ben ik neit gewend van Koreanen, toch maar proberenquote:- Geen grind fest, geen quest grind
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:54 schreef Ge4ce het volgende:
Ik, waarschijnlijk... Er zijn ondertussen al heel wat beta's geweest en gaande, en de release datum is vooralsnog niet duidelijk. (Q2 2009?!)
Overigens is er ook bakken met informatie, filmpjes en meningen te vinden op internet. Heb het zelf niet gelezen, speel liever het spel zelf namelijk om te ondervinden wat er mogelijk is.
Zo, welke chronicle moet dat worden dan? dat hele linker island is nieuw?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:08 schreef Ge4ce het volgende:
Nee, inderdaad. Wie weet, worden we misschien wel verast.
Ik heb ook uitermate van L2 genoten, en nog steeds. (Wel op een privé server.)
De beste tijden van mijn L2 waren wel in de eerste twee, drie chronicles. De slechte functie van het spel is toch wel die kamelen.![]()
Subclass, Hero en de nieuwe gebieden met gevarieerde uitdagingen heeft het wel wat interessant gehouden.![]()
Ken je deze map overigens:
http://fantasymaps.files.(...)eage2completemap.gif ?
Trouwens ik ken een patje uit l2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
Na jaren lineage 2 gespeeld te hebben wacht ik op dit spel
TVP dus
L2xquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:51 schreef OmeCo het volgende:
[..]
Trouwens ik ken een patje uit l2welke server speelde je?
private of retail? (welke private / retail dan?)
Ohhhhh zat je toen toevallig op die ene server van shmee (de eigenaar denk ik) ofzo? Ik weet niet meer precies hoe die heette.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
L2x
L2f
Private dus l2x is toen der tijd door de FBI aangepakt, was wel jammer.
L2f is nu redelijk naar de ratten dus daar speel ik ook niet meer echt.
Schmee ja, wat een faler hij gaf items aan chicks die hun tetten lieten zien. Op l2x heb ik veel gespeeld idd en nog vele screens van. Ik speelde op de server Kastien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhhhh zat je toen toevallig op die ene server van shmee (de eigenaar denk ik) ofzo? Ik weet niet meer precies hoe die heette.
Daar zat ik ook op en toen ging het fokking goed met mij, was ook de enige server die niet van die buitensporige 32x level shit had volgens mij. Kwam ik op een dag even op de site checken, stond er zo'n rood ding van de FBI
Toen waren er nog wel geruchten dat de eigenaar van die server dat er neer had geflikkerd omdat hij dr toen vandoor zou zijn gegaan met het gedoneerde geld.
--edit--
Oh ja, l2xtreme ofzo
Bladedancer, ja had ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef RickoKun het volgende:
ik speelde ook op Kastien met een dark elf.....hoe heette die class ook alweer, blooddancer?
Een trial eens gehad, maar we kapen dit topic redelijk, is er geen L2 topic meer?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een trial eens gehad, maar we kapen dit topic redelijk, is er geen L2 topic meer?
EUquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef OmeCo het volgende:
[..]
patje, l2f? zat je in EU (empiresunited, zat ook op l2x)
quote:
Hier: Lineage IIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een trial eens gehad, maar we kapen dit topic redelijk, is er geen L2 topic meer?
Dubbele nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:34 schreef Ronalld het volgende:
Game ziet er leuk uit, is er al iets playables in europa als in open beta ofzo?
En is er maar 1 race?
Komt er nog een open betá en is de release date voor Europe al bekend? D:quote:
Ik hoop voor mij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Heb een tijdje in de Beta gerommeld en het zag er erg leuk uit. Misschien kan dit WoW voor mij vervangen.
Hurray for saved receiptsquote:Op maandag 20 april 2009 06:04 schreef Ge4ce het volgende:
Wat voor systeem heb je?
Het spel bebruikt in ieder geval de CryEngine, een door Crytek gemaakte engine die gebruikt word in Far Cry. Het spel komt uit 2004, en is dus al ondertussen weer 4-5 jaar oud. Je zou Far Cry kunnen proberen, maar Aion gebruikt wel iets meer dan dat... hmm...
quote:System Requirements
Minimum:
Pentium 4 2.8GHz, AMD Athlon 2800; 1 GB RAM; GeForce 6600, Radeon X1550; Hard Drive 30GB; DirectX 9.0c(2008,6)
Recommended:
Pentium Dual Core, AMD Athlon 64 X2; 2 GB RAM; GeForce 7600, Radeon X2600 Hard Drive 30GB; DirectX 9.0c(2008,6)
Google naar "Aion chinese open beta".quote:Op maandag 25 mei 2009 02:34 schreef sanakthe het volgende:
Ziet er tof uit.
Nog links voor de beta client of iets dergelijks ergens?
quote:Here are some Chinese adult IDs. I admit that they are on for a long time, but SDO(in fact all the Chinese game company) wouldn’t mind if there are several accounts link to one ID or there are foreign players using the ID. Therefore, if you only want to have a try on AION, just choose one and use them. If you want to play constantly in the C-AION, you’d better find a safer ID.
Hoe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, accountje aangemaakt, Aion gedownload, Engelse patch er over. 500 queue alleen (11pm in China atm).
Whaaaat-!!! Nog nooit last gehad van een queue in de tijd dat ik het spel speelde!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, accountje aangemaakt, Aion gedownload, Engelse patch er over. 500 queue alleen (11pm in China atm).
Er zijn een paar guide's die je daarmee op weg helpen...quote:
Toch wel leuk nieuws zo net voor het slapen gaanquote:support@ncsoft.com to me 12:38 AM (12 minutes ago)
Congratulations! You are invited to the Aion closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion.
The first Aion beta event, which begins after E3 2009, opens June 5, 2009 and runs through June 7, 2009. In this first event, beta testers will play Aion as the Elyos, who occupy the bottom half of Atreia, known as Elysea.
Participating in this initial event means you will automatically be invited to all following Beta Events, so be sure to join the action and discover the adventures that await you! Keep up-to-date by visiting our Beta forums (http://betaboards.aiononline.com, which will open on June 4th, 2009.
To get start playing Aion follow these instructions:
Ja, hetzelfde gehad. Geen idee hoe ik eraan komquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net deze mail ontvangen, de beta is blijkbaar heel dichtbij. Nog mensen een invite gehad?
[..]
Toch wel leuk nieuws zo net voor het slapen gaan![]()
Inderdaadquote:
Via de officiele Plaync/NCsoft launcher of een andere site?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Salatrel het volgende:
de tering he.. ben die client aant downloaden nu..
wel 230kb/sbijna 4 uur te gaan
gewoon via officiele downloadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Via de officiele Plaync/NCsoft launcher of een andere site?
Ik kreeg hem met 1.4 mb per seconde binnen.
volgens http://eu.aiononline.com/(...)_3_news_and_schedule begint closed beta 3 anders vanavond al hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Ge4ce het volgende:
En het is 3 juli, om 9 uur 's avonds~! Ben benieuwt! Ik ga sowieso Elyos en Ranger spelen~ Weaving skill erbij, en lekker kiten maar~ Whoosh, met 1 hp door het spel racen~ (t/m level 20...)
Ja ja, typevoutje. 3 zit naast de 2 hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens http://eu.aiononline.com/(...)_3_news_and_schedule begint closed beta 3 anders vanavond al hoor
quote:Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 30 juni 2009.
In tegenstelling wat op de site van de fabrikant vermeld staat is bol.com geen partner in de betacodes voor 'Aion: Tower of Eternity'. Wel krijgt u drie weken voor de release van de game een code opgestuurd waarmee u al op de servers kan en 48 uur voor de release kan beginnen met spelen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
koop het spel gewoon via plaync krijg je alles gewoon binnen 5 minuten in je mail incl. beta invite en het spel zelf download je.quote:
Als je hem via plaync koopt krijg je volgens mij geen doos enzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop het spel gewoon via plaync krijg je alles gewoon binnen 5 minuten in je mail incl. beta invite en het spel zelf download je.
bovendien is de headstart niet 48 uur maar langer.
releasedate voor eu versie is 3 dagen later dan us versie maar head start begint op dezelfde dag. oftewel eu heeft 5 dagen headstart!
op die doos zit ik sowieso niet te wachtenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je hem via plaync koopt krijg je volgens mij geen doos enzo.
Ik stuur wel gewoon ff een lief mailtje naar ncsoft met de vraag of ik nu ook een beta key mag.
screens uit de op zagen er juist wel tof uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Schmee ja, wat een faler hij gaf items aan chicks die hun tetten lieten zien. Op l2x heb ik veel gespeeld idd en nog vele screens van. Ik speelde op de server Kastien.
Hier nog een screen van mijn char.
[ afbeelding ]
De screenshot die je quote is niet van Aion maar van het spel Lineage 2.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
screens uit de op zagen er juist wel tof uit
Het kan zijn dat je op de Amerikaanse servers speelt. Er is namelijk een optie met de NC Soft Launcher voor Amerika of Europa. Hij staat standaard op NA (North America).quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Ik heb alleen last van een soort lag. Om de zoveel tijd blijft het spel voor 1/2 seconden stil staat en dan gaat alles weer gewoon verder. Kan zijn dat het aan mijn laptop ligt.
Met een ranger heb je dat ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Heb een lvl 13 assassin, lvl 9 mage en een lvl 5 warrior. (alles natuurlijk even proberen) Mage is tot nu toe wel heel eenvoudig. Vijanden raken je niet eens.
Sowieso zal er 24/7 castle siege's zijn, ook om land en die speciale locaties voor Ras buffs. Naast dat ben ik niet echt op de hoogte, maar je kunt altijd bezig zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Alleen de site is nogal mager met informatie. Ik heb nog geen beeld of er enig end-game raids zijn. Ik ben ook nog geen 1 group quest tegengekomen. Daarnaast zag ik ook zo snel geen lijstje van alle spreuken/skills per class.
tis een beta he. iedereen op 2 servers. is gewoon serverside lag ik had er ook last van terwijl ik best een snelle pc heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Ik heb alleen last van een soort lag. Om de zoveel tijd blijft het spel voor 1/2 seconden stil staat en dan gaat alles weer gewoon verder. Kan zijn dat het aan mijn laptop ligt.
http://www.aionarmory.com/quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Alleen de site is nogal mager met informatie. Ik heb nog geen beeld of er enig end-game raids zijn. Ik ben ook nog geen 1 group quest tegengekomen. Daarnaast zag ik ook zo snel geen lijstje van alle spreuken/skills per class.
Castle Siege's zijn geweldig, mensen die alleen WoW hebben gespeeld zullen dit zeker leuk gaan vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je op de Amerikaanse servers speelt. Er is namelijk een optie met de NC Soft Launcher voor Amerika of Europa. Hij staat standaard op NA (North America).
[..]
Met een ranger heb je dat ook.
[..]
Sowieso zal er 24/7 castle siege's zijn, ook om land en die speciale locaties voor Ras buffs. Naast dat ben ik niet echt op de hoogte, maar je kunt altijd bezig zijn.
Als het goed is er een skill list met een chain skill boom... waar ook die emotie's e.d. staan. Ik weet niet of deze is vrij gegeven, sinds het een Beta is. Maar je zult het sowieso wel krijgen als het spel gelanceerd is.
"quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
Castle Siege's zijn geweldig, mensen die alleen WoW hebben gespeeld zullen dit zeker leuk gaan vindenIn Lineage 2 waren die sieges ook altijd zo bruut he
Hopelijk zijn er trouwens ook sieges voor alleen in de weekenden, anders moet er 24/7 worden verdedigd en dat is vrij kansloos
Ik bedoel, wie gaat er nou midden in de nacht siegen
en http://www.lineage2.com/community/spotlight_1.htmlquote:The same day as we signed the peace treaty with AZT we had a run-in with some new Blue Dragon members (From the clan LEGACY) and I approached Texas and made clear that any attack, what so ever from any Blue Dragon member from this point forward would be considered an act of war and would be retaliated in full military strength.
Texas agreed and said that the same went from them and we were happy with the seize fire agreement.
The following day however, Bowtress was attacked by some Blue Dragon member (and killed) so I called the alliance to war. We reached DVC to find 2-3 groups of Blue Dragons members, we lined up, cast our buffs and while we were buffing I assigned targets for each member in our combat party. When the buffs had been done a few seconds later, I counted down from 5 and we simply PKed more than half of the Blue Dragons there before they even knew we were starting the fight. The few survivals tried to fight back, but without all their damagedealers it was futile and they all ended up dead. The Blitzkrieg was a success and Hiroki approached me for peace talks. BD were given the same conditions as AZT had been given (no siege interference) and he agreed.
This gave us an uncontested attempt for Aden castle, so with Dominus, Evolution and Evincio alliance, we planned the assault on Aden castle. The plan was an absolute success, and the 239 people that had gathered for the siege on the Ginnunga teamspeak were all howling with joy. We had taken Aden, something that no one had ever done before. A funny tidbit of information was that the teamspeak consumed 5mbit of bandwidth during the siege, god bless Bredbandsbolaget. Noods of Forbidden and November of Inquisition made a dice roll for who would claim the castle and Noods won the roll.
Male Elyos Cleric denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef SharQueDo het volgende:
Voor mensen die hem tijdens/na release gaan spelen... Wat voor factie/class gaan jullie rollen?![]()
Ik zit zelf te denken aan een Male Elyos Assassin..
Ik heb hem gepreordered via aiononline.com/playbeta zelf, doorgelinkt naar dlgamer.com (franse uitgever).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Male Elyos Cleric denk ik.
Ik kreeg trouwens vandaag mijn beta key van Bol.com
Ik heb hem op Bol gekocht omdat je dan ook alle troep erbij krijgtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb hem gepreordered via aiononline.com/playbeta zelf, doorgelinkt naar dlgamer.com (franse uitgever).
Installatieinstructies ook in 't frans.Bij NCSoft staat m'n account type op "Preorder", en ik kan volgens mij alleen maar met de weekend betas mee doen (net nu ik 2 verjaardagsfeesten heb dit weekend, grrr
).
edit: Trouwens, zou het misschien een idee zijn om allemaal op dezelfde server een character te gaan rollen? Ik weet niet precies of dat uitmaakt ala WoW of Maplestory (waar je echt server/realm-bound bent met je character)?
quote:- Vanaf vandaag heeft u toegang tot de Aion Beta weekends
- Toegang tot Server en karakter voorkeur selectie
- Toegang tot Headstart
- Exclusief recht op digitale voorwerpen waar onder ‘Talisman of lodas’, ‘Dark Cloud Hat’ en Ancient Ring Elemental effect.
Instructies voor het aanmaken van Aion Account
1. Bezoek de internetsite www.AionOnline.com/playbeta
2. Lees de instructies op deze website en maak een NCsoft ® Master account aan. (als u al een Master account heeft kunt u direct inloggen met dit account)
3. Voer vervolgens de 20 cijferige code in (deze code kunt u slechts één maal gebruiken)
4. Als u account is aangemaakt ontvangt u per e-mail nieuwe instructies. In deze instructies staat ondermeer aangegeven hoe u het spel kunt downloaden en installeren.
5. Voor meer informatie en meer instructies verwijs ik u naar http://uk.support.ncsoft.com
Voor meer details en informatie kunt u ook onderstaande website raadplegen.
http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=929&p_created=1083816844
U kunt het Aion beta spel gedurende de beta weekends spelen. Voor meer informatie over deze weekends verwijs ik u naar www.aiononline.com.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Heb al eens eerder over deze game gehoord en ziet er heel goed uit.
't heeft iig veel potentie
2007? Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Ge4ce het volgende:
Als mensen aan die OP iets willen toevoegen, moeten ze dat doen. Het is (Ge4ce - dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:43) zoals je ziet al een vrij oude topic.
hmh... right :xquote:
Niet dat ik me daar aan ga houden overigens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Laviathan het volgende:
[..]
hmh... right :x
(miss toch wel handig eerst de regels te lezen zo af en toe :x)
Moet je dat niet aanvragen? Ik kan mijn OP niet (meer) veranderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
2007? Was me nog niet eens opgevallen.Maar ik heb de OP + donkere banner in de wiki gezet, kun je die ff in je OP gooien? Wel zo handig voor topic #2 alvast.
En als mensen de OP zelf een beetje aan kunnen passen met meer info namate de releasedate nadert...
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef enforcermoh het volgende:
Kan je ergens al keys krijgen voor de volgende BETA?
*kuch* Vriendje van Meraquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Escape?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef sanakthe het volgende:
Zo, ff een priest gemaakt.
Vraag! Als ik iemand target hoe untarget ik hem dan![]()
Als ik op iets anders klik gaat zijn naam maar niet weg.
Ja, kwam ik ook al achter. Ben gewend aan WoW waar je gewoon op de grond gewoon even dubbelklikt en weggaat.quote:
Voor Aziatische servers ja, daar betaal je per uur. NA/EU is gewoon maandelijks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb gehoord dat Aion aan microbetalingen doet, kan iemand dit bevestigen?
Ik zit ook op Mesramtaeda! Wat is je naam?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef Jegorex het volgende:
lvl 20 Elyos Cleric op Mesramtaeda
ik krijg constant whispers van mensen die vragen of ik in hun groep wil helpen
BlueSpiritquote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Ik zit ook op Mesramtaeda! Wat is je naam?
MIjn ingame name is Devya
Haha, heb jou weleens zien lopen ja!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Jegorex het volgende:
[..]
BlueSpirit
Ben je ook Elyos?
Ik denk dat ik over een half uurtje weer ingame ben.
Was wel een leuk einde in die arena haha.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:03 schreef Jegorex het volgende:
En dat was het einde van de beta.
Over 2 weken is de volgende.
haha ja, was de eerste keer dat ik in de arena wasquote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Was wel een leuk einde in die arena haha.
Naja, tot over 2 weken
Vond dat bij lineage altijd wel fijn werken, maar wel met patch dan want anders centreerde de camera telkens als je per ongeluk links en rechts ingedrukt hield.quote:
Het viel mij op dat je het spel op erg veel manieren kunt besturen.quote:
Dat is wat ik had rond die level. Maar dat is nog achterlijk weinig blijkbaar, sommige mensen op de CN Aion hebben over 10 million oid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het viel mij op dat je het spel op erg veel manieren kunt besturen.
Je kunt "point & click" spelen, maar je kunt ook lopen met alleen het toetsenbord of alleen de muis, of een combinatie van beide.
Wat noemen jullie trouwens veel geld.
Ik had maximaal rond de 100.000 bij lvl 20.
Ik verbaasde me al dat iemand op CN Aion 800.000 had rond lvl 20.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:47 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Dat is wat ik had rond die level. Maar dat is nog achterlijk weinig blijkbaar, sommige mensen op de CN Aion hebben over 10 million oid.
Zit jij in SI?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Je zult PvP niet 100% kunnen vermijden, maar als je buiten de abyss bezig bent met farmen dan krijg je een melding als er een rift opent waardoor tegenstanders binnen kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef dewd het volgende:
FF vraagje, het schijnt meer pvp georienteerd te zijn, dan bijvoorbeeld Guild Wars waar ik nu verslaafd aan ben. Jaa beetje laat ontdekt, en ik kan er nog geen zak van.
Maar wat is jullie idee hierover, pvp, of toch nog genoeg pve?
Tof filmpje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:38 schreef Jegorex het volgende:
Qua tijd valt het wel mee wat ik opgenomen heb, maar fraps slaat de films zonder compressie op en als je het dan ook nog in full HD opneemt gaat het snel met de data.
Hier is trouwens de enige pvp die ik opgenomen had.
Aion pvp: uneditted without music
(klik op de tekst om het in HD te bekijken)
http://forum.mmosite.com/topics/245/200801/17/97,1.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
45KB/s? Hell, is er geen mirror ofzo?
same herequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Woei, betakey gewonnen bij de FOK!games prijsvraag.
Nu meteen maar even de client downloaden dan.
dan weet ik voldoende, thanks =Dquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:13 schreef Jegorex het volgende:
Bij mij ziet de launcher er zo uit:
[ afbeelding ]
Als je in de settings instelt dat je in EU zit staat er dus (North America) achter, maar hij werkt gewoon als een EU client
Maakt niks uit, beide clients zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef RickoKun het volgende:
gvd!![]()
Ik zoe die north american installatie cancellen om voor de EU te gaan, gaat ie nu met 47 kb/s
Krijg hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef Laviathan het volgende:
om een of andere reden kan ik momenteel Aion niet in met de key die ik gewonnen heb.
"This account currently has no access to Aion"
dit is wat ik te zien krijg als ik probeer in te loggen. iemand een idee?
Het ging helemaal mis. Ik kreeg een blue screen en de download die bijna klaar was is helemaal weg. Echt heel vreemd. Dus maar weer opnieuw gestart met downloaden. Misschien dat het morgen gaat lukken. Voor vandaag geef ik het op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:38 schreef Morri het volgende:
Hij staat al sinds gisterenavond 23.00 uur of zo te ratelen. Nog een uur of 2 a 3, zoals het er nu uitziet.
Dittoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Laviathan het volgende:
ik heb net nog een keer m'n account details na gelopen en de webpage zegt dat alles in orde is.
momenteel als test aan het re-installen -_-'
zucht, en ik kan al zo weinig spelen dit weekend X_X
Ah nou dan ligt het gelukkig niet alleen bij ons maar ja dan wachten ik maar af tot wanneer we er in kunnen. Ben wel benieuwd hoe het spel speelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef Wriggles het volgende:
Zo te zien zijn er meerdere mensen die problemen hebben met inloggen (allemaal keys uit verschillende contests (en verschillende landen)).
Jij bent zeker Wriggly?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef Wriggles het volgende:
Zo te zien zijn er meerdere mensen die problemen hebben met inloggen (allemaal keys uit verschillende contests (en verschillende landen)).
Dan mis ik dus niks, ook al was de installatie gelukt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef Laviathan het volgende:
Betaforums zijn helamaal geswamped met "cannot log-in" topics x)
Voornamelijk wij Fok!-ers en keys van een Duitse site.
Je moet daar wel apart een account voor maken, dus je NCSoft account alleen werkt niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef ADDG het volgende:
Hmmm ik kan niet eens inloggen op de beta forum dan zegt ie dat ik een verkeerde paswoord of accountnaam heb ingevuld ofzo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef ADDG het volgende:
Ah bedankt dacht dat ik gewoon met mijn ncsoft account er kon inloggen inderdaad.
ok... dat maakte dus niks uit =(quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:30 schreef Laviathan het volgende:
http://www.aionsource.com(...)us-into-aion-eu.html
moeite om te lezen
momenteel aan het testen =)
Bericht van Customer Support.quote:Hello,
There is a problem with CBT 6 keys for EU only that you are not able to log in. This is being corrected and should be fixed soon. Sorry for the hassle but we are going to get you guys in as quickly as we can get this fixed. This is for CBT 6 EU keys ONLY.
!!!!!quote:We are sorry but this account does not currently have acces to aion
ach, ik ben pas sinds 2115 aan het wachtenquote:
Blijkt de echte gameclient te zijn, dus als iemand deze nog wil...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb een torrent gevonden met redelijke snelheid (400KB/s hier). Als iemand hem wil, pm me maar.
Als je de settings op EU hebt gezet hoef je NIKS te downloaden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Haron90 het volgende:
Denzo, misschien heb je de US versie van de Aion Launcher.
Je moet in de NCsoft launcher bij file>settings>advanced je region op europe zetten, zo kan je ook zien of je de US-versie hebt ipv de EU-versie.
Mocht je dan de US-versie hebben, download dan de andere Aion die nu beschikbaar is in de lijst.
Je moet dan de NCsoft Launcher waarschijnlijk gewoon als administrator runnen. Dat werkte bij mij in ieder geval. Of anders zie hier.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef RickoKun het volgende:
WTF is dat gare KUT programma wat dr bij zit?! Die Gameguard ofzo, ik kan niet spelen omdat ik daar een foutmelding van krijg (uiteraard met onbegrijpelijke teksten erin)
Minder door je mic. ademen de volgende keer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.xfire.com/video/1135d5/
http://www.xfire.com/video/113583/
Ja merkte het pas ernaquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Minder door je mic. ademen de volgende keer.
of frapsen zonder geluid =D
Zo te horen ontbreekt het ingame geluid juist en heb je alleen de geluiden van je micquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja merkte het pas ernaMaar dacht, ach boeien, komt volgende keer wel goed ;P
Ja klopt, is nu ook gefixedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Zo te horen ontbreekt het ingame geluid juist en heb je alleen de geluiden van je mic
De boxed CE edition is al lang uitverkocht, maar de digitale versie kun je bijvoorbeeld hier vinden:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja klopt, is nu ook gefixed
I need CE Edition
Ja ik ben dus op zoek naar de boxed CE iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:25 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De boxed CE edition is al lang uitverkocht, maar de digitale versie kun je bijvoorbeeld hier vinden:
https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/Store.pl?language=en-gb
Volgens de aion website was Bol.com de enige Nederlandse website die hem verkocht, maar daar is hij al weer een tijd van de website af en er is zelfs een bericht geweest op de aion site dat de CE versie internationaal uitverkocht is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja ik ben dus op zoek naar de boxed CE idd
Mijn vriendin heeft hem gekocht bij Free Record Shopquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens de aion website was Bol.com de enige Nederlandse website die hem verkocht, maar daar is hij al weer een tijd van de website af en er is zelfs een bericht geweest op de aion site dat de CE versie internationaal uitverkocht is.
Ik heb hem nog wel op de kop weten te tikken![]()
Voor ongeveer 80 euro
anders heb je Wehkamp nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef jslavenburg het volgende:
Net pre-ordered via 12game.com, de CE
"push to talk" ftw \o/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja merkte het pas ernaMaar dacht, ach boeien, komt volgende keer wel goed ;P
De beta versie die we gespeeld hebben is versie 1.0, de versie die we bij de launch krijgen is v1.5quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:15 schreef Jegorex het volgende:
Hoe kunnen ze dat nu doen?
Vanaf lvl25 zit het spel nog vol met bugged quests en boven de 30 is onmogelijk te testen omdat er een lvl cap is.
Ik weet nu in elk geval al wel wat er in de eerste patch gefixed zal worden.
Met bugged quests bedoel ik quest pagina's die niet te zien zijn en filmpjes zonder gesproken tekst maar wel met ondertiteling.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
De beta versie die we gespeeld hebben is versie 1.0, de versie die we bij de launch krijgen is v1.5
Mensen schijnen nogal te vergeten dat we het spel niet beta testen maar de localization, de game zelf is in korea al sinds eind vorig jaar uit en heeft op het moment zon 3,5 miljoen subscriptions.
das nogal en verschil
Ja ik had die gegeven link hier geprobeerd, maar ook op aionsource en op aiononline gekeken en op google, maar geen fuck hielp.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:03 schreef Laviathan het volgende:
@RK: heb je de Betaforums al een bezocht om te kijken of je daar een oplossing vind voor je GameGuard probleem?
welk error nummer kreeg je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik had die gegeven link hier geprobeerd, maar ook op aionsource en op aiononline gekeken en op google, maar geen fuck hielp.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
PvE en PvP, en mooie rustige muziek? Cool
grootste reden daarvan is omdat we v 1.0 draaienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Met bugged quests bedoel ik quest pagina's die niet te zien zijn en filmpjes zonder gesproken tekst maar wel met ondertiteling.
Dat noem ik localization bugs en die zouden nu juist opgelost moeten worden.
En hoe kunnen we testen of de (gesproken) teksten voorbij lvl30 goed zijn, om nog maar te zwijgen over het localizen van alle 1.5 content.
Maar zoals ik al zei, dat zal wel met een patch gefixed worden
Er zit ook PvE in hoor, we hebben een boss geprobeerd waar we maar 1 dmg op dedenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Alleen PvP en afschuwelijke kutmuziek? Nee bedankt.
That's the plan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Jenglejack het volgende:
Klopt het dat de releasedate voor deze game 24 september dit jaar is ?
De normale release is 25 september, maar als je gepre-orderd hebt kun je 20 september al beginnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Jenglejack het volgende:
Klopt het dat de releasedate voor deze game 24 september dit jaar is ?
Ziet er allemaal goed uit, wil het best wel proberen
klinkt niet logisch dat er nog een Bèta komt aangezien de game al "Gold Status" heeft bereikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De normale release is 25 september, maar als je gepre-orderd hebt kun je 20 september al beginnen.
Er komt trouwens nog een open beta voor die tijd.
Dit vind ik een erg goede video die iemand met aion gemaakt heeft:
Nice. En tenminste een beetje fatsoenlijke muziek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dit vind ik een erg goede video die iemand met aion gemaakt heeft:
De mensen die nog niet voor het spel willen betalen maar het wel willen proberen kunnen de open beta proberen en misschien kopen ze daarna het spel wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Laviathan het volgende:
[..]
klinkt niet logisch dat er nog een Bèta komt aangezien de game al "Gold Status" heeft bereikt.
Ofwel, ze zijn de game aan het produceren en om een Bèta te launchen < 1 week voordat het in de winkel ligt is echt zinloos.
dit dus =)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:
Een soort trial, dus. Niet zozeer een beta.
wat k vermoed is idd nog een patch voor de open beta zodat we de laatste bugs voor de release eruit kunne halen. achja, we zien het welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja hangt er van af, misschien speel je wel de beta versie van 1.5?
Twitter ftw \o/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:15 schreef Jegorex het volgende:
Op de live stream zeiden ze een minuut geleden dat de open beta volgende week bekend gemaakt word.
Ik maak me geen zorgen om Aion.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
TVP. Ik ben van plan om dit te gaan spelen, alleen ben ik bang dat het na een x aantal maandjes dood gaat net zoals AoC en Warhammer. Maar eigenlijk geen zorgen aangezien L2.
Klopt, namelijk 3.5 miljoen subscripties alleen al in Korea.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:01 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Aion.
NCsoft heeft Aion al bijna een jaar online in Korea en omstreken. Daar is het erg succesvol en hebben ze al een paar upgrades gehad.
Aion kan hier dus profiteren van de kennis die ze daar hebben opgedaan met het spel en we krijgen meteen de nieuwste versie.
anders heb je Wehkamp nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:56 schreef Beenham het volgende:
iemand een idee hoelang die pre purchase pakketten nog op de NCsoft store staan ? ( de digital CE dan van 59.99)
heb geld overgeschreven van mn bankrekening naar Paypal maar dat is pas voor maandag of dinsdag erop , en ik wil niet langs de pre-purchase boot vallen
Moet je een nieuwe client downloaden wil je de OB kunnen spelen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:39 schreef Laviathan het volgende:
Bah, 9.1GB download voor the OB client...
Waarom had ik ook alweer m'n CB client gedumpt...
Het zal ook wel mogelijk worden om via de patcher the upgraden, maar als iedereen dat doet zal de patch server van NCsoft het niet aan kunnen net zoals tijdens de laatste closed beta'squote:Jegorex schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:36:
Er zijn 2 officiële torrents online gekomen waarmee je de client kunt download/updaten.
Iedereen die de closed beta client nog geinstalleerd heeft en de client alleen wil updaten kan hier de torrent vinden, of ze kunnen hier de patch op FilePlanet vinden.
De mensen die nog geen client hebben kunnen de torrent voor de complete client hier downloaden, of ze kunnen hem hier op FilePlanet downloaden.
Dit is versie 1.5.0.1 oftewel de open beta versie
De downloads werken zowel voor de EU als de US versie.
Op dit moment ben ik de update aan het downloaden via de torrent, dit is een 3GB zip file.
w00t?! ik kom niet boven de 300 Kbps uit met die torrent -_-'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef jslavenburg het volgende:
Damn, 3gb Patch. Nouja, mijn Aion is toch een beetje raar, download hem wel opnieuw met 3mb/s
idd, OB is pas volgende week anyway x)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn torrent gaat niet harder dan 200KB/s. De update dan he. Nou ja ik doe het vanavond wel ofzo, tijd zat.
ah, op die fiets...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef jslavenburg het volgende:
600 kb/s nu via fileplanet, maar ik bedoelde met die 3mb/s dat ik dat kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |