Tis er?quote:
Wij ook..verder voel ik me slaperig ben net wakkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:51 schreef RealZeus het volgende:
Goed
![]()
Honger
we eten pannekoeken.
![]()
....
kun je misschien wel beter zien waar je loopt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, m'n ogen hangen op m'n knieen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
en morgen is het waarschijnlijk nog erger. Ook bij weinig alcohol is zo'n totaal verneukt slaap/waakritme een bizar iets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef thaleia het volgende:
Hoe een mens in 1 etmaal z'n bioritme totaal kan omgooien. U kunt zich een voorstelling maken van hoe ik mij voel.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
en morgen is het waarschijnlijk nog erger. Ook bij weinig alcohol is zo'n totaal verneukt slaap/waakritme een bizar iets.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kun je misschien wel beter zien waar je loopt..Redelijk voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor jouw goeie gevoel, je was grappig
OT: beetje aangeschoten, maar ik voel me wel oké. Morgen tandem-en met 80 mede-deelnemers, ben benieuwd
"If you're not a manc, you're a wank"
Beter is goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Aan de beterende hand. Zo eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:27 schreef candygirl het volgende:
goed,nog veel doen vandaag,
en bijna jarig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Redelijk voorspelbaar
Maar voor jouw goeie gevoel, je was grappig
quote:
why is that?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Miam het volgende:
Ontzettend kut, alleen, verdrietig, geschrokken, nietig..
Omdat ik door mijn ex kutwijf wordt genoemd.quote:
mooie exquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat ik door mijn ex kutwijf wordt genoemd.Terwijl hij mij wel begint te zoenen e.d..
Godvrr, zal hem krijgen ook. ik ben een huilie ja!![]()
Het gaat weer redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |