En iedere week komen er nieuwe bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Luco het volgende:
Dat is een aardig lijstje!
Stond er al inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef STING het volgende:
( vervolg van Bintje Spiers )
Een "kleine" compilatie
[...]
- Swami NasiBami
- Jenna Jameduck.
- De ontdekking van de Zemel door Harry Muesli
- Verhuizers : Inpakken & Wegwezen
- Louche winkel : Firma List & Bedrog
[...]
Geniaal!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:22 schreef J.Herrer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]dat logo ook
Die doen het niet bij mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:55 schreef Luco het volgende:
De TV-Gidsen zijn ook geniaal!
De Pil van Dr. Bil enzo :'D
op RTL mier:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:55 schreef Luco het volgende:
De TV-Gidsen zijn ook geniaal!
De Pil van Dr. Bil enzo :'D
De Onsteking van je Gehemelte, Harry Muesli.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef GateWayX het volgende:
de ontdekking van de zemel van Harry Muesli
quote:Grote verbeteringen bij Duckstadse Spoorwegen
Er was de laatste tijd veel gemopper op de Duckstadse Spoorwegen. Vooral op het traject Duckstad-Gansdorp (en weer terug) kwamen de treinen steevast te laat binnen en was er steeds weer vertraging. Maar daar komt nu verandering in! "We hebben op alle DS-stations in Duckstad en Gansdorp de klokken een kwartier teruggezet," verklaart directeur Berend Bovenleiding, "en hierdoor rijden alle treinen precies op tijd de perrons binnen!" Dat de meeste reizigers nu hun aansluiting op bus of tram missen, deert de montere directeur niet: "Och, dat is de zorg van de bus- en trambedrijven. Onze reizigers hebben hun reis in de trein in ieder geval als prettig ervaren!"
Wtf, Dhr. P.C. Qwertyquote:P.C. Qwerty is jokkebrok
door Ernst-Govert Kattebroq
Jarenlang stond hij aan de top van de Duckstadse misdaadschrijvers. Zijn romans werden steevast verkocht met de leus “Kippenvel gemist? Geld terug”. En ook zijn laatste roman, Ongeschoren Schorriemorrie, werd in literaire kringen vol lof ontvangen. Want wat had hij toch een scherpe pen van schrijven, die zelfs het grootste criminele plot wist te ontleden tot een schreeuw om snoepgoed van een onzeker boefje. Ook ik, uw literair journalist, kocht iedere keer likkebaardend de nieuwste pennenvruchten van deze meesterverteller. Vele boeken heb ik de deur uit gedaan, om in mijn boekenkast plaats te maken voor de briljante hersenspinsels van deze topper, deze wonderschrijver, die ik mijn idool en ja, zelfs mijn vriend mocht noemen.
Maar nu lijkt het doek te zijn gevallen voor P.C. Qwerty. Want meneer Qwerty blijkt zijn romans niet zelf te schrijven. Nee, hij heeft iemand in dienst om dat te doen. Want meneer Qwerty is liever lui dan moe! Meneer Qwerty zit liever op z’n luie kadetten voor de buis, dan dat hij even de moeite neemt om voor zijn trouwe fans een leuk boekje in elkaar te flansen. Meneer Qwerty is zelf SCHORRIEMORRIE!
Want, best literair publiek, wat zag uw verslaggever toen hij een tijdje terug naar het huis van Qwerty ging om zijn makker te feliciteren met zijn zoveelste bestseller? Onze zogenaamde “topschrijver” stond zijn tuintje aan te harken, terwijl vanuit zijn huis een spervuur aan getik klonk. Wie zat er dan te typen? Het was niemand minder dan Donald Duck, de oenebol die pas geleden bij onze krant is ontslagen. Ja, u leest het goed: de romans van P.C. Qwerty worden geschreven door een EEND! En dat kunnen we in literaire kringen natuurlijk niet toelaten.
En het was diezelfde Duck die in Donald Duck 42 een lovende recensie van Qwerty’s laatste roman schreef. Voelt u hem al? Doorgestoken kaart dus! Nu ik er nog eens over nadenk ben ik eigenlijk nooit zo’n liefhebber geweest van Qwerty’s werk. Altijd weer hetzelfde gezeur over een boef die als kind met de verkeerde kleur autootjes heeft gespeeld. Het is dat ik ze voor mijn werk moest lezen, maar anders had ik deze pulp niet in mijn boekenkwast durven kwakken! BAH!
ik ben 21 en al een jaar of 15 lid, en elke keer als ik hier met m'n vrienden zit grijpt er wel iemand een donald duckquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige 22+'er die nog steeds lid is van de Donald Duck![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef knnth het volgende:
http://www.clubmessage.nl(...)ift_onder_mannen.php
1/3 is >= 18![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:12 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef Maidzjel het volgende:
herinnert iemand zich dat verhaal nog dat ze naar griekenland gingen.
daar had je allemaal broers
Aimen Tandezitteloz
Oeimen Tandezitteloz
Eejmen Tandezitteloz
etc.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef Biancavia het volgende:
Karel Paardepoot die via het uitzendbureau een leidinggevende functie krijgt in de bouw.
Als hij de volgende dag aan het werk gaat blijkt dat hij de leidingen aan moet geven.
aaah ben je nou verdrietig?? hier heb je wat te fappe om je op te vrolijkequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef De_Brandweer het volgende:
PLAATS HET IN SPOILERS FSDFUI SHDFH
(ik krijg de donald duck altijd pas op zaterdag)
Topic vervuilingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:46 schreef Tommmm het volgende:
[..]
aaah ben je nou verdrietig?? hier heb je wat te fappe om je op te vrolijke
afbeelding tog maar ff weggehaald...
crap ik word er zelf gwoon bang van...
Die is echt meesterlijk iddquote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
De krant was altijd het leukste in de DD. Vooral die ene keer dat de hele stad in de ban was van de Roddelflop.
"Wie ben ik ? Wat doe ik hier ? En waar is mijn Roddelflop ?"
Heheheh je kan een kind niet vroeg genoeg met pr0n kennis laten makenquote:Jenna Jameduck
quote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
De krant was altijd het leukste in de DD. Vooral die ene keer dat de hele stad in de ban was van de Roddelflop.
Die Donald Duck is ge-wel-dig. Het verhaal heet 'Een Geniale Weddenschap'. Nummer 23 van 1994.quote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik zoek 'm al maandenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:39 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Die Donald Duck is ge-wel-dig. Het verhaal heet 'Een Geniale Weddenschap'. Nummer 23 van 1994.
scheurkalender voor eendagsvliegenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Extra gelezen, DD weekblad ligt ergens in huis, denk dat mijn broer em weer heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Vrijdag 2 donald ducks gekocht (Duck out en een pocket). Kom ik thuis, liggen de normale DD en de DD extra op de mat
haha das 1 van de DD's die ik me nog t best herinner:Pquote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een collecte voor een boottochtje voor de arme kindertjes uit Krotdorp.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen jullie ook 'n lijstje maken met de goede doelen van de Duckstadse damesclub? Ik zocht er laatst een paar, maar kon er eigenlijk maar weinig vinden...
In een sinterklaasverhaal van een aantal jaar geleden, waren de neefjes geld aan het inzamelen voor dakloze zwarte pieten die eigenlijk kees hetenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen jullie ook 'n lijstje maken met de goede doelen van de Duckstadse damesclub? Ik zocht er laatst een paar, maar kon er eigenlijk maar weinig vinden...
Goede grappen slechte grappenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:51 schreef Toempf het volgende:
Dit was de tv-gids van 1 april:
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer niet zo grappig...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een collecte voor een boottochtje voor de arme kindertjes uit Krotdorp.
Men wat heb ik toen gelachenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:31 schreef DurQ het volgende:
[..]
haha das 1 van de DD's die ik me nog t best herinner:P
het zou me niets verwonderen als die bij dit forum vandaan komt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef DurQ het volgende:
Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar vind m toch leuk:P
[ afbeelding ]
Ja klopt! Volgens mij uit een topic met een Sealtje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het zou me niets verwonderen als die bij dit forum vandaan komt.
Idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ja klopt! Volgens mij uit een topic met een Sealtje!
Jeps, deze komt van Fok!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef DurQ het volgende:
Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar vind m toch leuk:P
[ afbeelding ]
WTF, dat vieze PF logo in mn plaatjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:58 schreef Jeej het volgende:
[..]
Een paintreconstructie van de afbeelding doet mij vermoeden dat er "dooiers" staat
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:36 schreef Toempf het volgende:
Dit is de top 10 van deze week:
[ afbeelding ]
Omg whahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Gerard Jolig en Dagobert Duck - Maak me vrek. (Topinkomens in concert)![]()
![]()
![]()
Dat weet ik nog jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Ronald Muck(die strip waarin donald duck zegt dat katriens andschrift onleesbaar is. die is prachtig)
Ron Vlaai
Link? Eerste verhaal van deze week was trouwens geweldigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb daar een topic over geopend wat niet aansloeg.
Fa Spruit (Spa Fruit), Adrie Das (adidas), RTL Gier, Kale Harrie Woestijn (Kalahari woestijn), Frits Sprits...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef DaanA het volgende:
Ik herinner me in een tv-gids in de Duckstadkrant nog "Goederentreinen en Aankomsttijden"
Deze week geeft heel wat juweeltjes:
McSnek
Bakker Herman's Brood (Niet van gisteren)
Max Pam
Het boek "Internet voor Goofy's"
De band "De Bietjes" met de nummers Schelp!, Sergeant Pepers Halve Zolen Band, Aardbeienveld voor Altijd (waarin zanger/gitarist John Limoen zijn jeugd bezingt), Krent bami lof, Obladi o blad sla, Gele soepterrine (gezongen door de drummer Dingo Zwaar) en Peperbus grijper
(Verder nog wat namen die geen spelingen zijn op bestaande namen.)
Wel ooit een Goofaldo, als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
Ik ben bijna 34 en ik lees nog regelmatig de Donald Duck! So what?
Enneh ... zijn er al wat Ajacieden gepasseerd in de Duckout?
Donaldinho?
Cristiano Donaldo?
Mitchell Donald?
David Kwekkerd?
Clarence Zeedorp?
Ja klopt, ik wilde die posten maar was de naam vergetenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
En die kluizenaar met die ezelsoren heette Zittunsteekjeloz dacht ik![]()
Vrij offtopic wel eigenlijk maar ik vond m wel grappigquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef Pinkerton het volgende:
Heel slecht:
[ afbeelding ]
Britney's Pears
Dat verhaal dat oom Dagobert tegen hem moest racen in zo'n ouderwets karretje, gingen ze over de treinrailsquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:33 schreef Tommeke het volgende:
Venijn McSnekke is ook zo'n baas
Ik vis even een paar oude pockets uit de kast
Dat verhaal was fantastisch! Dagobert die een illegale koffieshop geopend had!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zuster Robusta die werkt in een ontwenningskliniek voor notoire koffieleuten genaamd "De heilige boon". Daar werkt ook dokter Filterman.
Max Snavelaar koffie.
StarDucks
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat verhaal was fantastisch! Dagobert die een illegale koffieshop geopend had!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |