Die twee niet over een kam scheren graag. Ik denk dat jij Brabanders maar al te goed kunt verstaan. Die praten gewoon Nederlands, soms met een beetje boers accent. Maar niet veel mis mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef Flashwin het volgende:
liever brabant en limburg wegtieven dan nog meer achterlijk, onverstaanbaar volk erbij
De vlaaien zijn van Limburg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik pleit trouwens wel voor de provincie Vlabant![]()
Fijn voor je. Ik zal hier niet gaan schrijven wat ik al jaren van jou vind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind je een lul Big Brother, ik ga slapen![]()
Irrealistisch. De Walen willen Brussel niet opgeven. En terecht trouwens, aangezien Brussel meer Franstalige dan Nederlandstalige inwoners heeft.quote:
Net of dat wat uitmaakt. Belgie nog Duitsland bestond toendertijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Karel de Grote, volgens verschillende historici geboren in Jupille of Herstal (onduidelijk), België.
Karel de Grote, zoon van Pepijn III De Korte, geboren in Jupille, België.
Pepijn II De Korte, zoon van Karel Martel, geboren in Herstal, België.
Trouwens het staat letterlijk op de link die je net geeft.
ach deze keer komt het goed de volgende keer is het echter afwachtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom men in Vlaanderen dat parasiterende Wallonië überhaupt nog tolereert. Wat voor goeds komt er uit dat onderontwikkelde deel van België?
Hoge score trouwens voor de fusie. Hebben alleen Limburgers meegedaan.
geen gekke dingen zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:51 schreef erikkll het volgende:
Ik vind 't leuk, maar dat wallonië zal toch echt naar frankijk moeten hoor!Dat hoeft er voor mij niet bij
Maar weet je, anders laten we die belgen zelf ook gewoon beslissen!
economie NL had ook graag het ruhr gebied gewildquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me geheel bij aan.
Het is mij een raadsel waarom Nederland zoiets als Vlaanderen erbij zou willen hebben.![]()
Dat moet je toch helemaal niet willen.![]()
nope een fusiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we dan het vlaams blok er ook bij?
Dat denk jij. Het Vlaams Blok heeft geleerd wat minder sterke uitspraken te doen, maar in hun denken en doen zijn ze ongetwijfeld veel radicaler dan Wilders...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze zijn een stuk soepeler als Wilders.![]()
Sluit me hierbij aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:51 schreef LXIV het volgende:
Een samengaan van Vlaanderen, Brabant en Limburg zou een goed idee zijn. Eventueel nog aangevuld met Zeeland.
Kunnen de Walen naar de Fransen toe, en dn 'Ollanders zoeken het verder zelf maar uit. De respectievelijke koningshuizen mogen naar Wallonie (want Frans) en Holland (want protestant). Dan neemt Bourgondie wel een echte hertog!
Een Vlaanderen met Hollanders lijkt me trouwens nog erger dan een Vlaanderen met Walen, dus een fusie met heel Nederland liever niet nee.
Is goed, draaien we gelijk de gaskraan dicht!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Krekkelens het volgende:
En dan direct Groningen en Friesland afstoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |