Voor 13 miljoen ook wel.quote:
oh, veel te laat was ikquote:
20 miljoen moet toch te doen zijn? Galatasaray bood dat al..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Het PSV topic waar we Koné kwijt willen
(voor 15 miljoen of meer dan, hč)
Waar komt Perez vandaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel internationals komen er eigenlijk in actie deze week?
Addo, Da Costa, Salcido, Simons, Mendez, Lazovic, Perez en Kone allemaal opgeroepen?
Denemarken toch?quote:
Zijn er zoveel interlands deze week dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel internationals komen er eigenlijk in actie deze week?
Addo, Da Costa, Salcido, Simons, Mendez, Lazovic, Perez en Kone allemaal opgeroepen?
Heel veel vriendschappelijke interlands.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn er zoveel interlands deze week dan?
www.psv.tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef WooZ het volgende:
Ja weet iemand nog een site waar de goals van psv op worden gezet? of is alles via psv.tv te volgen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef MaatjeTho het volgende:
Hmmm vond het altijd wel handig dat de goals vaak tijdens de wedstrijd al op goalzzz.com stonden, ook in .gif formaat vaak.
ZDF, Duits? Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef travelman het volgende:
Mocht Valencia vdVaart niet binnen kunnen halen, schijnen ze interesse aan Affelay te hebben!
(bron: ZDF teletekst)
Maar Valckx beweerde toch dat PSV al een goedkoop alternatief had om eventueel Koné's vertrek op te vangen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:09 schreef PyTh het volgende:
Zooooo, weer terug in het land.
Ondanks dat Kone niet het rendement heeft gebracht waar ik op hoopte mag hij van mij niet voor minder dan 17 miljoen euro vertrekken.
Zo kort voor het verstrijken van de transferdeadline lukt het mijn inziens niet meer een fatsoenlijke vervanger aan te trekken en als er in zijn plaats niemand gehaald wordt is de spoeling weer te dun.
Zondag eerste thuiswedstrijd tegen NEC, heb er zin in!
quote:Valencia richt pijlen nu op Afellay
Niet Rafael van der Vaart, maar Ibrahim Afellay moet het middenveld van Valencia dit seizoen versterken, schrijft Sportweek. De Spanjaarden zijn in de strijd om Van der Vaart afgehaakt en zijn druk zoekende naar andere opties.
Daarbij kwamen de scouts met Ibrahim Afellay als eerste keus. De middenvelder van PSV moet voor creativiteit bij de Spaanse topclub zorgen, nu de transfers van Sneijder en Van der Vaart afgeketst zijn.
Afellay gaf onlangs te kennen open te staan voor een vertrek naar een topclub. Indien die kans zich pas vlak voor het verstrijken van de transferdeadline voordoet, zal hij het aanbod ook serieus overwegen.
Voor Van der Vaart is het afketsen van de transfer naar Valencia een bittere pil. De aanvoerder van HSV had alles in stelling gezet om een vertrek bij de Duitsers af te dwingen. Tot ongenoegen van de Duitse media, die de middenvelder bestempelde als 'Van der Verrat'.
Als ik jou was zou ik een dag eerder gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:09 schreef PyTh het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een dag eerder gaan![]()
Je weet het maar nooit in de voetbalwereldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me niet dat Afellay nu al wil vertrekken hoor.
Zo denk ik er ook over. Farfan en Afellay zijn te belangrijk om nog zo vlak voor het verstrijken van de deadline van de hand te doen. Ik heb ook liever dat Koné blijft, maar als hij minimaal 15 miljoen in het laatje brengt, dan heb ik er minder moeite mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ibi en Jeff moeten blijven hoor!
Koné mag weg voor het juiste bedrag, anders niet.
ik ben al tevreden als we een leuke winst kunnen boeken op Koné, dus vanaf 14 mag hij wel wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:09 schreef PyTh het volgende:
Zooooo, weer terug in het land.
Ondanks dat Kone niet het rendement heeft gebracht waar ik op hoopte mag hij van mij niet voor minder dan 17 miljoen euro vertrekken.
Zo kort voor het verstrijken van de transferdeadline lukt het mijn inziens niet meer een fatsoenlijke vervanger aan te trekken en als er in zijn plaats niemand gehaald wordt is de spoeling weer te dun.
5 Miljoen winstquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben al tevreden als we een leuke winst kunnen boeken op Koné, dus vanaf 14 mag hij wel weg
Hadden ze maar eerder moeten komen, nu gewoon oprotten met die kut Fransen.quote:Ol.Lyon: PSV wil Farfan niet laten gaan
Volgens de coach van Olympique Lyon Alain Perrin had zijn club interesse om Jefferson Farfan naar de Franse topclub te halen. Olympique Lyon is nog op zoek naar versterking voor de aanval. "Anelka bevestigde dat hij op dit moment nog niet wil terugkeren naar Frankrijk en PSV wil niet meewerken aan een transfer van Farfan," aldus Perrin tegenover het Franse persbureau AP.
25% gaat nog naar Roda JC hč, wat een slecht onderhandelbeleid is er toen gevoerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
5 Miljoen winstDat moet beter kunnen
ze dachten een goed gokje te nemen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
25% gaat nog naar Roda JC hč, wat een slecht onderhandelbeleid is er toen gevoerd.
Nee, hij mag van mij erg graag blijven. Maar de directie van PSV wil hem geloof ik weg hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
ben ik nou 1 van de weinigen die liever heeft dat koné gewoon blijft ipv dat hij gaat?
Maar ik dacht dat die clausule met Roda al ooit is afgekocht!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
25% gaat nog naar Roda JC hč, wat een slecht onderhandelbeleid is er toen gevoerd.
Volgend jaar begint het laatste jaar van zijn contract. Als we er nu nog 15 miljoen voor kunnen krijgen, dan is het verstandig dat aan te nemen. Maar als ze 9 miljoen gaan bieden, dan laat hem maar lekker blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
ben ik nou 1 van de weinigen die liever heeft dat koné gewoon blijft ipv dat hij gaat?
Dan mag hij ook wel voor 4 miljoen wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Als er 15 miljoen geboden wordt, mag hij wel weg, MITS alex teruggekocht wordt![]()
15 miljoen en daarvan kopen we alex terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dan mag hij ook wel voor 4 miljoen weg![]()
heeft die ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht dat Farfan een minimale transfersom clausule in zn contract had.
Dan snap ik dit niet van Perrinquote:
quote:PSV wil niet meewerken aan een transfer van Farfan
Toen PSV farfan's contract verlengde toen hebben ze een clausule opgenomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan snap ik dit niet van Perrin
[..]
Wordt hij tegenwoordig Affie genoemd ipv Ibi?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Pff laat Affie ajb niet weggaan :|
Zal z'n moeder leuk vinden, als ze even haar zoon niet te pakken krijgtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Lemming22 het volgende:
En nou allemaal oprotten met jullie te kleine zakken met geld! Niemand vertrekt meer, in april 2008 mogen jullie terugkomen met een fatsoenlijk bod!![]()
Dat zou Stan Valckx op zijn antwoordapparaat moeten inspreken in het Nederlands, Engels, Spaans, Duits en Italiaans....
Was al bekend. Voor 20 miljoen is ie van hun.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:59 schreef Radegast het volgende:
Juventus wil Manuel da Costa. (bron: Diario de Noticias)
Ik begin er toch steeds meer over te twijfelen, die Luque. En hem huren is ook pure kapitaalvernietiging, koop dan voor 10 miljoen een nieuwe spits...quote:21/8/2007 - AD: PSV wil Luque huren bij transfer Koné
(Gepost door RvN)
BRON: AD
Volgens het Algemeen Dagblad heeft PSV Albert Luque als gewenste opvolger indien de transfer van Arouna Koné naar Sevilla rondkomt. De aanvaller uit Ivoorkust zou wel openstaan voor de Spaanse UEFA Cup winnaar. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Koné een contractuele afkoopsom van naar verluidt tussen de 12 en 13 miljoen euro. Dat bedrag zou PSV dan ook willen hebben voor de aanvaller.
PSV Netwerk
Ook Ajax en Feyenoord zouden belangstelling hebben voor Luque. Newcastle United zou hem willen verhuren aan de club die het meeste wil bijdragen aan het salaris van Luque, 60.000 euro per week.
die 20 hadden ze meteen moeten doen, toen ze ook nog mee tijd hadden om een vervanger te zoeken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
20 miljoen moet toch te doen zijn? Galatasaray bood dat al..
En als Babel () al voor 18 miljoen is..
quote:Net als zoveel mensen die werkzaam zijn in het voetbal heeft Ronald Koeman last van zijn korte-termijngeheugen. PSV verspeelde vorig seizoen een voorsprong van elf punten en mocht zich pas via een miraculeuze ontknoping weer kampioen van Nederland noemen. Dat het nog zo spannend werd, kwam onder meer ook doordat Ronald Koeman grote moeite had de vrije val van zijn ploeg te managen en uiteindelijk door de clubleiding moest worden terechtgewezen om zijn doemdenken af te zweren.
Nou, ik vind het wat overdreven. En wat Koeman zegt over het eten vind ik terecht, komop, een kwartier voor het trainen je ontbijt eten is een beetje aan de late kant...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=179495/sc=669a94
Column over Koeman![]()
Een stukje:
[..]
Weet je niet, waarschijnlijk niet nee, maar een kwartier voor de training eten is toch niet logisch, daar heeft Koeman toch een punt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef DuTank het volgende:
Ik ben een beetje anti-Koeman, dus die column is voor mij top![]()
Maar dan nog? Een kwartier van tevore nog eten? Guus Hiddink had die 11 punten NOOIT verloren.
kijk dat is nog eens top uitonderhandeld destijds, speler kopen voor 9 a 10 miljoen en dan een clausule opnemen dat hij voor 13 a 14 miljoen weg kanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik begin er toch steeds meer over te twijfelen, die Luque. En hem huren is ook pure kapitaalvernietiging, koop dan voor 10 miljoen een nieuwe spits...
Dat weet je niet, kan me ook nog wel een aantal jaar geleden herinneren toen PSV het 2e gedeelte v/d competitie ook de nodige punten liet liggen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef DuTank het volgende:
Ik ben een beetje anti-Koeman, dus die column is voor mij top![]()
Maar dan nog? Een kwartier van tevore nog eten? Guus Hiddink had die 11 punten NOOIT verloren.
Ja, maar Guusje weet de mannen op het juiste spoor te houden en zal die 1e plek niet zomaar afgeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan me ook nog wel een aantal jaar geleden herinneren toen PSV het 2e gedeelte v/d competitie ook de nodige punten liet liggen..
Lees hierboven en haal de nodige informatie eruit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Een trainer verliest geen 11 punten, een team verliest dat.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik begin er toch steeds meer over te twijfelen, die Luque. En hem huren is ook pure kapitaalvernietiging, koop dan voor 10 miljoen een nieuwe spits...
oke dit lijkt me realistischerquote:22/8/2007 - Nog geen akkoord met Sevilla over Koné
(Gepost door RvN)
Er is nog geen sprake van een akkoord tussen PSV en Sevilla. De Spaanse club Sevilla onderhandelde maandagavond al met PSV. Die gesprekken zouden volgens het Eindhovens Dagblad in Duitsland hebben plaatsgevonden. PSV kan, gezien een vastgestelde afkoopsom in het contract van Koné, twintig miljoen euro vragen voor de speler. Sevilla zou volgens bronnen negen miljoen hebben geboden. Hoewel PSV verwacht dat de onderhandelingen niet gemakkelijk zullen zijn, lijkt de club toch bereid water bij de wijn te doen. Sevilla had gisteravond nog geen tweede bod uitgebracht.
PSV Netwerk
"We hebben inmiddels een gesprek gehad", bevestigde technisch manager Stan Valckx. "Als alles klopt zijn we bereid hem te laten vertrekken, maar zo ver is het nog lang niet."
Clausule staat dat hij voor 20 miljoen weg mag overigens. Maar PSV doet graag wat water bij de wijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk dat is nog eens top uitonderhandeld destijds, speler kopen voor 9 a 10 miljoen en dan een clausule opnemen dat hij voor 13 a 14 miljoen weg kannou daar mag even een lintje voor worden uitgedeeld voor deze deal
Vergeet niet dat PSV wel heel wat meer punten dan 11 heeft laten liggen in de 2e competitiehelft trouwens. Volgens mij minstens 20. Het was aan het geprutskut van Ajax en AZ te danken dat we toch nog kampioen werden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Een trainer verliest geen 11 punten, een team verliest dat.
Vooral dat natuurlijk ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:39 schreef PinhoSouza het volgende:
En het was aan ons gepruts te danken dat ze uberhaupt nog een kans maakten
540.000quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
We krijgen extra ged want robben naar real
36 miljoen !
Hoeveel geld krijgen wij ?
Wat houden die 200 en die 3 in de berekening in?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
540.000
Mits de transfersom daadwerkelijk 36miljoen is.
Dus (36.000.000/200)*3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |