Zit jij in SI?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Heb al eens eerder over deze game gehoord en ziet er heel goed uit.
't heeft iig veel potentie
Je zult PvP niet 100% kunnen vermijden, maar als je buiten de abyss bezig bent met farmen dan krijg je een melding als er een rift opent waardoor tegenstanders binnen kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef dewd het volgende:
FF vraagje, het schijnt meer pvp georienteerd te zijn, dan bijvoorbeeld Guild Wars waar ik nu verslaafd aan ben. Jaa beetje laat ontdekt, en ik kan er nog geen zak van.
Maar wat is jullie idee hierover, pvp, of toch nog genoeg pve?
Tof filmpje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:38 schreef Jegorex het volgende:
Qua tijd valt het wel mee wat ik opgenomen heb, maar fraps slaat de films zonder compressie op en als je het dan ook nog in full HD opneemt gaat het snel met de data.
Hier is trouwens de enige pvp die ik opgenomen had.
Aion pvp: uneditted without music
(klik op de tekst om het in HD te bekijken)
http://forum.mmosite.com/topics/245/200801/17/97,1.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
45KB/s? Hell, is er geen mirror ofzo?
same herequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Woei, betakey gewonnen bij de FOK!games prijsvraag.
Nu meteen maar even de client downloaden dan.
dan weet ik voldoende, thanks =Dquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:13 schreef Jegorex het volgende:
Bij mij ziet de launcher er zo uit:
[ afbeelding ]
Als je in de settings instelt dat je in EU zit staat er dus (North America) achter, maar hij werkt gewoon als een EU client
Maakt niks uit, beide clients zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef RickoKun het volgende:
gvd!![]()
Ik zoe die north american installatie cancellen om voor de EU te gaan, gaat ie nu met 47 kb/s
Krijg hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef Laviathan het volgende:
om een of andere reden kan ik momenteel Aion niet in met de key die ik gewonnen heb.
"This account currently has no access to Aion"
dit is wat ik te zien krijg als ik probeer in te loggen. iemand een idee?
Het ging helemaal mis. Ik kreeg een blue screen en de download die bijna klaar was is helemaal weg. Echt heel vreemd. Dus maar weer opnieuw gestart met downloaden. Misschien dat het morgen gaat lukken. Voor vandaag geef ik het op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:38 schreef Morri het volgende:
Hij staat al sinds gisterenavond 23.00 uur of zo te ratelen. Nog een uur of 2 a 3, zoals het er nu uitziet.
Dittoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Laviathan het volgende:
ik heb net nog een keer m'n account details na gelopen en de webpage zegt dat alles in orde is.
momenteel als test aan het re-installen -_-'
zucht, en ik kan al zo weinig spelen dit weekend X_X
Ah nou dan ligt het gelukkig niet alleen bij ons maar ja dan wachten ik maar af tot wanneer we er in kunnen. Ben wel benieuwd hoe het spel speelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef Wriggles het volgende:
Zo te zien zijn er meerdere mensen die problemen hebben met inloggen (allemaal keys uit verschillende contests (en verschillende landen)).
Jij bent zeker Wriggly?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef Wriggles het volgende:
Zo te zien zijn er meerdere mensen die problemen hebben met inloggen (allemaal keys uit verschillende contests (en verschillende landen)).
Dan mis ik dus niks, ook al was de installatie gelukt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef Laviathan het volgende:
Betaforums zijn helamaal geswamped met "cannot log-in" topics x)
Voornamelijk wij Fok!-ers en keys van een Duitse site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |