quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef FredvZ het volgende:
24, Prison Break, Lost en al die andere gehypte series
Whaaaaa ja zeker... daar ben ik het helemaal mee eens... ongelooflijk die dingen, wat zijn ze spuug en spuug lelijk.quote:
ja het strand was ik nog vergeten! Kom je lekker fris t water uit heb je in een keer het hele strand tussen je tenen zitten. En in je handdoek en in je tas en in je schoenen en in alles wat je bij je hebt. Dan pak ik liever een bootje en ga ik ergens anders een duik nemen.quote:
en vooral in die achterlijke kleurtjes zoals geel of gifgroen.. compleet met enkelsokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Whaaaaa ja zeker... daar ben ik het helemaal mee eens... ongelooflijk die dingen, wat zijn ze spuug en spuug lelijk.
En volgens mij vindt iedereen die dingen lelijk maar, 1 of andere modepop heeft 1 x uitgeroepen dat dat mode ging worden en hopla... die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank. Verschrikkelijk!!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
en vooral in die achterlijke kleurtjes zoals geel of gifgroen.. compleet met enkelsokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef honda1990 het volgende:
Idd friends en will en grace , so you wanne be a popstar daar heeft sinterklaas een broertje dood aan Edgar.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef GizartFRL het volgende:
Debiteuren/Crediteuren/ Lullo's.
join the clubquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:52 schreef tonja het volgende:
Feest(jes)
Uitgaan (tenzij het uit eten gaan betreft)
Ja, want feestjes zijn echt kutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:52 schreef tonja het volgende:
Feest(jes)
Uitgaan (tenzij het uit eten gaan betreft)
eensch, eensch, eensch, eench !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef woodside het volgende:
Lord of the Rings, Harry Potter, World of Warcraft, GTST en nog meer ongeloofwaardige films/series
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |