Piratenmuziek?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:54 schreef CasB het volgende:
24, Prison Break, Britpop, Piratenmuziek...
Elke avond een trouwe kijken van ER... alleen jammer dat ie zo laat komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
ER kijk ik elke avonddat doen er volgens mij ook niet al teveel
Dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef woodside het volgende:
Lord of the Rings, Harry Potter, World of Warcraft, GTST en nog meer ongeloofwaardige films/series
elke dag als het ff kan, of ben ik een alcoholistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef OA het volgende:
Zuipen (totdat je dronken bent)![]()
En dat elke week weer bewust doen...![]()
Dat zijn paddo's man n00bquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef falloutboy het volgende:
TALPA![]()
Nein .. ff serieus, ik vind champignons niet zo tof, iedereen om mij heen wel..
Precies, zoals Transformers dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Cubewoods het volgende:
Oja en films zoals King Kong en 300, die iedereen hyped, maar eigenlijk gewoon kut films zijn die alleen om de special effects gehyped worden maar eigenlijk dodenlijk saai om te kijken zijn.
Ongeloofwaardig omdat er allemaal rare en gekke beesten in zitten? Is het nou niet leuk om voor de verandering iets anders te zien, het is dan misschien wetenschappelijk niet mogelijk (quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef woodside het volgende:
Lord of the Rings, Harry Potter, World of Warcraft, GTST en nog meer ongeloofwaardige films/series
ja idd. En dan de volgende ochtend je flink gaan aanstellen dat je zo'n koppijn hebt en zo brak bent. Want ow ow ow ow wat hebben we toch gezopen!! Stoer hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef OA het volgende:
Zuipen (totdat je dronken bent)![]()
En dat elke week weer bewust doen...![]()
HO!.. hier trek ik de lijn....quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef FredvZ het volgende:
24, Prison Break, Lost en al die andere gehypte series
Whaaaaa ja zeker... daar ben ik het helemaal mee eens... ongelooflijk die dingen, wat zijn ze spuug en spuug lelijk.quote:
ja het strand was ik nog vergeten! Kom je lekker fris t water uit heb je in een keer het hele strand tussen je tenen zitten. En in je handdoek en in je tas en in je schoenen en in alles wat je bij je hebt. Dan pak ik liever een bootje en ga ik ergens anders een duik nemen.quote:
en vooral in die achterlijke kleurtjes zoals geel of gifgroen.. compleet met enkelsokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Whaaaaa ja zeker... daar ben ik het helemaal mee eens... ongelooflijk die dingen, wat zijn ze spuug en spuug lelijk.
En volgens mij vindt iedereen die dingen lelijk maar, 1 of andere modepop heeft 1 x uitgeroepen dat dat mode ging worden en hopla... die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank. Verschrikkelijk!!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
en vooral in die achterlijke kleurtjes zoals geel of gifgroen.. compleet met enkelsokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef honda1990 het volgende:
Idd friends en will en grace , so you wanne be a popstar daar heeft sinterklaas een broertje dood aan Edgar.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef GizartFRL het volgende:
Debiteuren/Crediteuren/ Lullo's.
join the clubquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:52 schreef tonja het volgende:
Feest(jes)
Uitgaan (tenzij het uit eten gaan betreft)
Ja, want feestjes zijn echt kutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:52 schreef tonja het volgende:
Feest(jes)
Uitgaan (tenzij het uit eten gaan betreft)
eensch, eensch, eensch, eench !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef woodside het volgende:
Wat dat betreft stemmen we wel aardig overeen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef tong80 het volgende:
Bert Visscher
Youp van het Hek
Erica Terpstra
De Lama's
Humberto Tan
Jan Joost van Gangelen
Lucile Werner
Caroline Tensen
Voetbalvrouwen
Blöff
November rain
Leontien van Moorsel
Rintje Ritsma
Lenette van Dongen
Dit snap ik inderdaad ook niet. Dan zijn er nog kermisattracties (de misselijkmakende), sporten, ontgroeningen, massages, chinees eten, poezie, spiritualiteit (pendelen, tarot etc.), honden en Marilyn Manson.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja, zeg nou zelfOf roze met gele sokken
![]()
[afbeelding]
al is leontien nog wel okequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef tong80 het volgende:
Bert Visscher
Youp van het Hek
Erica Terpstra
De Lama's
Humberto Tan
Jan Joost van Gangelen
Lucile Werner
Caroline Tensen
Voetbalvrouwen
Blöff
November rain
Leontien van Moorsel
Rintje Ritsma
Lenette van Dongen
Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Mobiele telefoons met stip op 1.
Neehoor, ik ken iemand die ook geen gsm heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de laatste Nederlander zonder GSM
Die vind ik ook vreselijk. Al helemáál als het uit principe is, en dan al helemáááál als het stiekem uit sociaal-gebrek is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:
-Nederlanders zonder GSM
"Kijk mij eens!! Ik heb helemaal geen behoefte aan een telefoon!! Laat me trouwens ff bellen!"
De laatste keer dat ik dat heb gevraagd is zo'n 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:
-Nederlanders zonder GSM
"Kijk mij eens!! Ik heb helemaal geen behoefte aan een telefoon!! Laat me trouwens ff bellen!"
Fout, ik heb ook geen gsm, nieteens een huistelefoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de laatste Nederlander zonder GSM
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fout, ik heb ook geen gsm, nieteens een huistelefoon, laat staan een huis.
ja idd, die was ik ook nog vergeten. Eenzame kerst that is. Wat nou 'it's the most wonderful time of the year'... Flikker toch op manquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:34 schreef -Mellow- het volgende:
oja, het NK/WK voetbal was ik nog vergeten
en kerstmis
Grappig joh, want alleen bellende mensen hebben natuurlijk een levenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van het gekakel in de trein tegenwoordig.
'Hallo ik zit nu tussen Zaltbommel en den Bosch, over 20 minuten ben ik in Eindhoven. Wat ? Ja doe maar rookworst, lekker stukkie vlees heb ik wel zin in vanavond. Weet je dat Ingrid gisteren weer eens een 9 haalde voor geschiedenis. Ze zegt dat ze er niets voor doet, maar geloof je het zelf ? Nee niet of je gelovig bent. Maar Ingrid je weet wel, die met die oranje fiets. Nee Ingrid komt niet bij ons eten vanavond. Ja daar heb je gelijk in, die is gek op rookworst. Maar ik kap ff af. We zijn in den Bosch nu en ik moet over stappen. Bel je zo wel weer even.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |