Clausule staat dat hij voor 20 miljoen weg mag overigens. Maar PSV doet graag wat water bij de wijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk dat is nog eens top uitonderhandeld destijds, speler kopen voor 9 a 10 miljoen en dan een clausule opnemen dat hij voor 13 a 14 miljoen weg kannou daar mag even een lintje voor worden uitgedeeld voor deze deal
Vergeet niet dat PSV wel heel wat meer punten dan 11 heeft laten liggen in de 2e competitiehelft trouwens. Volgens mij minstens 20. Het was aan het geprutskut van Ajax en AZ te danken dat we toch nog kampioen werden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Een trainer verliest geen 11 punten, een team verliest dat.
Vooral dat natuurlijk ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:39 schreef PinhoSouza het volgende:
En het was aan ons gepruts te danken dat ze uberhaupt nog een kans maakten
540.000quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
We krijgen extra ged want robben naar real
36 miljoen !
Hoeveel geld krijgen wij ?
Wat houden die 200 en die 3 in de berekening in?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
540.000
Mits de transfersom daadwerkelijk 36miljoen is.
Dus (36.000.000/200)*3
5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen 13-23 onder contract stond.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat houden die 200 en die 3 in de berekening in?
Daar ging ik dus ook van uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef PinhoSouza het volgende:
3 jaar wordt er gerekend. In zijn 'eerste' jaar was hij verhuurd aan Groningen, maar stond hij wel al onder contract bij PSV.
quote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
23/8/2007 9 :45
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn Van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.
Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder meer begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Maar maakt het dan, qua te verkrijgen percentage, verder niet uit of de speler 14 of 19 was, toen hij bij de club speelde?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen 13-23 onder contract stond.
Enfin 3 jaar bij psv (ik reken het jaar verhuur aan Groningen dan bij PSV mee)
PSV krijgt dus 1,5% van de transfersom.
36mil / 200 kom je op 0,5 % x3 = .....
Word er maar 2 jaar gerekend krijgt PSV dus 360.000
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar maakt het dan, qua te verkrijgen percentage, verder niet uit of de speler 14 of 19 was, toen hij bij de club speelde?
Ik vind het niet zo erg dat ie niet komt. Zo'n speler huren is voor PSV gewoon te riskant.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mag hopen dat Valckx een groter lijstje heeft met mogelijke opvolgers van Koné
[..]
Het lijkt me toch dat het gewoon om een koop gaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat ie niet komt. Zo'n speler huren is voor PSV gewoon te riskant.
Lijkt me inderdaad niet dat ajax hem gaat huren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat het gewoon om een koop gaat.
Ik zie het nu pas, maar het gaat toch om de clubs waar hij tussen zijn 14e en 21e speelde?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen 13-23 onder contract stond.
Enfin 3 jaar bij psv (ik reken het jaar verhuur aan Groningen dan bij PSV mee)
PSV krijgt dus 1,5% van de transfersom.
36mil / 200 kom je op 0,5 % x3 = .....
Word er maar 2 jaar gerekend krijgt PSV dus 360.000
Inderdaad, een oude rot die al jaren niet meer op een hoog niveau heeft gevoetbald meteen overnemen is toch wel een gok die ze nemen. Zeker aangezien hij ook niet voor een appel en een ei verkocht zal worden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet dat ajax hem gaat huren.
Maar het zou in mijn optiek toch behoorlijk risky business zijn om hem meteen te kopen.
Wel dus, uit het FIFA-reglement:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar maakt het dan, qua te verkrijgen percentage, verder niet uit of de speler 14 of 19 was, toen hij bij de club speelde?
Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef ruud.nl het volgende:
Nee.![]()
quote:SOLIDARITY MECHANISM
Article 1 Solidarity Contribution
If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Agree. Maar als Koné verkocht wordt en Luque de enige op 't lijstje is om hem te 'vervangen', en die deal afketst...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat ie niet komt. Zo'n speler huren is voor PSV gewoon te riskant.
Dan proberen we het nog maar een keer bij Denneboom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Agree. Maar als Koné verkocht wordt en Luque de enige op 't lijstje is om hem te 'vervangen', en die deal afketst...![]()
Daar had ik al rekening mee gehouden overigens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wel dus, uit het FIFA-reglement:
[..]
![]()
Maar in het geval van Robben maakt het dus geen flikker uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar had ik al rekening mee gehouden overigens.
Als Koné verkocht wordt heb ik veel liever dat er geinvesteerd wordt in een centrale verdediger dan dat er een spits voor terug komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Agree. Maar als Koné verkocht wordt en Luque de enige op 't lijstje is om hem te 'vervangen', en die deal afketst...![]()
Maar misschien dat Luque wel bereid is voor de helft van zijn huidige salaris te komen als hij veel aan spelen toe zal komen??????quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Luque kopen zal het probleem niet zijn, maar hij verdient nu 60.000'(volgens mij euro) per week (!!!). dat kan en wil Ajax ook niet betalen hoor. Het zal dus om huur gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |