Piratenmuziek?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:54 schreef CasB het volgende:
24, Prison Break, Britpop, Piratenmuziek...
Elke avond een trouwe kijken van ER... alleen jammer dat ie zo laat komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
ER kijk ik elke avonddat doen er volgens mij ook niet al teveel
Dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef woodside het volgende:
Lord of the Rings, Harry Potter, World of Warcraft, GTST en nog meer ongeloofwaardige films/series
elke dag als het ff kan, of ben ik een alcoholistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef OA het volgende:
Zuipen (totdat je dronken bent)![]()
En dat elke week weer bewust doen...![]()
Dat zijn paddo's man n00bquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef falloutboy het volgende:
TALPA![]()
Nein .. ff serieus, ik vind champignons niet zo tof, iedereen om mij heen wel..
Precies, zoals Transformers dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Cubewoods het volgende:
Oja en films zoals King Kong en 300, die iedereen hyped, maar eigenlijk gewoon kut films zijn die alleen om de special effects gehyped worden maar eigenlijk dodenlijk saai om te kijken zijn.
Ongeloofwaardig omdat er allemaal rare en gekke beesten in zitten? Is het nou niet leuk om voor de verandering iets anders te zien, het is dan misschien wetenschappelijk niet mogelijk (quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef woodside het volgende:
Lord of the Rings, Harry Potter, World of Warcraft, GTST en nog meer ongeloofwaardige films/series
ja idd. En dan de volgende ochtend je flink gaan aanstellen dat je zo'n koppijn hebt en zo brak bent. Want ow ow ow ow wat hebben we toch gezopen!! Stoer hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef OA het volgende:
Zuipen (totdat je dronken bent)![]()
En dat elke week weer bewust doen...![]()
HO!.. hier trek ik de lijn....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |