Volgens mij is het een kloon van dromenvanger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef Hathor het volgende:
Is er hier trouwens iemand die iets begrijpt van dat gewauwel van Newsman? Wat een onsamenhangende teksten perst die gast uit zijn toetsenbord zeg, een en al chaos. Wat dat betreft ben je inderdaad net een Belg ja.
Ga je toch geen Hollanders als koningspaar nemen. Doemaar een president.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan.
Inderdaad, de zuidelijke provincies bij Vlaanderen. Nemen we Maurits en Marilène wel als koningspaar van dit nieuwe land.
Dan mag de rest van Nederland het met WA doen en de rest van België met Flip.
Waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:05 schreef LXIV het volgende:
Dan moeten M&M wel katholiek worden.
Ik vind dat gewoon een heel mooi koningspaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ga je toch geen Hollanders als koningspaar nemen. Doemaar een president.
Laten ze WA en Max maar nemen. Voor de helft zijn die toch al katholiek. Nemen wij wel M&M.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:05 schreef LXIV het volgende:
Dan moeten M&M wel katholiek worden.
Hij mag dat zeggen, maar daarom is het nog niet waar, de liefde van een Waal voor een Vlaming is niet groter dan die voor een Nederlander.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:30 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nederlanders en Vlamingen gaan nog veel minder samen. Joost-mag-het-weten zei het al met een schitterende quote in een ander topic: "Zet een Vlaming en een Waal samen en ze krijgen slaande ruzie. Zet er een Nederlander bij en het zijn plots twee Belgen."
Er is meer in het leven dan dingen bezetten. In Nederland doet men graag alsof de Nederlandse geschiedenis niets te maken heeft met wat buiten de grenzen ervan gebeurd is, maar in de tijd van de tachtigjarige oorlog zijn heel wat mensen uit het huidige Vlaanderen naar Nederland getrokken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat de Belg die Nederland pwnt nog uitgevonden moet worden. Want reken maar even terug:
Duitsers (wo2)
Fransen
Spanjaarden (80j oorlog)
Habsburgers
Bourgondiers
Franken
Romeinen
Goh, alle bezettingen heb ik nu toch wel zo'n beetje en nergens is de rode duivel te bekennen.
Even een kaartje erbij nemen :quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom men in Vlaanderen dat parasiterende Wallonië überhaupt nog tolereert. Wat voor goeds komt er uit dat onderontwikkelde deel van België?
Tja, dat heb je altijd in deze discussies, Nederlanders die het onderscheid niet maken tussen Belgen en Vlamingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Demophon het volgende:
Hmm, Nederland en België zijn al een keer samengeweest en toen gescheiden. Is net zoals een vrouw (of man) die van jou scheidt en er met een ander vandoor gaat, vervolgens blijkt dat niet te werken en dan weer opnieuw een relatie met jou wilt..... Hoe reageer jij dan?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was vanwege de Walen he. Wat Wals is Frans is! Slaat al dood!
De regio Halle-Vilvoorde wel, FDF eist dat ook op :quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
1. Ideeën om Brussel tweetalig te maken? Brussel is al decennia lang tweetalig.
2. Brussel is Vlaanderen niet. Jij schilderde het af alsof gans Vlaanderen straks Frans praat als er niks gebeurt. Dat is gewoon belachelijk en totaal onrealistisch.
Vlaanderen en Wallonië zijn respectievelijk eentalig Nederlandstalig en Franstalig, Brussel is tweetalig hoewel de meerderheid Franstalig is (of beter : de meerderheid spreekt Frans als voertaal , want de helft van de inwoners in de negentien Brusselse gemeenten is van vreemde origine, Turks, Berbers, Arabisch ..dus)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik heb gister de taal grens zien liggen op de VRT en die ligt onder Brussel, wat jij wil volhouden moet jezelf weten, maar er is een ernstige clash met Vlaanderen en Wallonie.
VRT bericht ik typ.![]()
Inderdaad, de problematiek in de Rand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Misschien kan diezelfde persoon u dan even wijzen op de problematiek van de Vlaamse Rand...
Er zijn maar zes miljoen Vlamingen hoor, tenzij je al die inwoners van het Brussels Gewest, waarvan de meesten geen Nederlanders begrijpen, ook zou gaan meetellen als Vlamingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe groot is het vlaams belang dan? En hoe groot is de partij van Wilders? Er schijnen [b]7 miljoen Vlamingen[b] te zijn, dus best veel kiezers.
Dat bedoel ik dus met het Vlaams Belang erbij krijgen. Niet alleen de partij, maar dus ook de kiezers.
En New York werd in feite niet door Nederlanders gesticht, maar wel door Belgen/Walen die ook om die reden naar Nederland waren uitgeweken en daar meteen met hun schepen zijn vertrokken.quote:Er is meer in het leven dan dingen bezetten. In Nederland doet men graag alsof de Nederlandse geschiedenis niets te maken heeft met wat buiten de grenzen ervan gebeurd is, maar in de tijd van de tachtigjarige oorlog zijn heel wat mensen uit het huidige Vlaanderen naar Nederland getrokken.
Zelfs het Nederlands volkslied zou door de burgemeester van Antwerpen geschreven zijn.
Dat is het standpunt van het FDF, één ridicuul partijtje. Het is niet omdat FDF dat soort nonsens verkondigt, dat dat ook de mening van alle Franstaligen is he. Hoeveel stemmen haalt dat FDF überhaupt?quote:De regio Halle-Vilvoorde wel, FDF eist dat ook op :
Daar ben ik voor! Brabant, Limburg en Vlaanderen samen, en dan Brabant ietsje uitbreiden zodat m'n huidige woonplaats Nijmegen ook deel uit gaat maken van dat paradijsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef gelly het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter brabant en limburg weggeven ?
Nijmegen mooi bij Nederland laten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Daar ben ik voor! Brabant, Limburg en Vlaanderen samen, en dan Brabant ietsje uitbreiden zodat m'n huidige woonplaats Nijmegen ook deel uit gaat maken van dat paradijs![]()
Waar is Friesland? en Texel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef radeon9800pro het volgende:
De beste oplossing is gewoon dit:
[afbeelding]
Gewoon Nederland bij de grote rivieren scheiden en de onderste helft bij Vlaanderen voegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef radeon9800pro het volgende:
De beste oplossing is gewoon dit:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |