Voor 13 miljoen ook wel.quote:
oh, veel te laat was ikquote:
20 miljoen moet toch te doen zijn? Galatasaray bood dat al..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Het PSV topic waar we Koné kwijt willen
(voor 15 miljoen of meer dan, hè)
Waar komt Perez vandaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel internationals komen er eigenlijk in actie deze week?
Addo, Da Costa, Salcido, Simons, Mendez, Lazovic, Perez en Kone allemaal opgeroepen?
Denemarken toch?quote:
Zijn er zoveel interlands deze week dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel internationals komen er eigenlijk in actie deze week?
Addo, Da Costa, Salcido, Simons, Mendez, Lazovic, Perez en Kone allemaal opgeroepen?
Heel veel vriendschappelijke interlands.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn er zoveel interlands deze week dan?
www.psv.tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef WooZ het volgende:
Ja weet iemand nog een site waar de goals van psv op worden gezet? of is alles via psv.tv te volgen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef MaatjeTho het volgende:
Hmmm vond het altijd wel handig dat de goals vaak tijdens de wedstrijd al op goalzzz.com stonden, ook in .gif formaat vaak.
ZDF, Duits? Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef travelman het volgende:
Mocht Valencia vdVaart niet binnen kunnen halen, schijnen ze interesse aan Affelay te hebben!
(bron: ZDF teletekst)
Maar Valckx beweerde toch dat PSV al een goedkoop alternatief had om eventueel Koné's vertrek op te vangen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:09 schreef PyTh het volgende:
Zooooo, weer terug in het land.
Ondanks dat Kone niet het rendement heeft gebracht waar ik op hoopte mag hij van mij niet voor minder dan 17 miljoen euro vertrekken.
Zo kort voor het verstrijken van de transferdeadline lukt het mijn inziens niet meer een fatsoenlijke vervanger aan te trekken en als er in zijn plaats niemand gehaald wordt is de spoeling weer te dun.
Zondag eerste thuiswedstrijd tegen NEC, heb er zin in!
quote:Valencia richt pijlen nu op Afellay
Niet Rafael van der Vaart, maar Ibrahim Afellay moet het middenveld van Valencia dit seizoen versterken, schrijft Sportweek. De Spanjaarden zijn in de strijd om Van der Vaart afgehaakt en zijn druk zoekende naar andere opties.
Daarbij kwamen de scouts met Ibrahim Afellay als eerste keus. De middenvelder van PSV moet voor creativiteit bij de Spaanse topclub zorgen, nu de transfers van Sneijder en Van der Vaart afgeketst zijn.
Afellay gaf onlangs te kennen open te staan voor een vertrek naar een topclub. Indien die kans zich pas vlak voor het verstrijken van de transferdeadline voordoet, zal hij het aanbod ook serieus overwegen.
Voor Van der Vaart is het afketsen van de transfer naar Valencia een bittere pil. De aanvoerder van HSV had alles in stelling gezet om een vertrek bij de Duitsers af te dwingen. Tot ongenoegen van de Duitse media, die de middenvelder bestempelde als 'Van der Verrat'.
Als ik jou was zou ik een dag eerder gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:09 schreef PyTh het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een dag eerder gaan![]()
Je weet het maar nooit in de voetbalwereldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me niet dat Afellay nu al wil vertrekken hoor.
Zo denk ik er ook over. Farfan en Afellay zijn te belangrijk om nog zo vlak voor het verstrijken van de deadline van de hand te doen. Ik heb ook liever dat Koné blijft, maar als hij minimaal 15 miljoen in het laatje brengt, dan heb ik er minder moeite mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ibi en Jeff moeten blijven hoor!
Koné mag weg voor het juiste bedrag, anders niet.
ik ben al tevreden als we een leuke winst kunnen boeken op Koné, dus vanaf 14 mag hij wel wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:09 schreef PyTh het volgende:
Zooooo, weer terug in het land.
Ondanks dat Kone niet het rendement heeft gebracht waar ik op hoopte mag hij van mij niet voor minder dan 17 miljoen euro vertrekken.
Zo kort voor het verstrijken van de transferdeadline lukt het mijn inziens niet meer een fatsoenlijke vervanger aan te trekken en als er in zijn plaats niemand gehaald wordt is de spoeling weer te dun.
5 Miljoen winstquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben al tevreden als we een leuke winst kunnen boeken op Koné, dus vanaf 14 mag hij wel weg
Hadden ze maar eerder moeten komen, nu gewoon oprotten met die kut Fransen.quote:Ol.Lyon: PSV wil Farfan niet laten gaan
Volgens de coach van Olympique Lyon Alain Perrin had zijn club interesse om Jefferson Farfan naar de Franse topclub te halen. Olympique Lyon is nog op zoek naar versterking voor de aanval. "Anelka bevestigde dat hij op dit moment nog niet wil terugkeren naar Frankrijk en PSV wil niet meewerken aan een transfer van Farfan," aldus Perrin tegenover het Franse persbureau AP.
25% gaat nog naar Roda JC hè, wat een slecht onderhandelbeleid is er toen gevoerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
5 Miljoen winstDat moet beter kunnen
ze dachten een goed gokje te nemen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
25% gaat nog naar Roda JC hè, wat een slecht onderhandelbeleid is er toen gevoerd.
Nee, hij mag van mij erg graag blijven. Maar de directie van PSV wil hem geloof ik weg hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
ben ik nou 1 van de weinigen die liever heeft dat koné gewoon blijft ipv dat hij gaat?
Maar ik dacht dat die clausule met Roda al ooit is afgekocht!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
25% gaat nog naar Roda JC hè, wat een slecht onderhandelbeleid is er toen gevoerd.
Volgend jaar begint het laatste jaar van zijn contract. Als we er nu nog 15 miljoen voor kunnen krijgen, dan is het verstandig dat aan te nemen. Maar als ze 9 miljoen gaan bieden, dan laat hem maar lekker blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
ben ik nou 1 van de weinigen die liever heeft dat koné gewoon blijft ipv dat hij gaat?
Dan mag hij ook wel voor 4 miljoen wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Als er 15 miljoen geboden wordt, mag hij wel weg, MITS alex teruggekocht wordt![]()
15 miljoen en daarvan kopen we alex terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dan mag hij ook wel voor 4 miljoen weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |