelt (in de neus maar ook inde longetjes), waardoor ze slijm gaan aanmaken. Bij benauwde kindjes wordt de benauwdheid dan alleen nog maar erger. Beter is gewoon veel zoutoplossing in zijn neusje, matras ietsje verhogen en ventolin zo nodig.
Doe ermee wat je wilt maar ik wilde het wel even zeggen

Kersjes van harte welkom hier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52806152
Welkom nieuwe babies en hun moeders!

Ethan is gisteren voor het eerst bij het cb gekeurd (sta je daar als een echte noob trouwens.. ik was al helemaal trots op mezelf dat ik voor de zekerheid een schone luier in m'n tas had gestopt, stond de rest van de moeders ons echt meewarig aan te kijken: "ah gos, die sukkelaars - zo zonder omslagdoek, fles en luiertas.." ) - qua lengte/gewicht zit hij iets boven gemiddeld (4720g/56cm - hij is dus vooral in de breedte gegroeid.. van een dunne spriet wordt het nu steeds meer een lekker spekje ). Het viel de cb arts gelijk op dat hij al zo sterk en ver ontwikkeld was qua motoriek / beweging (dan zwelt je moederhart ook van trots ); hij pakt al echt dingen bewust vast, kan z'n hoofd zelf rechtop houden en rolt af en toe zelf om.

En ik jompel even omdat hij vanochtend voor het eerst in plaats van juist wakker te worden nu direct tevreden in slaap viel toen z'n hoofd het matras raakte Hele maffe gewaarwording hoor..hij was wakker toen ik hem weglegde (thanks to RIa Blom en alle ervaren moeders hier ) en binnen 30 seconden nadat ik 'm had ingestopt lag ie al te snurken Het slapen gaat nog niet elke dag goed, maar het lijkt alsof we er op tijd bij zijn geweest met ingrijpen - hij is nog steeds wel langer wakker dan normaal, maar zo gauw hij nu begint te gapen / ogen op half 7 beginnen te hangen brengen we 'm naar bed en dan slaapt hij zonder noemenswaardig gehuil in
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52807477
Bedankt voor jullie warme welkom!

Jellyrose, een goedgevulde luiertas meenemen naar het cb-bureau is inderdaad geen overbodige luxe!
Devin besloot de vorige keer ineens dat hij moest plassen op het moment dat de luier afging op de weegschaal. Dat vel papier waarop hij lag werd een beetje nat, en toen ik het weghaalde bleven er allemaal kleine stukjes papier kleven aan zijn ruggetje en billetjes.
Gelukkig kon ik met behulp van de meegenomen luierdoekjes alle stukjes er vanaf pulken en hem gelijk ook provisorisch een beetje "wassen".
Wat was ik blij dat hij niet ook gelijk gepoept had!
pi_52807702
Hihihi Chaca...

Ethan fijn dat je het slapen ook ontdekt hebt.

Speciaal voor Chaca:

Een Kaith-update. Nou eigenlijk gaat het gewoon supergoed alleen vind deze mama het ineens veuls te snel gaan. Zitten/kruipen/optrekken/kontschuiven en vooral overstappen van de bank naar de tafel en langs de tafel/box naar de televisie en overstappen in de breedte van de box. Kruipen doet ze nog steeds sporadisch. In het gras buiten wil ze het wel doen maar als ze iets dichterbij ziet dan pakt ze dat wel. Eet nog steeds als een bootwerker maar is wel van de gemakdiende wat dat betreft. Wil echt nog niet zelf eten. Kan rustig een half uur op haar kinderstoelblad liggen en dan wordt het fijngeknepen maar eten ho maar. Daarintegen een rijstwafel of een cracker dat eet ze wel maar als het kleine stukjes/plakjes zijn echt niet.

Verder begint ze lekker driftig te worden als het echt niet lukt en dan wordt ze even paars. Niet reageren is de beste methode en dan koelt ze het snelste af. Met het mooie weer hang ik het liefst in de tweepersoonshangmat buiten te schommelen met papa of mama. En ik eet nog maar twee flesjes (flesjes zijn zo voor kleine kindjes ). Flesje pap in de ochtend en verder gewoon met de pot mee en dan voor het slapengaan nog een klein flesje melk.

Ook heeft ze 8 tandjes en twee bulten en ze bijt ermee en ze is nog geen 10 maanden!!!

En nu een uitgebreid Maud updeetje...

Oja over het cb hier is het ook een kunst om de weegschaal nat te plassen of de meetbak en ik had hier een lijstje van wat je mee zou kunnen nemen naar het cb. Ook een omslagdoek en ik doe haar altijd weer een rompertje aan en bij de dokter als het nodig is is het zo weer uit. Maar bij ons trekt het altijd zo op het cb vandaar dat ik het rompertje meteen na het wegen en meteen weer terug aan doe.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mibos op 30-08-2007 12:41:57 ]
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:54:25 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52808174
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef Lois het volgende:
Ik kom even langswaaien en zie dat je Luuf hebt gekocht Vivi. Onze kinderarts heeft dat afgeraden, zeker bij (licht) asmatische kindjes. In Luuf zit een stofje wat de slijmvliezen prikkelt (in de neus maar ook inde longetjes), waardoor ze slijm gaan aanmaken. Bij benauwde kindjes wordt de benauwdheid dan alleen nog maar erger. Beter is gewoon veel zoutoplossing in zijn neusje, matras ietsje verhogen en ventolin zo nodig.
Doe ermee wat je wilt maar ik wilde het wel even zeggen

Kersjes van harte welkom hier
Oh jeetje
Wat goed dat je dat even zegt, ga het niet meer gebruiken dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')