5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen 13-23 onder contract stond.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat houden die 200 en die 3 in de berekening in?
Daar ging ik dus ook van uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef PinhoSouza het volgende:
3 jaar wordt er gerekend. In zijn 'eerste' jaar was hij verhuurd aan Groningen, maar stond hij wel al onder contract bij PSV.
quote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
23/8/2007 9 :45
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn Van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.
Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder meer begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Maar maakt het dan, qua te verkrijgen percentage, verder niet uit of de speler 14 of 19 was, toen hij bij de club speelde?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen 13-23 onder contract stond.
Enfin 3 jaar bij psv (ik reken het jaar verhuur aan Groningen dan bij PSV mee)
PSV krijgt dus 1,5% van de transfersom.
36mil / 200 kom je op 0,5 % x3 = .....
Word er maar 2 jaar gerekend krijgt PSV dus 360.000
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar maakt het dan, qua te verkrijgen percentage, verder niet uit of de speler 14 of 19 was, toen hij bij de club speelde?
Ik vind het niet zo erg dat ie niet komt. Zo'n speler huren is voor PSV gewoon te riskant.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mag hopen dat Valckx een groter lijstje heeft met mogelijke opvolgers van Koné
[..]
Het lijkt me toch dat het gewoon om een koop gaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat ie niet komt. Zo'n speler huren is voor PSV gewoon te riskant.
Lijkt me inderdaad niet dat ajax hem gaat huren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat het gewoon om een koop gaat.
Ik zie het nu pas, maar het gaat toch om de clubs waar hij tussen zijn 14e en 21e speelde?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen 13-23 onder contract stond.
Enfin 3 jaar bij psv (ik reken het jaar verhuur aan Groningen dan bij PSV mee)
PSV krijgt dus 1,5% van de transfersom.
36mil / 200 kom je op 0,5 % x3 = .....
Word er maar 2 jaar gerekend krijgt PSV dus 360.000
Inderdaad, een oude rot die al jaren niet meer op een hoog niveau heeft gevoetbald meteen overnemen is toch wel een gok die ze nemen. Zeker aangezien hij ook niet voor een appel en een ei verkocht zal worden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet dat ajax hem gaat huren.
Maar het zou in mijn optiek toch behoorlijk risky business zijn om hem meteen te kopen.
Wel dus, uit het FIFA-reglement:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar maakt het dan, qua te verkrijgen percentage, verder niet uit of de speler 14 of 19 was, toen hij bij de club speelde?
Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef ruud.nl het volgende:
Nee.![]()
quote:SOLIDARITY MECHANISM
Article 1 Solidarity Contribution
If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Agree. Maar als Koné verkocht wordt en Luque de enige op 't lijstje is om hem te 'vervangen', en die deal afketst...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat ie niet komt. Zo'n speler huren is voor PSV gewoon te riskant.
Dan proberen we het nog maar een keer bij Denneboom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Agree. Maar als Koné verkocht wordt en Luque de enige op 't lijstje is om hem te 'vervangen', en die deal afketst...![]()
Daar had ik al rekening mee gehouden overigens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wel dus, uit het FIFA-reglement:
[..]
![]()
Maar in het geval van Robben maakt het dus geen flikker uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar had ik al rekening mee gehouden overigens.
Als Koné verkocht wordt heb ik veel liever dat er geinvesteerd wordt in een centrale verdediger dan dat er een spits voor terug komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Agree. Maar als Koné verkocht wordt en Luque de enige op 't lijstje is om hem te 'vervangen', en die deal afketst...![]()
Maar misschien dat Luque wel bereid is voor de helft van zijn huidige salaris te komen als hij veel aan spelen toe zal komen??????quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Luque kopen zal het probleem niet zijn, maar hij verdient nu 60.000'(volgens mij euro) per week (!!!). dat kan en wil Ajax ook niet betalen hoor. Het zal dus om huur gaan.
Iets inleveren geloof ik best maar de helft? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar misschien dat Luque wel bereid is voor de helft van zijn huidige salaris te komen als hij veel aan spelen toe zal komen??????
Dat is nog altijd een dikke 1.5 miljoen per jaar.....
Hij vroeg afgelopen zomer gewoon 2 miljoen aan salaris toen Levante hem wilde contracteren !!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar misschien dat Luque wel bereid is voor de helft van zijn huidige salaris te komen als hij veel aan spelen toe zal komen??????
Dat is nog altijd een dikke 1.5 miljoen per jaar.....
Met 1 goal in 21 wedstrijden in 2 seizoenen ben je niet echt representatief voor zo'n belachelijk salaris toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Iets inleveren geloof ik best maar de helft? Lijkt me niet.
Of je kan lekker cashenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met 1 goal in 21 wedstrijden in 2 seizoenen ben je niet echt representatief voor zo'n belachelijk salaris toch?
Dan zul je toch echt water bij de wijn moeten doen wil je nog aan de bak komen.
Volgens mij moet Ramos in die laatste zin de woorden niet en alleen verwisselen, dan klopt het iets beter.quote:Coach Sevilla: 'Koné bevalt me heel goed'
23/8/2007 10:45
Juande Ramos ziet toekomst voor Arouna Koné bij Sevilla. De coach van de tweevoudig winnaar van de UEFA Cup is vol lof over de aanvaller van PSV.
Sevilla deed de Nederlandse kampioen onlangs een bod van negen miljoen euro voor Koné, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij de Eindhovense club. 'Ik heb de hoop dat de we de onderhandelingen kunnen afronden, maar ik mag er eigenlijk niets over zeggen voordat een contract is ondertekend', vertelde Ramos over de gesprekken met PSV.
'Hij bevalt me heel goed en ik denk dat hij onze aanval dit seizoen aanzienlijk kan versterken', gaf Ramos zijn mening over Koné. 'Maar ik zal wel in ogenschouw moeten nemen dat hij een aanpassingsproces nodig heeft. Dat heeft elke speler die naar het buitenland gaat. Als hij zich snel aanpast, kan hij ons helpen.'
Woensdag bekeek een delegatie van Sevilla de Ivoriaanse aanvaller opnieuw, ditmaal tijdens de oefeninterland tegen Egypte (0-0). 'Hij is een heel interessante speler, een typisch Afrikaanse voetballer: sterk, snel en hij kan op elke positie in de aanval uit de voeten, zowel in het centrum als op een vleugel. En hij scoort niet alleen, maar geeft ook assists.'
LAs laatst ergens dat hij in 53 competitiewedstrijden 21 keer heeft gescoord. Dat is toch helemaal geen slecht moyenne.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Volgens mij moet Ramos in die laatste zin de woorden niet en alleen verwisselen, dan klopt het iets beter.
Nee dan is hij maar 20 Miljoen waardquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
LAs laatst ergens dat hij in 53 competitiewedstrijden 21 keer heeft gescoord. Dat is toch helemaal geen slecht moyenne.
Ik denk dat het niet 20 Miljoen wordt, 11 of 12 miljoen mogen we blij mee zijn vrees ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar toch.. ik hoop niet dat Valcx en co zo dom zijn om hem voor minder dan 20 miljoen te laten vertrekken.
Daar kan ik nu niet echt om treuren..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef andre347 het volgende:
Jammer jongens, Luque gaat naar Amsterdam
Nee, ik ook niet echt. Vind het wel mooi voor het Nederlandse voetbalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar kan ik nu niet echt om treuren..
Die kerel had ook niet echt aansprekende statistieken, ben ik evenals bij Luque niet rouwig om. Mocht Koné vertrekken laat Stan dan eerst maar eens kijken naar een centrale verdediger.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
Nené gaat naar Monaco, dus die komt ook niet als vervanger van Koné (mocht hij gaan)
En Denneboom is naar Twentequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vraag me af wie Valkie dan in het vizier hebt als Koné vertrekt.
En laat hem niet weer met zo'n flutaankoop komen ajb.
Een de Vissertje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:12 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, toen Farfan gekocht werd, wist ik ook niet hoe goed hij was. Dus wat mij betreft mogen ze best een 'onbekende' speler halen.
Ik denk dat er geen vervanger komt mocht Koné vertrekken..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
Nené gaat naar Monaco, dus die komt ook niet als vervanger van Koné (mocht hij gaan)
Inderdaad, de balans is een beetje weg in de selectie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kerel had ook niet echt aansprekende statistieken, ben ik evenals bij Luque niet rouwig om. Mocht Koné vertrekken laat Stan dan eerst maar eens kijken naar een centrale verdediger.
Hopen tegen beter weten in ben ik bang..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, de balans is een beetje weg in de selectie.
Denk het ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopen tegen beter weten in ben ik bang..
Ajax betaalt hem 2,2 miljoen per jaar. Nogal veel voor iemand die de laatste jaren niet veel heeft laten zien. Ben blij dat hij niet naar PSV komt. Voor dat geld kun je vast een andere goede speler (verdediger) halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef andre347 het volgende:
Jammer jongens, Luque gaat naar Amsterdam
Ik denk dat Chevanton een Luque-Salaris wil als hij uberhaupt wil komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij meteen het dikste salaris heeft in Nederland
PSV moet 12 miljoen vragen en Sevilla en kijken als ze Chevaton erbij doen.
En dat wij dan maar een deel van zijn salaris betalen
Chevanton mag weg
dat post ik 2 post boven jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Clausule staat dat hij voor 20 miljoen weg mag overigens. Maar PSV doet graag wat water bij de wijn.
3 - 0quote:
Goed ideequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij meteen het dikste salaris heeft in Nederland
PSV moet 12 miljoen vragen en Sevilla en kijken als ze Chevaton erbij doen.
En dat wij dan maar een deel van zijn salaris betalen
Chevanton mag weg
EDquote:PSV wil Koné deadline stellen
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - PSV gaat Arouna Koné een termijn stellen, waarbinnen een eventuele transfer naar FC Sevilla geregeld moet zijn. De club wil alleen meewerken aan een overgang als die binnen enkele dagen geregeld is.
Tot gisteravond had PSV geen reactie ontvangen op de afwijzing van een eerste bod dat de Spaanse club maandag deed.
Manager Stan Valckx benadrukte dat Koné niet weg hoeft. „Het belangrijkste voor PSV is dat wij een goed elftal op het veld hebben staan”, aldus Valckx. De Eindhovense club hoopte tot gisteren dat het Albert Luque eventueel kon aantrekken als opvolger van Koné. De Spaanse aanvaller kiest echter hoogstwaarschijnlijk voor Ajax. PSV stond machteloos bij de transfer, omdat het Luque pas wilde vastleggen als het vertrek van Koné definitief zou zijn.
PSV wil echter veel meer ontvangen dan de negen miljoen euro die Sevilla bood. Volgens een clausule in zijn contract moet Koné twintig miljoen opbrengen. Als Sevilla alsnog een lucratief bod uitbrengt, en Koné tóch graag wil vertrekken uit Eindhoven, komt PSV in een lastig parket terecht. Meerdere droomkandidaten om de ploeg te versterken (Nené van FC Porto was een andere) kozen al voor een andere club.
Koné heeft formeel nog tot 31 augustus de tijd om een andere club te vinden, maar zolang wil PSV niet meer wachten. De Afrikaanse aanvaller stelt zich momenteel enigszins halsstarrig op, zo bleek gisteren. Koné had zich in Eindhoven moeten melden voor de middagtraining, maar arriveerde ’s avonds pas in Nederland, nadat hij de dag grotendeels had doorgebracht in een ziekenhuis in Parijs. Daar beviel zijn vriendin deze week van een zoon. Koné woonde in Parijs ook de oefeninterland tussen Ivoorkust en Egypte bij.
Jefferson Farfán zal dit seizoen zeker níet verkassen, zo stelt zijn zaakwaarnemer Raúl González. „Het zou niet fair zijn ten opzichte van PSV om zo kort voor het einde van de transferperiode een breuk te forceren”, aldus González. „Jefferson heeft het perfect naar zijn zin bij PSV. Hij wil nog minstens één goed seizoen draaien, voordat hij eventueel vertrekt.”
De belangstelling voor Farfán staat op een laag pitje. Vorig seizoen was er concrete interesse van Hamburger SV en Portsmouth, maar die clubs spraken de Peruaanse aanvaller niet aan. Nu hij geblesseerd is, blijkt de interesse geluwd.
Overigens wil Farfán pas zijn rentree bij PSV maken als hij helemaal topfit is. De aanvaller voelt er niets voor om volgend weekeinde (op 1 september tegen FC Twente) al terug te keren in het team als het risico bestaat dat zijn enkelblessure dan verergert. Het weekeinde daarop is PSV vrij. Farfán zou dan weer kunnen meespelen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (15 september) en de daaropvolgende eerste Champions League-wedstrijd van het seizoen.
Het meespelen van Ibrahim Afellay in de thuiswedstrijd tegen NEC, morgen, is uiterst twijfelachtig. De middenvelder blijkt toch een klein scheurtje in de linkerenkelband te hebben opgelopen. Gisteren trainde Afellay apart, vandaag wordt het gewricht opnieuw getest.
sportweekquote:PSV-middenvelder Aissati: 'Zou niet naar Real Madrid zijn gegaan'
Datum: 24-aug-2007 09:56
PSV’er Ismail Aissati vindt zichzelf nog te jong voor een transfer naar het buitenland. Dat zegt de middenvelder in een interview met Sportweek. Real Madrid zou in eerste instantie hebben geopteerd voor Aissati in plaats van Royston Drenthe. Aissati raakte echter geblesseerd tijdens het EK onder-21.
“Ik zou die stap van PSV naar Real Madrid op dit moment nog niet gezet hebben. Daar vind ik me nog te jong voor. Ik wil eerst in Nederland laten zien wat ik allemaal kan. Zo’n stap naar Real Madrid moet je pas maken als je er écht voor klaar bent, vind ik.”
Zoals Wesley Sneijder?
"Precies. (...) Als ik er echt klaar voor ben, als ik het gevoel heb dat ik ben uitgeleerd, dat de Nederlandse competitie te klein wordt voor me, dan zal ik gaan."
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
sportweek
Leuke berichten van de spelers vandaag.![]()
Beetje uit zijn verban gerukt denk ik. Om dit nu al meteen halstarrig te noemen...quote:De Afrikaanse aanvaller stelt zich momenteel enigszins halsstarrig op, zo bleek gisteren. Koné had zich in Eindhoven moeten melden voor de middagtraining, maar arriveerde ’s avonds pas in Nederland, nadat hij de dag grotendeels had doorgebracht in een ziekenhuis in Parijs.
Omdat Farfan ook niet naar Valencia of Madrid kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd lijkt me niet dat hij boos is als Sevilla maar 9 miljoen wil bieden.
En Sneijder zij ook dat hij zou blijven ja, ( op de farfan kwestie ) maar ondertussen maakte Sneijder wel het bestuur gek dat hij naar Valencia of Madrid wou
Farfan doet dat niet
Sneijder gaf al voor al die interesse aan naar een topclub te willen........quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Farfan ook niet naar Valencia of Madrid kan.![]()
(Nu tenminse) Hij zit dus in een hele andere positie als Sneijder.
Plus ik weet niet of Farfan een eu-pasport heeft, dat maakt het ook een stuk moeilijker om weg te komen.
Onze speler willen gewoon graag blijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Farfan ook niet naar Valencia of Madrid kan.![]()
(Nu tenminse) Hij zit dus in een hele andere positie als Sneijder.
Plus ik weet niet of Farfan een eu-pasport heeft, dat maakt het ook een stuk moeilijker om weg te komen.
Klopt, Vayrinen is nog steeds niet wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onze speler willen gewoon graag blijven
Nu nog een contract tot 2012 tekenenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
sportweek
Leuke berichten van de spelers vandaag.![]()
Lyon is dan wel echt flink verzwakt deze zomer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef ruud.nl het volgende:
Juninho van Lyon schijnt bijna rond te zijn met Valencia, dus dan is dat gerucht van Afellay ook meteen de wereld uit.![]()
Mwoah, alleen Abidal, Malouda, Wiltord, Caçapa, Berthod, misschien Fred en wellicht dan Juninho.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lyon is dan wel echt flink verzwakt deze zomer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, alleen Abidal, Malouda, Wiltord, Caçapa, misschien Fred en wellicht dan Juninho.
Daarnaast is Cris langdurig geblesseerd.
Het valt allemaal wel mee daar.![]()
Coupet is ook nog ruim 3 maanden uitgeschakeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, alleen Abidal, Malouda, Wiltord, Caçapa, Berthod, misschien Fred en wellicht dan Juninho.
Daarnaast is Cris langdurig geblesseerd.
Het valt allemaal wel mee daar.![]()
Van Telesport, dus misschien meer een poging om te stokenquote:Koeman staat voor raadsel rond Koné
Trainer Ronald Koeman staat voor een raadsel omtrent zijn spits Arouna Koné. De Ivoriaan ontbrak vrijdag om onduidelijke redenen op de training van PSV. Koné staat in de belangstelling van Sevilla en lijkt daarom afwezig. "Ach, ik heb geleerd me niet meer te storen aan dit soort gedrag. Het ligt nu bij de club", aldus Koeman
Koné was maandag in Parijs voor een oefenwedstrijd en zou woensdag vanwege een de vermeende enkelblessure terugkeren in Brabant. De Ivoriaan keerde echter pas vrijdagochtend terug naar Nederland.
"Wat er aan de hand is weet ik niet. Ik heb Arouna gevraagd wat er met hem is, maar ik kreeg geen duidelijk antwoord. Hij is inmiddels in het ziekenhuis geweest voor zijn enkel, maar daar is geen blessure aan het licht gekomen", aldus Koeman vrijdag na afloop van de ochtendtraining.
Het Spaanse Sevilla bracht onlangs een bod van 9 miljoen euro uit op de Ivoriaan. De Eindhovenaren vinden dat bedrag te laag. Sevilla heeft nog een week om Koné definief binnen te halen. Op 31 augustus sluit de transfermarkt. Koeman wil bij een vertrek van Koné een nieuwe aanvaller. „Met alleen het geld en géén nieuwe speler, ga ik niet akkoord.”
Tuurlijk...............quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien dat Koné wordt geruild voor Kanoute, zie ik wel gebeuren...
Die gaat naar Parma als ie weggaat bij Inter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:28 schreef BlaZ het volgende:
Kunnen we Adriano van inter niet jaartje huren ?
Nou dat zullen ze never nooit doen he! En die gast zal daar ook niet weg willenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien dat Koné wordt geruild voor Kanoute, zie ik wel gebeuren...
Waarom niet, gegarandeerd elk jaar CL spelen met PSV, ten minste 1/8ste finale halen, Kone wordt gekocht voor de basis en Koeman wil een spits terug voordat Koné verkocht wordt, lijkt me best wel aannemelijk...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou dat zullen ze never nooit doen he! En die gast zal daar ook niet weg willen
Iemand die zoveel scoort doe je niet weg hoor. En hij gaat er kwa salaris en sponsor inkomsten zeker op achteruit bij PSV.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom niet, gegarandeerd elk jaar CL spelen met PSV, ten minste 1/8ste finale halen, Kone wordt gekocht voor de basis en Koeman wil een spits terug voordat Koné verkocht wordt, lijkt me best wel aannemelijk...
Kanoute speelt met Sevilla ook gewoon CL-voetbal, en die vliegen er echt niet zomaar uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom niet, gegarandeerd elk jaar CL spelen met PSV, ten minste 1/8ste finale halen, Kone wordt gekocht voor de basis en Koeman wil een spits terug voordat Koné verkocht wordt, lijkt me best wel aannemelijk...
Uefa cupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kanoute speelt met Sevilla ook gewoon CL-voetbal, en die vliegen er echt niet zomaar uit.
Ah, jij denkt dat ze die 2-0 overwinning op AEK, thuis nog gaan weggevenquote:
Oh je bedoelt dit jaar, ach ze worden er toch weer uitgegooid dit jaar. PSV presteert beter in de CL en daar draait het om.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ah, jij denkt dat ze die 2-0 overwinning op AEK, thuis nog gaan weggeven![]()
Oja dom van me, ik dacht heel eventjes dat Navas, Alves en Kanoute bij Ajax spelen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je verwart je eigen clubje met Sevilla.![]()
Die fout kan jij niet makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je verwart je eigen clubje met Sevilla.![]()
hij wil graag naar dePL, maarom nou bij zo'n grijze lage middenmoter te gaan voetballen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |