Ik weet niet of hij al gepost is maar...
"Wedstrijd gestaakt!
De jaarlijkse wedstrijd tussen Duckstad Vooruit en Eendhoven is na een minuut spelen gestaakt. Oorzaak van het volledig uit de hand lopen van deze sportieve strijd, was het volstrekt ontoelaatbare gedrag van de reservekeeper van Duckstad Vooruit, de heer Donald Duck.
Toen wij vóór de wedstrijd aan trainer Leo Scheenhakker vroegen wat hij van de wedstrijd verwachtte, klonk hij nog erg optimistisch: “Tuurlijk, onze vaste keeper Ed Geknoeij is geblesseerd en dat scheelt een slok op een stevige borrel. Daar komt bij dat onze reservekeeper, Jan op den Lijne, een maand geschorst is. Maar wij denken in Donald Duck een betrouwbare vervanger gevonden te hebben.” Helaas voor de sympathieke heer Scheenhakker bleek de wens de vader van de gedachte. Want wat gebeurde er? Nadat de arbiter het beginsignaal had gegeven, stormde Donald Duck zijn doelgebied uit, rende op de bal af en klemde het leder stevig in zijn armen. Daarna ging hij boven op de lat zitten en weigerde hij, ondanks herhaaldelijke verzoeken, de bal terug te geven. “Een keeper moet de bal vasthouden, want dan kan de tegenpartij nooit scoren!” riep hij zijn stomverbaasde medespelers toe. De scheidsrechter was zo van slag door het gebeuren dat hij besloot de strijd te staken. Trainer Leo Scheenhakker was na afloop van het gebeuren onvindbaar. Navraag leerde ons dat hij met stille trom is vertrokken onder het mompelen van de volgende woorden: “Wat een schande! Mij zien ze hier niet meer, ik trek me terug in een of andere woestijn…” "
Op vrijdag 9 april 2010 04:30 schreef nattermann het volgende:Gezien de TS was dat misschien wel beter geweest