ben ik neit gewend van Koreanen, toch maar proberenquote:- Geen grind fest, geen quest grind
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:54 schreef Ge4ce het volgende:
Ik, waarschijnlijk... Er zijn ondertussen al heel wat beta's geweest en gaande, en de release datum is vooralsnog niet duidelijk. (Q2 2009?!)
Overigens is er ook bakken met informatie, filmpjes en meningen te vinden op internet. Heb het zelf niet gelezen, speel liever het spel zelf namelijk om te ondervinden wat er mogelijk is.
Zo, welke chronicle moet dat worden dan? dat hele linker island is nieuw?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:08 schreef Ge4ce het volgende:
Nee, inderdaad. Wie weet, worden we misschien wel verast.
Ik heb ook uitermate van L2 genoten, en nog steeds. (Wel op een privé server.)
De beste tijden van mijn L2 waren wel in de eerste twee, drie chronicles. De slechte functie van het spel is toch wel die kamelen.![]()
Subclass, Hero en de nieuwe gebieden met gevarieerde uitdagingen heeft het wel wat interessant gehouden.![]()
Ken je deze map overigens:
http://fantasymaps.files.(...)eage2completemap.gif ?
Trouwens ik ken een patje uit l2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
Na jaren lineage 2 gespeeld te hebben wacht ik op dit spel
TVP dus
L2xquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:51 schreef OmeCo het volgende:
[..]
Trouwens ik ken een patje uit l2welke server speelde je?
private of retail? (welke private / retail dan?)
Ohhhhh zat je toen toevallig op die ene server van shmee (de eigenaar denk ik) ofzo? Ik weet niet meer precies hoe die heette.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
L2x
L2f
Private dus l2x is toen der tijd door de FBI aangepakt, was wel jammer.
L2f is nu redelijk naar de ratten dus daar speel ik ook niet meer echt.
Schmee ja, wat een faler hij gaf items aan chicks die hun tetten lieten zien. Op l2x heb ik veel gespeeld idd en nog vele screens van. Ik speelde op de server Kastien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhhhh zat je toen toevallig op die ene server van shmee (de eigenaar denk ik) ofzo? Ik weet niet meer precies hoe die heette.
Daar zat ik ook op en toen ging het fokking goed met mij, was ook de enige server die niet van die buitensporige 32x level shit had volgens mij. Kwam ik op een dag even op de site checken, stond er zo'n rood ding van de FBI
Toen waren er nog wel geruchten dat de eigenaar van die server dat er neer had geflikkerd omdat hij dr toen vandoor zou zijn gegaan met het gedoneerde geld.
--edit--
Oh ja, l2xtreme ofzo
Bladedancer, ja had ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef RickoKun het volgende:
ik speelde ook op Kastien met een dark elf.....hoe heette die class ook alweer, blooddancer?
Een trial eens gehad, maar we kapen dit topic redelijk, is er geen L2 topic meer?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een trial eens gehad, maar we kapen dit topic redelijk, is er geen L2 topic meer?
EUquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef OmeCo het volgende:
[..]
patje, l2f? zat je in EU (empiresunited, zat ook op l2x)
quote:
Hier: Lineage IIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een trial eens gehad, maar we kapen dit topic redelijk, is er geen L2 topic meer?
Dubbele nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:34 schreef Ronalld het volgende:
Game ziet er leuk uit, is er al iets playables in europa als in open beta ofzo?
En is er maar 1 race?
Komt er nog een open betá en is de release date voor Europe al bekend? D:quote:
Ik hoop voor mij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Heb een tijdje in de Beta gerommeld en het zag er erg leuk uit. Misschien kan dit WoW voor mij vervangen.
Hurray for saved receiptsquote:Op maandag 20 april 2009 06:04 schreef Ge4ce het volgende:
Wat voor systeem heb je?
Het spel bebruikt in ieder geval de CryEngine, een door Crytek gemaakte engine die gebruikt word in Far Cry. Het spel komt uit 2004, en is dus al ondertussen weer 4-5 jaar oud. Je zou Far Cry kunnen proberen, maar Aion gebruikt wel iets meer dan dat... hmm...
quote:System Requirements
Minimum:
Pentium 4 2.8GHz, AMD Athlon 2800; 1 GB RAM; GeForce 6600, Radeon X1550; Hard Drive 30GB; DirectX 9.0c(2008,6)
Recommended:
Pentium Dual Core, AMD Athlon 64 X2; 2 GB RAM; GeForce 7600, Radeon X2600 Hard Drive 30GB; DirectX 9.0c(2008,6)
Google naar "Aion chinese open beta".quote:Op maandag 25 mei 2009 02:34 schreef sanakthe het volgende:
Ziet er tof uit.
Nog links voor de beta client of iets dergelijks ergens?
quote:Here are some Chinese adult IDs. I admit that they are on for a long time, but SDO(in fact all the Chinese game company) wouldn’t mind if there are several accounts link to one ID or there are foreign players using the ID. Therefore, if you only want to have a try on AION, just choose one and use them. If you want to play constantly in the C-AION, you’d better find a safer ID.
Hoe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, accountje aangemaakt, Aion gedownload, Engelse patch er over. 500 queue alleen (11pm in China atm).
Whaaaat-!!! Nog nooit last gehad van een queue in de tijd dat ik het spel speelde!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, accountje aangemaakt, Aion gedownload, Engelse patch er over. 500 queue alleen (11pm in China atm).
Er zijn een paar guide's die je daarmee op weg helpen...quote:
Toch wel leuk nieuws zo net voor het slapen gaanquote:support@ncsoft.com to me 12:38 AM (12 minutes ago)
Congratulations! You are invited to the Aion closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion.
The first Aion beta event, which begins after E3 2009, opens June 5, 2009 and runs through June 7, 2009. In this first event, beta testers will play Aion as the Elyos, who occupy the bottom half of Atreia, known as Elysea.
Participating in this initial event means you will automatically be invited to all following Beta Events, so be sure to join the action and discover the adventures that await you! Keep up-to-date by visiting our Beta forums (http://betaboards.aiononline.com, which will open on June 4th, 2009.
To get start playing Aion follow these instructions:
Ja, hetzelfde gehad. Geen idee hoe ik eraan komquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net deze mail ontvangen, de beta is blijkbaar heel dichtbij. Nog mensen een invite gehad?
[..]
Toch wel leuk nieuws zo net voor het slapen gaan![]()
Inderdaadquote:
Via de officiele Plaync/NCsoft launcher of een andere site?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Salatrel het volgende:
de tering he.. ben die client aant downloaden nu..
wel 230kb/sbijna 4 uur te gaan
gewoon via officiele downloadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Via de officiele Plaync/NCsoft launcher of een andere site?
Ik kreeg hem met 1.4 mb per seconde binnen.
volgens http://eu.aiononline.com/(...)_3_news_and_schedule begint closed beta 3 anders vanavond al hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Ge4ce het volgende:
En het is 3 juli, om 9 uur 's avonds~! Ben benieuwt! Ik ga sowieso Elyos en Ranger spelen~ Weaving skill erbij, en lekker kiten maar~ Whoosh, met 1 hp door het spel racen~ (t/m level 20...)
Ja ja, typevoutje. 3 zit naast de 2 hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens http://eu.aiononline.com/(...)_3_news_and_schedule begint closed beta 3 anders vanavond al hoor
quote:Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 30 juni 2009.
In tegenstelling wat op de site van de fabrikant vermeld staat is bol.com geen partner in de betacodes voor 'Aion: Tower of Eternity'. Wel krijgt u drie weken voor de release van de game een code opgestuurd waarmee u al op de servers kan en 48 uur voor de release kan beginnen met spelen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
koop het spel gewoon via plaync krijg je alles gewoon binnen 5 minuten in je mail incl. beta invite en het spel zelf download je.quote:
Als je hem via plaync koopt krijg je volgens mij geen doos enzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop het spel gewoon via plaync krijg je alles gewoon binnen 5 minuten in je mail incl. beta invite en het spel zelf download je.
bovendien is de headstart niet 48 uur maar langer.
releasedate voor eu versie is 3 dagen later dan us versie maar head start begint op dezelfde dag. oftewel eu heeft 5 dagen headstart!
op die doos zit ik sowieso niet te wachtenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je hem via plaync koopt krijg je volgens mij geen doos enzo.
Ik stuur wel gewoon ff een lief mailtje naar ncsoft met de vraag of ik nu ook een beta key mag.
screens uit de op zagen er juist wel tof uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Schmee ja, wat een faler hij gaf items aan chicks die hun tetten lieten zien. Op l2x heb ik veel gespeeld idd en nog vele screens van. Ik speelde op de server Kastien.
Hier nog een screen van mijn char.
[ afbeelding ]
De screenshot die je quote is niet van Aion maar van het spel Lineage 2.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
screens uit de op zagen er juist wel tof uit
Het kan zijn dat je op de Amerikaanse servers speelt. Er is namelijk een optie met de NC Soft Launcher voor Amerika of Europa. Hij staat standaard op NA (North America).quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Ik heb alleen last van een soort lag. Om de zoveel tijd blijft het spel voor 1/2 seconden stil staat en dan gaat alles weer gewoon verder. Kan zijn dat het aan mijn laptop ligt.
Met een ranger heb je dat ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Heb een lvl 13 assassin, lvl 9 mage en een lvl 5 warrior. (alles natuurlijk even proberen) Mage is tot nu toe wel heel eenvoudig. Vijanden raken je niet eens.
Sowieso zal er 24/7 castle siege's zijn, ook om land en die speciale locaties voor Ras buffs. Naast dat ben ik niet echt op de hoogte, maar je kunt altijd bezig zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Alleen de site is nogal mager met informatie. Ik heb nog geen beeld of er enig end-game raids zijn. Ik ben ook nog geen 1 group quest tegengekomen. Daarnaast zag ik ook zo snel geen lijstje van alle spreuken/skills per class.
tis een beta he. iedereen op 2 servers. is gewoon serverside lag ik had er ook last van terwijl ik best een snelle pc heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Ik heb alleen last van een soort lag. Om de zoveel tijd blijft het spel voor 1/2 seconden stil staat en dan gaat alles weer gewoon verder. Kan zijn dat het aan mijn laptop ligt.
http://www.aionarmory.com/quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Lijst13 het volgende:
Alleen de site is nogal mager met informatie. Ik heb nog geen beeld of er enig end-game raids zijn. Ik ben ook nog geen 1 group quest tegengekomen. Daarnaast zag ik ook zo snel geen lijstje van alle spreuken/skills per class.
Castle Siege's zijn geweldig, mensen die alleen WoW hebben gespeeld zullen dit zeker leuk gaan vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je op de Amerikaanse servers speelt. Er is namelijk een optie met de NC Soft Launcher voor Amerika of Europa. Hij staat standaard op NA (North America).
[..]
Met een ranger heb je dat ook.
[..]
Sowieso zal er 24/7 castle siege's zijn, ook om land en die speciale locaties voor Ras buffs. Naast dat ben ik niet echt op de hoogte, maar je kunt altijd bezig zijn.
Als het goed is er een skill list met een chain skill boom... waar ook die emotie's e.d. staan. Ik weet niet of deze is vrij gegeven, sinds het een Beta is. Maar je zult het sowieso wel krijgen als het spel gelanceerd is.
"quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
Castle Siege's zijn geweldig, mensen die alleen WoW hebben gespeeld zullen dit zeker leuk gaan vindenIn Lineage 2 waren die sieges ook altijd zo bruut he
Hopelijk zijn er trouwens ook sieges voor alleen in de weekenden, anders moet er 24/7 worden verdedigd en dat is vrij kansloos
Ik bedoel, wie gaat er nou midden in de nacht siegen
en http://www.lineage2.com/community/spotlight_1.htmlquote:The same day as we signed the peace treaty with AZT we had a run-in with some new Blue Dragon members (From the clan LEGACY) and I approached Texas and made clear that any attack, what so ever from any Blue Dragon member from this point forward would be considered an act of war and would be retaliated in full military strength.
Texas agreed and said that the same went from them and we were happy with the seize fire agreement.
The following day however, Bowtress was attacked by some Blue Dragon member (and killed) so I called the alliance to war. We reached DVC to find 2-3 groups of Blue Dragons members, we lined up, cast our buffs and while we were buffing I assigned targets for each member in our combat party. When the buffs had been done a few seconds later, I counted down from 5 and we simply PKed more than half of the Blue Dragons there before they even knew we were starting the fight. The few survivals tried to fight back, but without all their damagedealers it was futile and they all ended up dead. The Blitzkrieg was a success and Hiroki approached me for peace talks. BD were given the same conditions as AZT had been given (no siege interference) and he agreed.
This gave us an uncontested attempt for Aden castle, so with Dominus, Evolution and Evincio alliance, we planned the assault on Aden castle. The plan was an absolute success, and the 239 people that had gathered for the siege on the Ginnunga teamspeak were all howling with joy. We had taken Aden, something that no one had ever done before. A funny tidbit of information was that the teamspeak consumed 5mbit of bandwidth during the siege, god bless Bredbandsbolaget. Noods of Forbidden and November of Inquisition made a dice roll for who would claim the castle and Noods won the roll.
Male Elyos Cleric denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef SharQueDo het volgende:
Voor mensen die hem tijdens/na release gaan spelen... Wat voor factie/class gaan jullie rollen?![]()
Ik zit zelf te denken aan een Male Elyos Assassin..
Ik heb hem gepreordered via aiononline.com/playbeta zelf, doorgelinkt naar dlgamer.com (franse uitgever).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Male Elyos Cleric denk ik.
Ik kreeg trouwens vandaag mijn beta key van Bol.com
Ik heb hem op Bol gekocht omdat je dan ook alle troep erbij krijgtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb hem gepreordered via aiononline.com/playbeta zelf, doorgelinkt naar dlgamer.com (franse uitgever).
Installatieinstructies ook in 't frans.Bij NCSoft staat m'n account type op "Preorder", en ik kan volgens mij alleen maar met de weekend betas mee doen (net nu ik 2 verjaardagsfeesten heb dit weekend, grrr
).
edit: Trouwens, zou het misschien een idee zijn om allemaal op dezelfde server een character te gaan rollen? Ik weet niet precies of dat uitmaakt ala WoW of Maplestory (waar je echt server/realm-bound bent met je character)?
quote:- Vanaf vandaag heeft u toegang tot de Aion Beta weekends
- Toegang tot Server en karakter voorkeur selectie
- Toegang tot Headstart
- Exclusief recht op digitale voorwerpen waar onder ‘Talisman of lodas’, ‘Dark Cloud Hat’ en Ancient Ring Elemental effect.
Instructies voor het aanmaken van Aion Account
1. Bezoek de internetsite www.AionOnline.com/playbeta
2. Lees de instructies op deze website en maak een NCsoft ® Master account aan. (als u al een Master account heeft kunt u direct inloggen met dit account)
3. Voer vervolgens de 20 cijferige code in (deze code kunt u slechts één maal gebruiken)
4. Als u account is aangemaakt ontvangt u per e-mail nieuwe instructies. In deze instructies staat ondermeer aangegeven hoe u het spel kunt downloaden en installeren.
5. Voor meer informatie en meer instructies verwijs ik u naar http://uk.support.ncsoft.com
Voor meer details en informatie kunt u ook onderstaande website raadplegen.
http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=929&p_created=1083816844
U kunt het Aion beta spel gedurende de beta weekends spelen. Voor meer informatie over deze weekends verwijs ik u naar www.aiononline.com.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Heb al eens eerder over deze game gehoord en ziet er heel goed uit.
't heeft iig veel potentie
2007? Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Ge4ce het volgende:
Als mensen aan die OP iets willen toevoegen, moeten ze dat doen. Het is (Ge4ce - dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:43) zoals je ziet al een vrij oude topic.
hmh... right :xquote:
Niet dat ik me daar aan ga houden overigens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Laviathan het volgende:
[..]
hmh... right :x
(miss toch wel handig eerst de regels te lezen zo af en toe :x)
Moet je dat niet aanvragen? Ik kan mijn OP niet (meer) veranderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
2007? Was me nog niet eens opgevallen.Maar ik heb de OP + donkere banner in de wiki gezet, kun je die ff in je OP gooien? Wel zo handig voor topic #2 alvast.
En als mensen de OP zelf een beetje aan kunnen passen met meer info namate de releasedate nadert...
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef enforcermoh het volgende:
Kan je ergens al keys krijgen voor de volgende BETA?
*kuch* Vriendje van Meraquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Heb al eens eerder over deze game gehoord en ziet er heel goed uit.
't heeft iig veel potentie
Escape?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef sanakthe het volgende:
Zo, ff een priest gemaakt.
Vraag! Als ik iemand target hoe untarget ik hem dan![]()
Als ik op iets anders klik gaat zijn naam maar niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |