Welkom Kersjes! je gaat nog genoeg plezier beleven van dit forum hoor, zelfs al is Devin 'al' 11 weken...
Ik ben wel benieuwd... foto??!
![]()
Marit, dat klinkt superdeluxe-schattig! Heerlijk!! Echt, vóór ik kinderen had kon ik volgens mij niet zo heerlijk schaterlachen om zoiets 'kleins'. Kinderen zijn
![]()
...
Moonah, zo zwaaien kinderen volgens mij wel vaak in het begin. Beetje achterlijk
![]()
maar wel lief! Ik ga eens jouw mannetje bewonderen.
Met Julia gaat het best goed, hoewel ze nu wel erg verkouden is (net als de rest van de familie
![]()
) en ze is alweer 8 maanden geweest....wat gaat het hard. Ze kruipt sinds een paar dagen een klein beetje, wiegt op knietjes en handjes heen en weer, en 'zit' bijna soms vanuit kruipstand (één handje nog op de grond, beentjes in zitstand, zo half geleund). Zo knap vind ik dat
![]()
...
Verder is ze een heerlijk lief meiske, wel lekker koppig af en toe en ze weet goed wat ze wil. Kan erg driftig doen. Maar...volgens mij heeft ze het gewoon naar haar zin nu, want erg driftig wordt ze meestal niet (behalve als haar iets niet zint, zoals gezichtje schoonmaken na pap-eten).
Het eten gaat nu best redelijk. Alleen het avondeten nog niet, maar dat verwachtte ik ook niet. Ik ga vanavond eens proberen weer vers te geven, kijken hoe dat gaat. Ik ben érg benieuwd. Ze 'lust' nog wel vier-maanden-potjes maar die zijn natuurlijk héél fijngemalen, ze gaat al gauw kokhalzen (met de nodige bijbehorende stress van mijn kant dan...
![]()
)