Ik ben er eigenlijk ook wel voor, we spreken prakties dezelfde taal en ik geloof dat prins Philipe ook niet echt geliefd is in Vlaanderen.quote:AMSTERDAM - Twee derde van de Nederlanders ziet een samenvoeging van Nederland en Vlaanderen wel zitten. Ruim 85 procent is voor intensievere samenwerking met de Belgen. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek dat TNS Nipo in opdracht van RTL heeft uitgevoerd.
In België woedt een politieke discussie over het hervormen van Vlaanderen en Wallonië.
Fusie
Meer dan 60 procent van de ondervraagden denkt dat beide landen beter worden van een fusie. Een op de vijf Nederlanders denkt dat Nederland en Vlaanderen na samenvoeging geleid moeten worden door de Oranjes.
Afschaffing van beide koningshuizen is volgens 16 procent de beste optie. 17 Procent denkt dat beide landen hun eigen koninklijke familie moeten behouden.
Zelfstandig
Ongeveer vijf van de zes respondenten (83 procent) denkt dat België zelfstandig blijft voortbestaan. Ongeveer 14 procent denkt dat dit niet het geval is. Een kwart van de Nederlanders denkt dat Vlaanderen en Wallonië gescheiden moeten worden.
Bron:Nu.nl
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Jesse_ het volgende:
alleen als mn ov daar ook geldig wordt [afbeelding]
Mooi zo, hoe hechter de band tussen de Nederlandstaligen, des te beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook wel voor, we spreken prakties dezelfde taal en ik geloof dat prins Philipe ook niet echt geliefd is in Vlaanderen.
Het zou best leuk zijn om Vlaanderen erbij te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Jesse_ het volgende:
alleen als mn ov daar ook geldig wordt [afbeelding]
Waarom begrijp ik dit niet? Nederlanders willen massaal een samenvoeging met Vlaanderen, maar zien kennelijk niet in dat Vlaanderen en Wallonië dan eerst gescheiden moeten wordenquote:Twee derde van de Nederlanders ziet een samenvoeging van Nederland en Vlaanderen wel zitten. (knip). Een kwart van de Nederlanders denkt dat Vlaanderen en Wallonië gescheiden moeten worden.
Als je een beetje het nieuws volgt, staat dat bijna te gebeuren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik dit niet? Nederlanders willen massaal een samenvoeging met Vlaanderen, maar zien kennelijk niet in dat Vlaanderen en Wallonië dan eerst gescheiden moeten worden![]()
Misschien zou RTL/TNS Nipo daar eens een nutteloos onderzoekje aan moeten wagen. Ik schat dat 110% van de Vlamingen tegen is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Keios het volgende:
Ik vrees alleen dat de vlamingen niet zo happig op een anexatie zullen zijn. (ik toch al niet)
Het aantal mensen dat daarvoor te vinden is, is echt marginaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Keios het volgende:
Ik vrees alleen dat de vlamingen niet zo happig op een anexatie zullen zijn. (ik toch al niet)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat daarvoor te vinden is, is echt marginaal.
Ik val persoonlijk nog liever dood.![]()
Laat het maar bij een (confederaal) België. En als een onafhankelijkheid van Vlaanderen er dan toch ooit komt, gewoon als apart land. Dat lukt perfect.
Ach gut. Er hebben langer (voorlopers van) Belgen over Nederland geregeerd dan omgekeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Suko het volgende:
Altijd al gezegd, inlijven die handel, was al eerst onderdeel van Nederland, eigenlijk heeft elk omringend land )en iets daar buiten) Belgje al eens 'bezeten'...dat eeuwige gesodemieter, dus...inlijven, punt uit.![]()
Terug naar school!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach gut. Er hebben langer (voorlopers van) Belgen over Nederland geregeerd dan omgekeerd.
Doe dat maar andersom, hou dat moslim tuig maar waar het nu zit, boven de rivieren, en wat eronder bevind mag ook daar wel een plaatsje krijgen bij de familie..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
Splits het dan gewoon in boven- en onder de rivieren
Onder de rivieren; katholieken, moslims en andere bijgelovigen/inteeltslachtoffers.
Boven de rivieren; het denkende deel der natie.
Nederlanders en Vlamingen gaan nog veel minder samen. Joost-mag-het-weten zei het al met een schitterende quote in een ander topic: "Zet een Vlaming en een Waal samen en ze krijgen slaande ruzie. Zet er een Nederlander bij en het zijn plots twee Belgen."quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef erkel het volgende:
Vlaanderen en Wallonië dat botert ook niet echt meer samen
Omdat de Belg die Nederland pwnt nog uitgevonden moet worden. Want reken maar even terug:quote:
quote:'Twee derde Duitsers voor fusie met Nederland'
Uitgegeven: 21 augustus 2007 18:39
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2007 18:40
AMSTERDAM - Twee derde van de Duitsers ziet een samenvoeging van Nederland en Duitsland wel zitten. Ruim 85 procent is voor intensievere samenwerking met de Nederlanders. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek dat TNS EinzZweiDrei in opdracht van RTL heeft uitgevoerd.
In Nederland woedt een politieke discussie over het hervormen van Nederland en Friesland.
Fusie
Meer dan 60 procent van de ondervraagden denkt dat beide landen beter worden van een fusie. Een op de vijf Duitsers denkt dat Duitsland en Nederland na samenvoeging geleid moeten worden door de Duitsers.
Afschaffing van het Nederlands Koningshuis is volgens 16 procent de beste optie. 17 Procent denkt det de Oranje's behouden moeten worden.
Zelfstandig
Ongeveer vijf van de zes respondenten (83 procent) denkt dat Nederland zelfstandig blijft voortbestaan. Ongeveer 14 procent denkt dat dit niet het geval is. Een kwart van de Duitsers denkt dat Nederland en Friesland gescheiden moeten worden.
Ken je deze man?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat de Belg die Nederland pwnt nog uitgevonden moet worden. Want reken maar even terug:
Duitsers (wo2)
Fransen
Spanjaarden (80j oorlog)
Habsburgers
Bourgondiers
Franken
Romeinen
Goh, alle bezettingen heb ik nu toch wel zo'n beetje en nergens is de rode duivel te bekennen.
Dat zou vet relaxed zijn. Onbeperkt hard rijden, goedkope auto's en huizen, stokslagen als je een grote bek hebt tegen een agent.... wat wil je nog meer. Duits is zo geleerd, dus kom maar op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef OProg het volgende:
Het eerste wat ik me afvroeg bij het lezen van het stukje was hoe de reactie hier zou zijn als dit het bericht was geweest:
[..]![]()
Economisch zou voor Vlaanderen een samenvoeging met Nederland best voordelig zijn, dan maar met dat kwakkelende Wallonië opgescheept te zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:30 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nederlanders en Vlamingen gaan nog veel minder samen. Joost-mag-het-weten zei het al met een schitterende quote in een ander topic: "Zet een Vlaming en een Waal samen en ze krijgen slaande ruzie. Zet er een Nederlander bij en het zijn plots twee Belgen."
Karel de Grote, volgens verschillende historici geboren in Jupille of Herstal (onduidelijk), België.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Karel de Grote, geboren in Aken..... DUITSLAND
lekker steekhoudend, "volgens verschillende historici"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Karel de Grote, volgens verschillende historici geboren in Jupille, België.
Karel de Grote, zoon van Pepijn III De Korte, geboren in Jupille, België.
Pepijn II De Korte, zoon van Karel Martel, geboren in Herstal, België.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach gut. Er hebben langer (voorlopers van) Belgen over Nederland geregeerd dan omgekeerd.
Waarom!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef Heero87 het volgende:
[.Op dinsdag 21 augustus 2007 20:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Terug naar school!.]
Hoezo?
Tja, wie gaan we anders geloven? Jij en ik waren er niet bij, dus zijn we op historici aangewezen. Er is geen 100% zekerheid over, maar de meeste wijzen toch richting Herstal en Jupille.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
lekker steekhoudend, "volgens verschillende historici"
Filips De Schone en Karel V hadden niet enkel bijzondere aandacht voor de Lage Landen, ze zijn ook geboren in Brugge respectievelijk Gent.quote:Filips de schone en Karel V hebben zich behoorlijk op de lage landen gericht en zouden daarom wel als Belgisch gezien kunnen worden. Ik betwijfel alleen of zij dat zelf zo zagen.
Knap want zowel België als Nederland bestonden toen nog lang niet. Sinterklaas is toch ook geen Turk of wel soms? Of werkt nationaliteit ook met terugwerkende kracht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Karel de Grote, volgens verschillende historici geboren in Jupille of Herstal (onduidelijk), België.
Karel de Grote, zoon van Pepijn III De Korte, geboren in Jupille, België.
Pepijn II De Korte, zoon van Karel Martel, geboren in Herstal, België.
Trouwens het staat letterlijk op de link die je net geeft.
Nee, daarom zei ik ook (voorlopers van) Belgen hé:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Knap want zowel België als Nederland bestonden toen nog lang niet. Sinterklaas is toch ook geen Turk of wel soms? Of werkt nationaliteit ook met terugwerkende kracht?
quote:Ach gut. Er hebben langer (voorlopers van) Belgen over Nederland geregeerd dan omgekeerd.
Fatsoenlijk bier o.a.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:50 schreef Dagonet het volgende:
Oh, een fusie met Vlaanderen lijkt mij rampzalig, wat heeft het ons te bieden?
Ja, want dat is ook absoluut niet in de winkel te koop ofzo. Het wordt ook tijd dat we fuseren met de VS, het schijnt dat ze daar fatsoenlijke computers makenquote:
Trouwens het begrip België en Belgen bestond toen al wel, al was het inderdaad geen officiële nationaliteit. Maar al in de eerste eeuw voor Christus sprak Caesar van de "Belgae" (al ging dat over een groter gebied dan het huidige België, incl. deel Nederland).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Knap want zowel België als Nederland bestonden toen nog lang niet. Sinterklaas is toch ook geen Turk of wel soms? Of werkt nationaliteit ook met terugwerkende kracht?
Ja, ok ze hoeven niet gelijk allemaal Nederlanders te worden,laten we gewoon hun cultuur handhaven, dus geen veranderingen, gewoon Vlaanderen laten zoals het is, ik bedoel qua cultuur. Of maak een apart Vlaanderen en laten het gewoon ons broedervolk zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:56 schreef bersenka het volgende:
Samenvoegen als een nieuw land, niet gewoon bij Nederland voegen dat willen de Belgen toch nooit.
Ja, de 'moedigsten van alle Galliers', een subsetje dus. En afstammelingen van de Germanen, Belgen zijn dus Moffen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Trouwens het begrip België en Belgen bestond toen al wel, al was het inderdaad geen officiële nationaliteit. Maar al in de eerste eeuw voor Christus sprak Caesar van de "Belgae" (al ging dat over een groter gebied dan het huidige België, incl. Nederland).
erhm galliers zijn een keltisch volk niet een germaans!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, de 'moedigsten van alle Galliers', een subsetje dus. En afstammelingen van de Germanen, Belgen zijn dus Moffen.
En de stammen van de Belgae (zoals de Treverii en de Eburonii) identificeerden zich met en claimden afstamming van de Germanen en niet met de Gallii, iets dat Caesar in zijn Bello Gallico ook schrijft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:06 schreef the_jasper het volgende:
[..]
erhm galliers zijn een keltisch volk niet een germaans!
Spreek voor jezelf, ik heb helemaal niks met Belgie en die gefrustreedrde heikneuters die er wonen. Ik kots net zo hard op de Belg als de Belg op Nederland. Verder ken ik in mijn omgeving helemaal niemand die een warm gevoel krijgt bij een hereniging, dus waar dat "alle Nederlanders" vandaan komt is mij een beetje een raadsel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef SillyWalks het volgende:
Grappig altijd hoe Nederlanders zo'n nostalgisch gevoel hebben bij een ouderwets grote unie van lage landen, maar dat Vlamingen gewoon op ons kotsen
right-y-oquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de stammen van de Belgae (zoals de Treverii en de Eburonii) identificeerden zich met en claimden afstamming van de Germanen en niet met de Gallii, iets dat Caesar in zijn Bello Gallico ook schrijft.
Het is ook in het Nederlands of Engels makkelijk verkrijgbaar hoor, hier hejje een vertaling in het NL uit 1895:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:09 schreef the_jasper het volgende:
[..]
right-y-o
wou dat ik dat boek voor latijn eindexamen had gehad
Positive jongenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb helemaal niks met Belgie en die gefrustreedrde heikneuters die er wonen. Ik kots net zo hard op de Belg als de Belg op Nederland. Verder ken ik in mijn omgeving helemaal niemand die een warm gevoel krijgt bij een hereniging, dus waar dat "alle Nederlanders" vandaan komt is mij een beetje een raadsel.
Dat was nog eens een tijd. Hele stukken van die teksten in het Nederlands van buiten leren en ze dat op het examen letterlijk overpennen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:09 schreef the_jasper het volgende:
[..]
right-y-o
wou dat ik dat boek voor latijn eindexamen had gehad
Zou ook raar zijn als we ze helemaal willen veranderen, Sowieso heeft praktisch elke provincie in Nederland wel zijn eigen dialect/taal en sommige culturele dingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja, ok ze hoeven niet gelijk allemaal Nederlanders te worden,laten we gewoon hun cultuur handhaven, dus geen veranderingen, gewoon Vlaanderen laten zoals het is, ik bedoel qua cultuur. Of maak een apart Vlaanderen en laten het gewoon ons broedervolk zijn.![]()
Dat was vanwege de Walen he. Wat Wals is Frans is! Slaat al dood!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Demophon het volgende:
Hmm, Nederland en België zijn al een keer samengeweest en toen gescheiden.
Die Piet De Visser - avatar verwijst naar de Piet De Visser - Award die ik op het fok! voetbalforum heb gekregen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef newsman het volgende:
Heero87, mag ik je een vreemde vraag stellen, jij bent Belg en je hebt een avater van Piet de Visser.
Maar ik heb helemaal geen haat of vijandigheid tegenover Nederlanders? Een gezonde rivaliteit, dat wel, maar absuleet geen hok of wraak. Ik heb zelf een paar goeie Nederlandse kennissen.quote:Ik vind dat eigenlijk wel humor. Ik ben een Nederlander met een beetje belgisch bloed, klein beetje maar toch zeker wat. We spreken dezelfde taal zo'n beetje, waarom zijn we vijandig naar elkaar. Alleen om die domme Oorlog die we hadden.
Maar waar halen mensen dat toch? Er is toch helemaal geen sprake van een verfransing van Vlaanderen?quote:Een ding het zou aan mijn hart gaan, dat dalijk heel Vlaanderen Frans moet spreken, ik haat die kut taal.
die cultuur kun je toch gewoon behouden? Alsof er bij ons in NL geen verschillen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Maar dat betekent toch nog niet dat ik daarom zomaar bij Nederland wil komen? Onze culturen zijn gewoon zó fundamenteel verschillenden. Cultuur gaat verder dan louter de taal hé.
Als we splitsen met Wallonië, is net dat cultuurverschil een grote reden om onafhankelijk te worden. En dan zouden we meteen in een ander land met een zo mogelijk nog groter cultuurverschil stappen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef bersenka het volgende:
[..]
die cultuur kun je toch gewoon behouden? Alsof er bij ons in NL geen verschillen zijn.
Ja, dat kan dan wel zo zijn maar de Vlamingen gingen er vandoor met de Walen. Stel dat ze terug zouden willen naar een unie met de Nederlanders, wie zegt dat het nu wel goed gaat? Sorry, maar de Vlamingen komen mij een beetje onbetrouwbaar over. Zoals ik al eerder zei: je vrouw gaat er met een ander vandoor, dat blijkt niet te werken, waarna ze weer terugkomt en aangeeft weer een relatie met jou te willen beginnen. Hoe reageer jij dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was vanwege de Walen he. Wat Wals is Frans is! Slaat al dood!
duhhhhhhhhhhhhh, er is een taal strijd in Brussel, of was het je nog niet bekend, Vlamingen zijn boos geworden, men had ideën om Brussel tweetalig te maken, de Vlamingen pikken het niet meer.quote:Maar waar halen mensen dat toch? Er is toch helemaal geen sprake van een verfransing van Vlaanderen?
Ja en dat maakt Vlamingen tig keer rijker, maar nee ze willen niet en bla bla, blijf je toch arm,jesus wat een gezeik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef GasTurbine het volgende:
Vlaams belang is voor fusie met NL...
1. Ideeën om Brussel tweetalig te maken? Brussel is al decennia lang tweetalig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
duhhhhhhhhhhhhh, er is een taal strijd in Brussel, of was het je nog niet bekend, Vlamingen zijn boos geworden, men had ideën om Brussel tweetalig te maken, de Vlamingen pikken het niet meer.
Bron:VRT Nieuws.
Is dit staats tv of volgen jullie nog wel verhalen.
Waarom zouden Vlamingen zo tig keer rijker worden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja en dat maakt Vlamingen tig keer rijker, maar nee ze willen niet en bla bla, blijf je toch arm,jesus wat een gezeik.![]()
Omdat ze dan Nederlander zijn en die zijn zuinig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Waarom zouden Vlamingen zo tig keer rijker worden?
Dat is humor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef __________ het volgende:
Och de enige reden dat dit niet gaat gebeuren is omdat den haag bang is voor een Groot Brabant!
Ge hebt geen verstand van Nederland, bijna te zot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Waarom zouden Vlamingen zo tig keer rijker worden?
He?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Ge hebt geen verstand van Nederland, bijna te zot.![]()
Brussel ligt in Vlaams gebied simpel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
1. Ideeën om Brussel tweetalig te maken? Brussel is al decennia lang tweetalig.
2. Brussel is Vlaanderen niet. Jij schilderde het af alsof gans Vlaanderen straks Frans praat als er niks gebeurt. Dat is gewoon belachelijk en totaal onrealistisch.
Rest alleen de vraag nog: in welke competitie gaat Anderlecht spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef gtotep het volgende:
Belangrijker:
Wat willen de Vlamingen.
Mijn voorstel:
Walonie bij Frankrijk
Vlaanderen bij Nederland
Gewest Brussel de Europese hoofdstad.
En de Belgiesche staatsschuld delen door drie.Ieder gewest een derde.
Brussel ligt NIET in Vlaams gebied. Brussel is een apart gewest, naast Vlaanderen en Wallonië. Brussel valt NIET onder Vlaamse bevoegdheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Brussel ligt in Vlaams gebied simpel.![]()
Ik heb gister de taal grens zien liggen op de VRT en die ligt onder Brussel, wat jij wil volhouden moet jezelf weten, maar er is een ernstige clash met Vlaanderen en Wallonie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
He?
Jij hebt blijkbaar geen verstand van België, want je komt met volstrekte waanzinverhalen over een Frans Vlaanderen en de ideeën om Brussel tweetalig te maken, terwijl dat laatste al decennia lang zo is.![]()
Aub zeg. Kan iemand hier die kerel aan de wijs brengen dat Brussel tweetalig gebied is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik heb gister de taal grens zien liggen op de VRT en die ligt onder Brussel, wat jij wil volhouden moet jezelf weten, maar er is een ernstige clash met Vlaanderen en Wallonie.
VRT bericht ik typ.![]()
quote:Wikipedia:
Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest valt samen met het tweetalige gebied Brussel-Hoofdstad of het arrondissement Brussel-Hoofdstad. De instellingen houden rekening met zowel Nederlandstaligen als Franstaligen, al heeft het grootste deel van de bevolking Frans als eerste taal. De Vlaamse en de Franse Gemeenschap van België oefenen er hun bevoegdheden uit voor alle zogenaamd communautaire aangelegenheden, namelijk cultuur, onderwijs, en bijstand aan personen en gezondheidszorg.
Scheiding is juist goed in dat opzicht, subsidies zijn alleen maar doekjes voor het bloeden, zij maken de economie echter kapot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef erkel het volgende:
Vlaanderen en Wallonië dat botert ook niet echt meer samen, maar volgens mij zou het voor Wallonië rampzalig zijn een scheiding. Het is nu al niet het meest florerende gebied en dat wordt er echt niet beter op zonder de centjes van Vlaanderen.
Idd, straks moet ik nog fier zijn op Tommeke Boonen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik mag fucking hopen van niet, ik haat Belgen man, zoals iemand al zei ze kunnen niet eens voetballen.![]()
Ze zijn in alles minder dan Nederlanders, dit zou een dikke achteruitgang zijn.![]()
Flikker is op met je kut voetbal. Heb je godverdomme niks beters te doen.Kom is met echte argumenten pauper.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik mag fucking hopen van niet, ik haat Belgen man, zoals iemand al zei ze kunnen niet eens voetballen.![]()
Ze zijn in alles minder dan Nederlanders, dit zou een dikke achteruitgang zijn.![]()
Ze noemen ons "dikke nekken"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Flikker is op met je kut voetbal. Heb je godverdomme niks beters te doen.Kom is met echte argumenten pauper.
Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb helemaal niks met Belgie en die gefrustreedrde heikneuters die er wonen. Ik kots net zo hard op de Belg als de Belg op Nederland. Verder ken ik in mijn omgeving helemaal niemand die een warm gevoel krijgt bij een hereniging, dus waar dat "alle Nederlanders" vandaan komt is mij een beetje een raadsel.
Misschien kan diezelfde persoon u dan even wijzen op de problematiek van de Vlaamse Rand...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Aub zeg. Kan iemand hier die kerel aan de wijs brengen dat Brussel tweetalig gebied is?![]()
[..]
Vlaanderen staat er op zo goed als alle vlakken beter voor dan wij...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Is de Nederlandse competitie net zo goed bezig komen Club Brugge en Anderslecht het verneuken![]()
Een Jupiler League is genoeg en zelfs die is hoger dan die van de belgen.![]()
Nistelrooij, Robben, Sneijder, van Persie, vd fahrt, Makaay, vd Sar, de Zeeuw, Kuyt, Huntelaar, praat geen poep waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Vlaanderen staat er op zo goed als alle vlakken beter voor dan wij...
Maar gelukkig, wij kunnen beter voetballen. Althans, onze allochtonen.![]()
Tuurlijk, de Vlaamse rand rond Brussel. Maar dat is niet heel Vlaanderen. Newsman suggereerde dat straks heel Vlaanderen Frans spreekt, wat gewoon pure waanzin is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Misschien kan diezelfde persoon u dan even wijzen op de problematiek van de Vlaamse Rand...
Arme Belgen. Zelfs hun allochtonen zijn nog minder dan die van ons.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Kieboom het volgende:
Maar gelukkig, wij kunnen beter voetballen. Althans, onze allochtonen.![]()
Jong Oranje onlangs nog aan het werk gezien? Ziedaar je voorland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Nistelrooij, Robben, Sneijder, van Persie, vd fahrt, Makaay, vd Sar, de Zeeuw, Kuyt, Huntelaar, praat geen poep waar je geen verstand van hebt.![]()
En daarbij wat moet je met die belgen?? Komen we iets tekort?
nee belgie is geweldig, zelfs een nigeriaan die er een paar jaar speelt laten ze naturaliseren, en ze willen ook nog Frutos en een turk Belg laten worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Jong Oranje onlangs nog aan het werk gezien? Ziedaar je voorland.
Wat we met die Belgen Vlamingen moeten? Misschien kunnen ze meehelpen de uitkeringen te betalen waar wij zo rijkelijk mee strooien. Want economisch staat Vlaanderen er heel wat beter voor dan Nederland.
Nee zij krijgen de PVV.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we dan het vlaams blok er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |