Ajax betaalt hem 2,2 miljoen per jaar. Nogal veel voor iemand die de laatste jaren niet veel heeft laten zien. Ben blij dat hij niet naar PSV komt. Voor dat geld kun je vast een andere goede speler (verdediger) halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef andre347 het volgende:
Jammer jongens, Luque gaat naar Amsterdam
Ik denk dat Chevanton een Luque-Salaris wil als hij uberhaupt wil komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij meteen het dikste salaris heeft in Nederland
PSV moet 12 miljoen vragen en Sevilla en kijken als ze Chevaton erbij doen.
En dat wij dan maar een deel van zijn salaris betalen
Chevanton mag weg
dat post ik 2 post boven jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Clausule staat dat hij voor 20 miljoen weg mag overigens. Maar PSV doet graag wat water bij de wijn.
3 - 0quote:
Goed ideequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij meteen het dikste salaris heeft in Nederland
PSV moet 12 miljoen vragen en Sevilla en kijken als ze Chevaton erbij doen.
En dat wij dan maar een deel van zijn salaris betalen
Chevanton mag weg
EDquote:PSV wil Koné deadline stellen
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - PSV gaat Arouna Koné een termijn stellen, waarbinnen een eventuele transfer naar FC Sevilla geregeld moet zijn. De club wil alleen meewerken aan een overgang als die binnen enkele dagen geregeld is.
Tot gisteravond had PSV geen reactie ontvangen op de afwijzing van een eerste bod dat de Spaanse club maandag deed.
Manager Stan Valckx benadrukte dat Koné niet weg hoeft. „Het belangrijkste voor PSV is dat wij een goed elftal op het veld hebben staan”, aldus Valckx. De Eindhovense club hoopte tot gisteren dat het Albert Luque eventueel kon aantrekken als opvolger van Koné. De Spaanse aanvaller kiest echter hoogstwaarschijnlijk voor Ajax. PSV stond machteloos bij de transfer, omdat het Luque pas wilde vastleggen als het vertrek van Koné definitief zou zijn.
PSV wil echter veel meer ontvangen dan de negen miljoen euro die Sevilla bood. Volgens een clausule in zijn contract moet Koné twintig miljoen opbrengen. Als Sevilla alsnog een lucratief bod uitbrengt, en Koné tóch graag wil vertrekken uit Eindhoven, komt PSV in een lastig parket terecht. Meerdere droomkandidaten om de ploeg te versterken (Nené van FC Porto was een andere) kozen al voor een andere club.
Koné heeft formeel nog tot 31 augustus de tijd om een andere club te vinden, maar zolang wil PSV niet meer wachten. De Afrikaanse aanvaller stelt zich momenteel enigszins halsstarrig op, zo bleek gisteren. Koné had zich in Eindhoven moeten melden voor de middagtraining, maar arriveerde ’s avonds pas in Nederland, nadat hij de dag grotendeels had doorgebracht in een ziekenhuis in Parijs. Daar beviel zijn vriendin deze week van een zoon. Koné woonde in Parijs ook de oefeninterland tussen Ivoorkust en Egypte bij.
Jefferson Farfán zal dit seizoen zeker níet verkassen, zo stelt zijn zaakwaarnemer Raúl González. „Het zou niet fair zijn ten opzichte van PSV om zo kort voor het einde van de transferperiode een breuk te forceren”, aldus González. „Jefferson heeft het perfect naar zijn zin bij PSV. Hij wil nog minstens één goed seizoen draaien, voordat hij eventueel vertrekt.”
De belangstelling voor Farfán staat op een laag pitje. Vorig seizoen was er concrete interesse van Hamburger SV en Portsmouth, maar die clubs spraken de Peruaanse aanvaller niet aan. Nu hij geblesseerd is, blijkt de interesse geluwd.
Overigens wil Farfán pas zijn rentree bij PSV maken als hij helemaal topfit is. De aanvaller voelt er niets voor om volgend weekeinde (op 1 september tegen FC Twente) al terug te keren in het team als het risico bestaat dat zijn enkelblessure dan verergert. Het weekeinde daarop is PSV vrij. Farfán zou dan weer kunnen meespelen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (15 september) en de daaropvolgende eerste Champions League-wedstrijd van het seizoen.
Het meespelen van Ibrahim Afellay in de thuiswedstrijd tegen NEC, morgen, is uiterst twijfelachtig. De middenvelder blijkt toch een klein scheurtje in de linkerenkelband te hebben opgelopen. Gisteren trainde Afellay apart, vandaag wordt het gewricht opnieuw getest.
sportweekquote:PSV-middenvelder Aissati: 'Zou niet naar Real Madrid zijn gegaan'
Datum: 24-aug-2007 09:56
PSV’er Ismail Aissati vindt zichzelf nog te jong voor een transfer naar het buitenland. Dat zegt de middenvelder in een interview met Sportweek. Real Madrid zou in eerste instantie hebben geopteerd voor Aissati in plaats van Royston Drenthe. Aissati raakte echter geblesseerd tijdens het EK onder-21.
“Ik zou die stap van PSV naar Real Madrid op dit moment nog niet gezet hebben. Daar vind ik me nog te jong voor. Ik wil eerst in Nederland laten zien wat ik allemaal kan. Zo’n stap naar Real Madrid moet je pas maken als je er écht voor klaar bent, vind ik.”
Zoals Wesley Sneijder?
"Precies. (...) Als ik er echt klaar voor ben, als ik het gevoel heb dat ik ben uitgeleerd, dat de Nederlandse competitie te klein wordt voor me, dan zal ik gaan."
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
sportweek
Leuke berichten van de spelers vandaag.![]()
Beetje uit zijn verban gerukt denk ik. Om dit nu al meteen halstarrig te noemen...quote:De Afrikaanse aanvaller stelt zich momenteel enigszins halsstarrig op, zo bleek gisteren. Koné had zich in Eindhoven moeten melden voor de middagtraining, maar arriveerde ’s avonds pas in Nederland, nadat hij de dag grotendeels had doorgebracht in een ziekenhuis in Parijs.
Omdat Farfan ook niet naar Valencia of Madrid kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd lijkt me niet dat hij boos is als Sevilla maar 9 miljoen wil bieden.
En Sneijder zij ook dat hij zou blijven ja, ( op de farfan kwestie ) maar ondertussen maakte Sneijder wel het bestuur gek dat hij naar Valencia of Madrid wou
Farfan doet dat niet
Sneijder gaf al voor al die interesse aan naar een topclub te willen........quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Farfan ook niet naar Valencia of Madrid kan.![]()
(Nu tenminse) Hij zit dus in een hele andere positie als Sneijder.
Plus ik weet niet of Farfan een eu-pasport heeft, dat maakt het ook een stuk moeilijker om weg te komen.
Onze speler willen gewoon graag blijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Farfan ook niet naar Valencia of Madrid kan.![]()
(Nu tenminse) Hij zit dus in een hele andere positie als Sneijder.
Plus ik weet niet of Farfan een eu-pasport heeft, dat maakt het ook een stuk moeilijker om weg te komen.
Klopt, Vayrinen is nog steeds niet wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onze speler willen gewoon graag blijven
Nu nog een contract tot 2012 tekenenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
sportweek
Leuke berichten van de spelers vandaag.![]()
Lyon is dan wel echt flink verzwakt deze zomer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef ruud.nl het volgende:
Juninho van Lyon schijnt bijna rond te zijn met Valencia, dus dan is dat gerucht van Afellay ook meteen de wereld uit.![]()
Mwoah, alleen Abidal, Malouda, Wiltord, Caçapa, Berthod, misschien Fred en wellicht dan Juninho.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lyon is dan wel echt flink verzwakt deze zomer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, alleen Abidal, Malouda, Wiltord, Caçapa, misschien Fred en wellicht dan Juninho.
Daarnaast is Cris langdurig geblesseerd.
Het valt allemaal wel mee daar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |