En terecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef knnth het volgende:
http://www.clubmessage.nl(...)ift_onder_mannen.php
1/3 is >= 18![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:12 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef Maidzjel het volgende:
herinnert iemand zich dat verhaal nog dat ze naar griekenland gingen.
daar had je allemaal broers
Aimen Tandezitteloz
Oeimen Tandezitteloz
Eejmen Tandezitteloz
etc.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef Biancavia het volgende:
Karel Paardepoot die via het uitzendbureau een leidinggevende functie krijgt in de bouw.
Als hij de volgende dag aan het werk gaat blijkt dat hij de leidingen aan moet geven.
aaah ben je nou verdrietig?? hier heb je wat te fappe om je op te vrolijkequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef De_Brandweer het volgende:
PLAATS HET IN SPOILERS FSDFUI SHDFH
(ik krijg de donald duck altijd pas op zaterdag)
Topic vervuilingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:46 schreef Tommmm het volgende:
[..]
aaah ben je nou verdrietig?? hier heb je wat te fappe om je op te vrolijke
afbeelding tog maar ff weggehaald...
crap ik word er zelf gwoon bang van...
Die is echt meesterlijk iddquote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
De krant was altijd het leukste in de DD. Vooral die ene keer dat de hele stad in de ban was van de Roddelflop.
"Wie ben ik ? Wat doe ik hier ? En waar is mijn Roddelflop ?"
Heheheh je kan een kind niet vroeg genoeg met pr0n kennis laten makenquote:Jenna Jameduck
quote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
De krant was altijd het leukste in de DD. Vooral die ene keer dat de hele stad in de ban was van de Roddelflop.
Die Donald Duck is ge-wel-dig. Het verhaal heet 'Een Geniale Weddenschap'. Nummer 23 van 1994.quote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik zoek 'm al maandenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:39 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Die Donald Duck is ge-wel-dig. Het verhaal heet 'Een Geniale Weddenschap'. Nummer 23 van 1994.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |