Ik denk dat ik hem mooier vind dan Wooden Arms en ook mooier dan Just Another Ordinary Day (mijn favoriet). Ik heb nu pas voor het eerst bij Watson dat ik het écht goed vind. Normaal vond ik het gewoon heel erg mooi, maar dit is echt heel bijzonderquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef Slobeend het volgende:
Lighthouse is geweldig.Sommige nummers ontsnappen aan mijn aandacht, het is iets minder intens dan Wooden Arms. Maar wel stuk voor stuk mooie liedjes.
Die blazers maken het wel helemaal af ja, heb er ook een zwak voor. Alleen zit er voor mijn gevoel iets minder variatie in de nummers dan in Wooden Arms en Close to Paradise. Maar goed, zo'n Luisterpaal stream is ook niet het beste van het beste natuurlijk. In mijn audio installatie zal het al beter klinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem mooier vind dan Wooden Arms en ook mooier dan Close to Paradise (mijn favoriet). Ik heb nu pas voor het eerst bij Watson dat ik het écht goed vind. Normaal vond ik het gewoon heel erg mooi, maar dit is echt heel bijzonderKomt denk ik ook weer door de blazers, waar ik gewoon een zwak voor heb in dit soort gevoelige muziek.
28 April Melkweg. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:09 schreef thettes het volgende:
Prachtige cd weer ja. Hopelijk binnenkort ook gewoon in Amsterdam!
Ik moet mezelf wel even rectificeren, ik vind Just Another Ordinary Day zijn beste werk. Was kennelijk zo lang geleden dat ik hem uitvoerig geluisterd heb dat ik dat was vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die blazers maken het wel helemaal af ja, heb er ook een zwak voor. Alleen zit er voor mijn gevoel iets minder variatie in de nummers dan in Wooden Arms en Close to Paradise. Maar goed, zo'n Luisterpaal stream is ook niet het beste van het beste natuurlijk. In mijn audio installatie zal het al beter klinken.
Ik was er bij, echt geweldig inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2012 16:13 schreef Norrage het volgende:
Live was het echt géniaalWat een held. En had geen idee dat het ook zo'n charismatisch persoon is. Dat voegt echt wel wat toe
Album is voorlopig ook album van het jaar wat mij betreft. Erg goed, erg knap. En Nederland loopt er goed mee weg
Hele performance staat op 3voor12 en op Uitzending GEmist (was gisteravond op Ned 3). De veelzijdigheid van deze man is fantastisch, en vooral de veelzijdigheid van zijn set. Van orchestraal naar lief akoestisch naar groots naar intiem naar fantastisch.
Ja inderdaad, geen blazersquote:Op zondag 22 april 2012 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was er bij, echt geweldig inderdaad.Alleen geen blazers
Waar vind je de hele set? Ik vind alleen het gedeelte tot en met Into Giants op Uitzending Gemist?quote:Op zondag 22 april 2012 16:13 schreef Norrage het volgende:
Live was het echt géniaalWat een held. En had geen idee dat het ook zo'n charismatisch persoon is. Dat voegt echt wel wat toe
Album is voorlopig ook album van het jaar wat mij betreft. Erg goed, erg knap. En Nederland loopt er goed mee weg
Hele performance staat op 3voor12 en op Uitzending GEmist (was gisteravond op Ned 3). De veelzijdigheid van deze man is fantastisch, en vooral de veelzijdigheid van zijn set. Van orchestraal naar lief akoestisch naar groots naar intiem naar fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |