Hier nog nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef Frutsel het volgende:
eindelijk zon
Kattendiefquote:
quote:
Pic's !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef crossover het volgende:
Ik ben me toch een meesterlijk omelet aan het bakken
Mijn kat heet alleen geen Peoike, maar Pim!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Cross, ik zal vanavond eens een pic laten zien van mijn kat... Bijna een kopie van Poekie!![]()
[FAQ] Hoe krijg ik zo'n koele PI?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Hoe zit het trouwens met die PI's als??
Ik zag ook users ermee...![]()
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Cross, ik zal vanavond eens een pic laten zien van mijn kat... Bijna een kopie van Poekie!![]()
Foto's!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef crossover het volgende:
Ik ben me toch een meesterlijk omelet aan het bakken
Het werkt niet bij mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef crossover het volgende:
[..]
[FAQ] Hoe krijg ik zo'n koele PI?!
quote:
Nee, ik las ademloos jouw relaas!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
't schiet ook niet op hier..
Iedereen druk?
/bagger².quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:10 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff in bad
Netjes blijven he!
ik kan geen duits.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef OA het volgende:
En nu leest eenieder ademloos mijn post over koffie?!![]()
Er staat dus dat antioxidanten verantwoordelijk zijn voor de bittere smaak aan koffie en nieet de cafeïne zelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan geen duits.
En het is te klein
hmm.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Er staat dus dat antioxidanten verantwoordelijk zijn voor de bittere smaak aan koffie en nieet de cafeïne zelf.
Daaronder wordt eea uit den doeken gedaan![afbeelding]
hoezo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:49 schreef OA het volgende:
Eer![]()
Geef jij je mening hier ook eens!![]()
Corsa, 207 of Grande Punto (of iets anders) ?
Ik ben tot halverwege de 2e zin gekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef OA het volgende:
Nou en, ik ook niet!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm.
cafeine
[..]
hoezo?
Ik weet er niet veel vanaf
Joh, morgen zakt dat wel weer in, als Lenny terug is!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
die pieter pen
gemiddelde van 254 posts de dag!
Is het echt een kloon van lenny dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, morgen zakt dat wel weer in, als Lenny terug is!![]()
of van jouw, of van oa. Of papier. In ieder geval een notoire KLB posterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het echt een kloon van lenny dan?
Ja, want ik ben echt een uber KLB posterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
of van jouw, of van oa. Of papier. In ieder geval een notoire KLB poster
Ook zeker niet van mij....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
of van jouw, of van oa. Of papier. In ieder geval een notoire KLB poster
hier nog een.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ook zeker niet van mij....
Die kerel heeft in één dag 250+ posts en dan zouden al mijn ± 200 posts daar nog een bijkomen...![]()
welk topic?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:59 schreef OA het volgende:
Jezus zeg.. mijn topic is helemaal verneukt... al 142 reacties.....![]()
Dat was ongetwijfeld ook als baggertopic bedoeld....quote:
Over Peoike!quote:
De held!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
die pieter pen
gemiddelde van 254 posts de dag!
Nee, toentertijd werkte ik nog bij de digros.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was ongetwijfeld ook als baggertopic bedoeld....![]()
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het echt een kloon van lenny dan?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef covie het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En dan eheft hij gisteren via pm met cross afgesproken dat cross zou zeggen dat hij geen kloon is.![]()
daarom. het is mij allemaal te dorozichtig als de tyfus: een newbie die een klb baggertopic opent (wat eer-ik en oa nooooooit zouden doen) en meteen als een volleerd KLB'er netjes samenvatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef covie het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En dan eheft hij gisteren via pm met cross afgesproken dat cross zou zeggen dat hij geen kloon is.![]()
Nou Ph, zovaak doe ik dat ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom. het is mij allemaal te dorozichtig als de tyfus: een newbie die een klb baggertopic opent (wat eer-ik en oa nooooooit zouden doen) en meteen als een volleerd KLB'er netjes samenvat
Hoi LLquote:
ik zie er verdacht veelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou Ph, zovaak doe ik dat ook weer niet hoor.
We spreken er vaker over dan dat we dat daadwerkeljk doen.
stekker er uitquote:
Mijn kat heeft geen achternaam!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De held!![]()
![]()
OA, je kat!![]()
Suggestieve Telegraaf: 'Race-BMW rijdt Pim dood'
quote:
Juist, iets te doorzichtig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom. het is mij allemaal te dorozichtig als de tyfus: een newbie die een klb baggertopic opent (wat eer-ik en oa nooooooit zouden doen) en meteen als een volleerd KLB'er netjes samenvat
Hint: je krijgt een fax.quote:
Ja, maar ik wil niet ineens rare beschuldigingen aan m'n broek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zie er verdacht veel
(en het boeit me geen reet, anders wordt KLB ook zo saai).
Ik hoorde dat laatst van iemand, schijnt te kunnen jaquote:
Mja, toch zou het dom zijn, want je weet gewoon dat je een langere ban krijgt als men er achter komt...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet ineens rare beschuldigingen aan m'n broek.
Ik heb bierik als relaccount, en daar heb ik voldoende aan.
Daarbij heb ik zelf geen tijd om zoveel te posten als PP doet, terwijl ik zelf al een shitload aan posts doe![]()
Same as OA.
Dat het lenny is lijkt mij dan voor de hand liggender
EN 200+ POSTS KAN MAKENquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, toch zou het dom zijn, want je weet gewoon dat je een langere ban krijgt als men er achter komt...![]()
En zeg nou zeg.. 2 dagen zonder fok zou toch geen probleem moeten zijn... zeker niet als je toch niet werkt, thuis bent en dus alle kanten op kan...![]()
en capslock kan gebruikenquote:
perm/IP ban ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, toch zou het dom zijn, want je weet gewoon dat je een langere ban krijgt als men er achter komt...![]()
En zeg nou zeg.. 2 dagen zonder fok zou toch geen probleem moeten zijn... zeker niet als je toch niet werkt, thuis bent en dus alle kanten op kan...![]()
Zal hem leren....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
perm/IP ban ja.
Wat je nou zegt zit ook wel wat in.
Maar ik weet niet of hij dat ook weet..
Tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoorde dat laatst van iemand, schijnt te kunnen ja
geef maar aan papierversnipperaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof.
Wat is een fax?
/Er kwam wat papier uit, maar verder weet ik het ook niet.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof.
Wat is een fax?
/Er kwam wat papier uit, maar verder weet ik het ook niet.
goed plan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
geef maar aan papierversnipperaar
da's wel leipquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik krijg ze hier dagelijks.. meerdere!!![]()
Jaja, ik weet het, een revolutie, ik ben m'n tijd ver vooruit!! [afbeelding]
Neen. Duits suckt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef OA het volgende:
zo'n tirollerfilm soms?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |