Dat weet ik nog jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Ronald Muck(die strip waarin donald duck zegt dat katriens andschrift onleesbaar is. die is prachtig)
Ron Vlaai
Link? Eerste verhaal van deze week was trouwens geweldigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb daar een topic over geopend wat niet aansloeg.
Fa Spruit (Spa Fruit), Adrie Das (adidas), RTL Gier, Kale Harrie Woestijn (Kalahari woestijn), Frits Sprits...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef DaanA het volgende:
Ik herinner me in een tv-gids in de Duckstadkrant nog "Goederentreinen en Aankomsttijden"
Deze week geeft heel wat juweeltjes:
McSnek
Bakker Herman's Brood (Niet van gisteren)
Max Pam
Het boek "Internet voor Goofy's"
De band "De Bietjes" met de nummers Schelp!, Sergeant Pepers Halve Zolen Band, Aardbeienveld voor Altijd (waarin zanger/gitarist John Limoen zijn jeugd bezingt), Krent bami lof, Obladi o blad sla, Gele soepterrine (gezongen door de drummer Dingo Zwaar) en Peperbus grijper
(Verder nog wat namen die geen spelingen zijn op bestaande namen.)
Wel ooit een Goofaldo, als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
Ik ben bijna 34 en ik lees nog regelmatig de Donald Duck! So what?
Enneh ... zijn er al wat Ajacieden gepasseerd in de Duckout?
Donaldinho?
Cristiano Donaldo?
Mitchell Donald?
David Kwekkerd?
Clarence Zeedorp?
Ja klopt, ik wilde die posten maar was de naam vergetenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
En die kluizenaar met die ezelsoren heette Zittunsteekjeloz dacht ik![]()
Vrij offtopic wel eigenlijk maar ik vond m wel grappigquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef Pinkerton het volgende:
Heel slecht:
[ afbeelding ]
Britney's Pears
Dat verhaal dat oom Dagobert tegen hem moest racen in zo'n ouderwets karretje, gingen ze over de treinrailsquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:33 schreef Tommeke het volgende:
Venijn McSnekke is ook zo'n baas
Ik vis even een paar oude pockets uit de kast
Dat verhaal was fantastisch! Dagobert die een illegale koffieshop geopend had!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zuster Robusta die werkt in een ontwenningskliniek voor notoire koffieleuten genaamd "De heilige boon". Daar werkt ook dokter Filterman.
Max Snavelaar koffie.
StarDucks
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat verhaal was fantastisch! Dagobert die een illegale koffieshop geopend had!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |