voel je je terugvindposterig?quote:
lees vooral===>quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
voel je je terugvindposterig?![]()
OT: beetje hongerig... Verders nu wel ok..
edit: trouwens, t is deeltje 480...![]()
![]()
Mooi zo meissie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me super!
Ben zo blij dat het lijnen (Sonja) zo goed gaat en dat het me eigenlijk amper moeite kost om me er aan te houden. Ik ben best wel een control freak, dus ik vind het prachtig dat alles gewoon voorgeschreven is en dat ik me er niet druk om hoef te maken! Tevens heb ik gisteren er leuke dag gehad en ook nog leuke dagen in het vooruitzicht.
Met jullie! Verliefd worde op je beste vriendin, daarna te hore krijge dat t wederzijds is, maar toch wil ze nix verder omdat t ze veels te bang is dat de vriendschap kapot gaat als de relatie kapot gaat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan zijn we toch niet zo alleen...![]()
![]()
alsof de vriendschap nog niet is veranderd nu jullie beide gevoelens voor elkaar hebben. Dan werkt bij mij een vriendschap ook niet echt als je meer wilt. Frustrerend inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:27 schreef .bakvis. het volgende:
[..]
Met jullie! Verliefd worde op je beste vriendin, daarna te hore krijge dat t wederzijds is, maar toch wil ze nix verder omdat t ze veels te bang is dat de vriendschap kapot gaat als de relatie kapot gaat...
Dus kort samegevat: zielsgelukkig omdat ze me de rest van me leve nie kwijt wil als vriend
maar tegelijkertijd doodsbedroeft omdat ik mijn soulmate in de liefde kwijtraak (zo voelt t)
De vriendschap is nog niet zozeer veranderd, maar ik wil gewoon meer. Heerlek avondjes arm in arm op de bank hange, same met zonsondergang over t strand wandele enz enz.. T hoeft geneens sex te zijn. Totaal geen behoefte aan op de een of andere manier. De liefde die ik van haar zou kunne krijge miss ik gewoon zonder hem gehad te hebben!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alsof de vriendschap nog niet is veranderd nu jullie beide gevoelens voor elkaar hebben. Dan werkt bij mij een vriendschap ook niet echt als je meer wilt. Frustrerend inderdaad![]()
Dat dus..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
mja...vroeg naar bed gegaan gister maar o zo kut geslapen en dus niet eens uitgeslapen....![]()
![]()
![]()
En nu ik aan gister terugdenkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:47 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Dat dus..![]()
Gister date gehad, super gezellig, klikte super goed.. En toch weet ik niet wat ik ermee aan moet..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Noodly het volgende:
Best wel verliefd op iemand die ik allang uit mn hoofd moet zetten![]()
Ik hou nog van iemand die ik best wel uit mijn hoofd moet zetten.quote:
Herkenbaar.. nog steeds last van.. al ruim een jaar. yayyyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Noodly het volgende:
Best wel verliefd op iemand die ik allang uit mn hoofd moet zetten![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Mwa.
alweerquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
alweerword echt tijd voor ander werk
OT '; nog steeds moe, en heb een zielig vriendjeis gestioken door een wesp in zijn lip, en is er allergisch voor, dus spuit gehad en ligt nu met een dikke lip te slapen, zou eigenlijk foto moeten maken
![]()
![]()
Hier ook, dagje A'dam hakt er in .. Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Teringmoe.
me too.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Klote
Verliefd op iemand die me niet meer wil
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef Logician het volgende:
Aan het bijkomen van de crematie gister...![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef Logician het volgende:
Aan het bijkomen van de crematie gister...![]()
Waarom?????? gaat de vrijdag niet zoals je verwacht had????quote:
als je op mystery land een heel lelijk monster ziet staan gemaakt van schroot, heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:44 schreef Houniet het volgende:
naar de kl*te
moe
net terug van Kreta, was supervanavond verjaardag en morgen Mysteryland
typ je nou met je tenen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme .. Zojuist m'n vingers verbrand aan de jus voor de biefstuk, 't doet godsgruwelijk pijn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef birdydontfly het volgende:
opeens voel ik me echt ongelovelijk klote.
Ik typ blindquote:
Tis er?quote:
Wij ook..verder voel ik me slaperig ben net wakkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:51 schreef RealZeus het volgende:
Goed
![]()
Honger
we eten pannekoeken.
![]()
....
kun je misschien wel beter zien waar je loopt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, m'n ogen hangen op m'n knieen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
en morgen is het waarschijnlijk nog erger. Ook bij weinig alcohol is zo'n totaal verneukt slaap/waakritme een bizar iets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef thaleia het volgende:
Hoe een mens in 1 etmaal z'n bioritme totaal kan omgooien. U kunt zich een voorstelling maken van hoe ik mij voel.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
en morgen is het waarschijnlijk nog erger. Ook bij weinig alcohol is zo'n totaal verneukt slaap/waakritme een bizar iets.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kun je misschien wel beter zien waar je loopt..Redelijk voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor jouw goeie gevoel, je was grappig
OT: beetje aangeschoten, maar ik voel me wel oké. Morgen tandem-en met 80 mede-deelnemers, ben benieuwd
"If you're not a manc, you're a wank"
Beter is goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Aan de beterende hand. Zo eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:27 schreef candygirl het volgende:
goed,nog veel doen vandaag,
en bijna jarig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Redelijk voorspelbaar
Maar voor jouw goeie gevoel, je was grappig
quote:
why is that?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Miam het volgende:
Ontzettend kut, alleen, verdrietig, geschrokken, nietig..
Omdat ik door mijn ex kutwijf wordt genoemd.quote:
mooie exquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat ik door mijn ex kutwijf wordt genoemd.Terwijl hij mij wel begint te zoenen e.d..
Godvrr, zal hem krijgen ook. ik ben een huilie ja!![]()
Het gaat weer redelijk.
dat ja, nog steedsquote:
Vanavond gebeurt. Had 't zooo graag anders gewildquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Nashje het volgende:
Superkut. Sta op 't punt me bijna-vriendin te vertellen dat ik 't niet meer zie zitten.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt. Had 't zooo graag anders gewild. Was aan beide kanten emotioneel. Nu nog steeds trouwens.
Heb je je pm gelezen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:30 schreef Miam het volgende:
Omggg, waarom kan hij niet gewoon doodvallen ofzo.
Verder is het prima.
Ja, heb`m nu pas gelezen. ik stuur je eentje terug.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je je pm gelezen?
OT:
Ik voel me.. tja, slecht eigenlijk. Ik wil dat colleges weer beginnen! Afleiding!!
quote:Trip at the brain. Trip at the brain. Trip at the brain-
Do you know what I'm saying
Trip at the brain. Trip at the brain. Trip at the brain-
Well I'm going insane
I cannot stop this trip, I forgot to pack the brakes
*kusje geeft....quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Houniet het volgende:
nog last van me keel
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Miam het volgende:
Ik heb zin om`m op een heel pijnlijke manier te vermoorden.
Verder gaat't wel.
I know just how you feel....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Miam het volgende:
Ik heb zin om`m op een heel pijnlijke manier te vermoorden.
Verder gaat't wel.
kan je lekker op slapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef Logician het volgende:
even een opkikkertje, ik ga zo de bank waarop ik geboden heb via marktplaats ophalen
¤250,-quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef Logician het volgende:
even een opkikkertje, ik ga zo de bank waarop ik geboden heb via marktplaats ophalen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:44 schreef Ellatjuh het volgende:
moe maar verder heel blij want ik ben jarig
join the clubquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Eerlijk?
Ik voel me vreselijk onzeker, boos, jaloers en ga zo maar verder.. bleh!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Blij, maar ook een beetje vreemd. Onwerkelijk, om na ruim 4 jaar ziek zijn ineens een behoorlijke kans te hebben om over een ongeveer een half jaar beter te zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Blij, maar ook een beetje vreemd. Onwerkelijk, om na ruim 4 jaar ziek zijn ineens een behoorlijke kans te hebben om over een ongeveer een half jaar beter te zijn.
Same here, al moet ik 't haar eigenlijk gewoon zo zeggen. Soms ben ik daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef Silentium het volgende:
En ik voel me een botte lul.. sorry lieverd![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |