Ze zijn een stuk soepeler als Wilders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we dan het vlaams blok er ook bij?
Gezien Wilders opmerkingen maakt die Dewinter te ver vindt gaan denk ik niet dat dat de situatie hier echt zou verslechteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we dan het vlaams blok er ook bij?
Hoe groot is het vlaams belang dan? En hoe groot is de partij van Wilders? Er schijnen 7 miljoen Vlamingen te zijn, dus best veel kiezers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Gezien Wilders opmerkingen maakt die Dewinter te ver vindt gaan denk ik niet dat dat de situatie hier echt zou verslechteren.
Wat ik trouwens niet goed snap: Wat wil een onafhankelijk vlaanderen met Brussel? Een gezellige enclave van maken? Een hoofdstad van 2 landen (a la Jeruzalem)?
Hoor jij niet mensen te bekijken via cams?, sorry hoor vind je een lul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe groot is het vlaams belang dan? En hoe groot is de partij van Wilders? Er schijnen 7 miljoen Vlamingen te zijn, dus best veel kiezers.
Dat bedoel ik dus met het Vlaams Belang erbij krijgen. Niet alleen de partij, maar dus ook de kiezers.
Pfff, wat een onzinquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef AgLarrr het volgende:
MikeLowrey, ze zouden jou een perm ban moeten geven. Je bent door jouw reacties in dit topic de meest grote randdebiel die ik hier totdusver op FOK ben tegengekomen. Met uitzondering van Meki natuurlijk.
Gefeliciteerd!
Die Vlamingen hebben teveel gegeild op dat taaltje van die Fransozen en leveren steeds meer gebied in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef newsman het volgende:
Stiekeme vraag aan ons Vlaanderen, kunnen julllie de taall grens tot Klais (Clais)doortrekken, dan hebben we onze grond terug. Laat ik niet spreken over Duinkerke.
Frans is een domme kut taal, vraag het aan het volk.Ze kunnen zich niet uitdrukken, druk maar op een potquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die Vlamingen hebben teveel gegeild op dat taaltje van die Fransozen en leveren steeds meer gebied in.
Brussel is al praktisch Frans gebied, hoewel het niet zo lang geleden toch echt niet zo was.
Ze geven ook hun centjes weg aan dat achterstandsgebied genaamd Wallonië.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef newsman het volgende:
Domme Vlamingen, die hun leefgebied laten afnemen.
Wat?? Waar komt die persoonlijke aanval opeens vandaan? Is dat normaal hier ofzo? Ik dacht dat we het over het onderwerp van dit topic hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Hoor jij niet mensen te bekijken via cams?, sorry hoor vind je een lul.
Maar ik wens je in leven.![]()
Ik vind je een lul Big Brother, ik ga slapenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat?? Waar komt die persoonlijke aanval opeens vandaan? Is dat normaal hier ofzo? Ik dacht dat we het over het onderwerp van dit topic hadden.![]()
Mensen die geen kritiek dulden zonder zelf argumenten te geven zijn pas zielig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef newsman het volgende:
Handwerpen is cool, jullie weten gewoon niet wie Nederlanders zijn, kort of lang Vlaanderen hoort bij de Nederlanden.Kritiek is echt zielig.
Die twee niet over een kam scheren graag. Ik denk dat jij Brabanders maar al te goed kunt verstaan. Die praten gewoon Nederlands, soms met een beetje boers accent. Maar niet veel mis mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef Flashwin het volgende:
liever brabant en limburg wegtieven dan nog meer achterlijk, onverstaanbaar volk erbij
De vlaaien zijn van Limburg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik pleit trouwens wel voor de provincie Vlabant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |