koop het spel gewoon via plaync krijg je alles gewoon binnen 5 minuten in je mail incl. beta invite en het spel zelf download je.quote:
Als je hem via plaync koopt krijg je volgens mij geen doos enzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop het spel gewoon via plaync krijg je alles gewoon binnen 5 minuten in je mail incl. beta invite en het spel zelf download je.
bovendien is de headstart niet 48 uur maar langer.
releasedate voor eu versie is 3 dagen later dan us versie maar head start begint op dezelfde dag. oftewel eu heeft 5 dagen headstart!
op die doos zit ik sowieso niet te wachtenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je hem via plaync koopt krijg je volgens mij geen doos enzo.
Ik stuur wel gewoon ff een lief mailtje naar ncsoft met de vraag of ik nu ook een beta key mag.
screens uit de op zagen er juist wel tof uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Schmee ja, wat een faler hij gaf items aan chicks die hun tetten lieten zien. Op l2x heb ik veel gespeeld idd en nog vele screens van. Ik speelde op de server Kastien.
Hier nog een screen van mijn char.
[ afbeelding ]
De screenshot die je quote is niet van Aion maar van het spel Lineage 2.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
screens uit de op zagen er juist wel tof uit
Het kan zijn dat je op de Amerikaanse servers speelt. Er is namelijk een optie met de NC Soft Launcher voor Amerika of Europa. Hij staat standaard op NA (North America).quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Ik heb alleen last van een soort lag. Om de zoveel tijd blijft het spel voor 1/2 seconden stil staat en dan gaat alles weer gewoon verder. Kan zijn dat het aan mijn laptop ligt.
Met een ranger heb je dat ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Heb een lvl 13 assassin, lvl 9 mage en een lvl 5 warrior. (alles natuurlijk even proberen) Mage is tot nu toe wel heel eenvoudig. Vijanden raken je niet eens.
Sowieso zal er 24/7 castle siege's zijn, ook om land en die speciale locaties voor Ras buffs. Naast dat ben ik niet echt op de hoogte, maar je kunt altijd bezig zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Alleen de site is nogal mager met informatie. Ik heb nog geen beeld of er enig end-game raids zijn. Ik ben ook nog geen 1 group quest tegengekomen. Daarnaast zag ik ook zo snel geen lijstje van alle spreuken/skills per class.
tis een beta he. iedereen op 2 servers. is gewoon serverside lag ik had er ook last van terwijl ik best een snelle pc heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Ik heb alleen last van een soort lag. Om de zoveel tijd blijft het spel voor 1/2 seconden stil staat en dan gaat alles weer gewoon verder. Kan zijn dat het aan mijn laptop ligt.
http://www.aionarmory.com/quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Alleen de site is nogal mager met informatie. Ik heb nog geen beeld of er enig end-game raids zijn. Ik ben ook nog geen 1 group quest tegengekomen. Daarnaast zag ik ook zo snel geen lijstje van alle spreuken/skills per class.
Castle Siege's zijn geweldig, mensen die alleen WoW hebben gespeeld zullen dit zeker leuk gaan vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je op de Amerikaanse servers speelt. Er is namelijk een optie met de NC Soft Launcher voor Amerika of Europa. Hij staat standaard op NA (North America).
[..]
Met een ranger heb je dat ook.
[..]
Sowieso zal er 24/7 castle siege's zijn, ook om land en die speciale locaties voor Ras buffs. Naast dat ben ik niet echt op de hoogte, maar je kunt altijd bezig zijn.
Als het goed is er een skill list met een chain skill boom... waar ook die emotie's e.d. staan. Ik weet niet of deze is vrij gegeven, sinds het een Beta is. Maar je zult het sowieso wel krijgen als het spel gelanceerd is.
"quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
Castle Siege's zijn geweldig, mensen die alleen WoW hebben gespeeld zullen dit zeker leuk gaan vindenIn Lineage 2 waren die sieges ook altijd zo bruut he
Hopelijk zijn er trouwens ook sieges voor alleen in de weekenden, anders moet er 24/7 worden verdedigd en dat is vrij kansloos
Ik bedoel, wie gaat er nou midden in de nacht siegen
en http://www.lineage2.com/community/spotlight_1.htmlquote:The same day as we signed the peace treaty with AZT we had a run-in with some new Blue Dragon members (From the clan LEGACY) and I approached Texas and made clear that any attack, what so ever from any Blue Dragon member from this point forward would be considered an act of war and would be retaliated in full military strength.
Texas agreed and said that the same went from them and we were happy with the seize fire agreement.
The following day however, Bowtress was attacked by some Blue Dragon member (and killed) so I called the alliance to war. We reached DVC to find 2-3 groups of Blue Dragons members, we lined up, cast our buffs and while we were buffing I assigned targets for each member in our combat party. When the buffs had been done a few seconds later, I counted down from 5 and we simply PKed more than half of the Blue Dragons there before they even knew we were starting the fight. The few survivals tried to fight back, but without all their damagedealers it was futile and they all ended up dead. The Blitzkrieg was a success and Hiroki approached me for peace talks. BD were given the same conditions as AZT had been given (no siege interference) and he agreed.
This gave us an uncontested attempt for Aden castle, so with Dominus, Evolution and Evincio alliance, we planned the assault on Aden castle. The plan was an absolute success, and the 239 people that had gathered for the siege on the Ginnunga teamspeak were all howling with joy. We had taken Aden, something that no one had ever done before. A funny tidbit of information was that the teamspeak consumed 5mbit of bandwidth during the siege, god bless Bredbandsbolaget. Noods of Forbidden and November of Inquisition made a dice roll for who would claim the castle and Noods won the roll.
Male Elyos Cleric denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef SharQueDo het volgende:
Voor mensen die hem tijdens/na release gaan spelen... Wat voor factie/class gaan jullie rollen?![]()
Ik zit zelf te denken aan een Male Elyos Assassin..
Ik heb hem gepreordered via aiononline.com/playbeta zelf, doorgelinkt naar dlgamer.com (franse uitgever).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Male Elyos Cleric denk ik.
Ik kreeg trouwens vandaag mijn beta key van Bol.com
Ik heb hem op Bol gekocht omdat je dan ook alle troep erbij krijgtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb hem gepreordered via aiononline.com/playbeta zelf, doorgelinkt naar dlgamer.com (franse uitgever).
Installatieinstructies ook in 't frans.Bij NCSoft staat m'n account type op "Preorder", en ik kan volgens mij alleen maar met de weekend betas mee doen (net nu ik 2 verjaardagsfeesten heb dit weekend, grrr
).
edit: Trouwens, zou het misschien een idee zijn om allemaal op dezelfde server een character te gaan rollen? Ik weet niet precies of dat uitmaakt ala WoW of Maplestory (waar je echt server/realm-bound bent met je character)?
quote:- Vanaf vandaag heeft u toegang tot de Aion Beta weekends
- Toegang tot Server en karakter voorkeur selectie
- Toegang tot Headstart
- Exclusief recht op digitale voorwerpen waar onder ‘Talisman of lodas’, ‘Dark Cloud Hat’ en Ancient Ring Elemental effect.
Instructies voor het aanmaken van Aion Account
1. Bezoek de internetsite www.AionOnline.com/playbeta
2. Lees de instructies op deze website en maak een NCsoft ® Master account aan. (als u al een Master account heeft kunt u direct inloggen met dit account)
3. Voer vervolgens de 20 cijferige code in (deze code kunt u slechts één maal gebruiken)
4. Als u account is aangemaakt ontvangt u per e-mail nieuwe instructies. In deze instructies staat ondermeer aangegeven hoe u het spel kunt downloaden en installeren.
5. Voor meer informatie en meer instructies verwijs ik u naar http://uk.support.ncsoft.com
Voor meer details en informatie kunt u ook onderstaande website raadplegen.
http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=929&p_created=1083816844
U kunt het Aion beta spel gedurende de beta weekends spelen. Voor meer informatie over deze weekends verwijs ik u naar www.aiononline.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |