Heb je de diesel of een benzine? Ik heb bij opel gewerkt, dus ik heb genoeg vergelijking gehad met ook de Corsa-C, en de beleving van de Corsa-D vond ik gewoon ontzettend traag. Verder vond ik het echt een hele fijne auto, ook het interieur is zeer netjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef LamstraalASD het volgende:
ik heb een Corsa en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Rijd lekker (even wennen vorige auto was 1.8 16V) , snel zat.
De Clio vind ik een lelijke auto.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef tummeke het volgende:
Heb je nog niet aan de Clio gedacht?
Die schijnt op alle fronten ERG goed te zijn.. (behalve het uiterlijk wat een beetje jammer is op sommige fronten). Maar het lijkt me zeker de moeite waard die mee te nemen in de overweging...
Wat houdt dat T-Jet precies in? Zuinig (geknepen) ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Whatashockr het volgende:
Grande punto sport met TJET 120 pk motor is wel supercompleet hoor, zit volgens mij 1000 boven je budget.
T= turboquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Wat houdt dat T-Jet precies in? Zuinig (geknepen) ?
1.4 blokje met turbo. Ik heb voor de gein een proefrit gemaakt, en ik moet zeggen dat rijdt donders lekker. Echt wel snel, en ook behoorlijk wat koppel, zeker geen zenuwachtig blokje. Verder superzuinig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Turbo Jet, dat is een injectiesysteem met turbodrukvulling. De injectoren hebben in de naald meerdere zeer kleine gaatjes zitten (vaak onder een hoek) om de verneveling te verbeteren. (een dergelijke naald heet een jet) Resultaat is een lager verbruik en de prestaties gaan er ook licht op vooruit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
hebben we ook staan en dat zijn vinnige bakkies.. liggen als een huis op de weg, Zijn lekker rap, zien er imo goed uit. Voldoende ruimte (alleen achterin is het krap)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef tummeke het volgende:
Heb je nog niet aan de Clio gedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |