scheurkalender voor eendagsvliegenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Extra gelezen, DD weekblad ligt ergens in huis, denk dat mijn broer em weer heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Vrijdag 2 donald ducks gekocht (Duck out en een pocket). Kom ik thuis, liggen de normale DD en de DD extra op de mat
haha das 1 van de DD's die ik me nog t best herinner:Pquote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
De krant was altijd het leukste in de DD. Vooral die ene keer dat de hele stad in de ban was van de Roddelflop.
"Wie ben ik ? Wat doe ik hier ? En waar is mijn Roddelflop ?"
Een collecte voor een boottochtje voor de arme kindertjes uit Krotdorp.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen jullie ook 'n lijstje maken met de goede doelen van de Duckstadse damesclub? Ik zocht er laatst een paar, maar kon er eigenlijk maar weinig vinden...
In een sinterklaasverhaal van een aantal jaar geleden, waren de neefjes geld aan het inzamelen voor dakloze zwarte pieten die eigenlijk kees hetenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen jullie ook 'n lijstje maken met de goede doelen van de Duckstadse damesclub? Ik zocht er laatst een paar, maar kon er eigenlijk maar weinig vinden...
Goede grappen slechte grappenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:51 schreef Toempf het volgende:
Dit was de tv-gids van 1 april:
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer niet zo grappig...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een collecte voor een boottochtje voor de arme kindertjes uit Krotdorp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |