Dana doet dat wippen op de knietjes ook. En dan 1 arm naar voren en dan kukelen hihi.
Maar ze trekt zich aan haar handjes de gehele woonkamer door. Ze zit ook al en ze zit ook perfect in haar stoeltje om te eten. Eten is hier echt een festijn.
![]()
Ze mag dan (niet altijd hoor
![]()
) zelf eten. Ze krijgt een zelfgemaakt prakkie wat niet zo heel erg is fijngemalen en smeert de hele stoel onder, de vloer zit onder, uiteraard ook haarzelf. Maar een plezier dat ze heeft
![]()
. Onbetaalbaar.
En ik droomde vannacht dat ze ineens smorgens een tandje had
![]()
. En vanmiddag was ze wat huilerig. Ze wilde alleen maar bij mamma zijn en nergens anders. Duim in de mond en een beetje hangen. Geen koorts en eet goed. Ik dacht aan mijn droom en even kijken.. Ja
![]()
.. er komen twee tandjes tegelijk door onder.
![]()
TWEE
![]()
. We zijn gelijk naar het dorp gefietst en heb daar spul gehaald om op haar tanddoorkomplekjes te smeren. Dat helpt heel goed. En ook gelijk een lekkere bijtring gehaald die in de koelkast kan.
Het eetschema van deze 7.5 maanden jongedame:
6.45 200ml Nutrilon met bambix groeipap
Om een uur of 9.30 gaat ze slapen en wordt pas weer om een uur of twaalf wakker.
12 uur 200ml Nutrilon
Slaapje
Fruit Het liefste twee maar dat lukt lang niet altijd
18.00 Eigen prakkie Of een 6 maanden potje met een liga erdoor verkruimeld
20.00 200ml Nutrilon met rijstebloem
Dit is genoeg voor haar. Meestal laat ze nog wat eten staan en of drinkt de laatste fles niet leeg.
Mocht ze nog trek in iets hebben dan heb ik startkoekjes, rijstewafels en fruit.
Van de week ga ik die lekkere yoghurthapjes maken uit "opperdepop" . Gaat ze vast geweldig vinden.
![]()
Ik ga jullie missen Sugar en Storm
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.