dat ja, nog steedsquote:
Vanavond gebeurt. Had 't zooo graag anders gewildquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Nashje het volgende:
Superkut. Sta op 't punt me bijna-vriendin te vertellen dat ik 't niet meer zie zitten.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt. Had 't zooo graag anders gewild. Was aan beide kanten emotioneel. Nu nog steeds trouwens.
Heb je je pm gelezen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:30 schreef Miam het volgende:
Omggg, waarom kan hij niet gewoon doodvallen ofzo.
Verder is het prima.
Ja, heb`m nu pas gelezen. ik stuur je eentje terug.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je je pm gelezen?
OT:
Ik voel me.. tja, slecht eigenlijk. Ik wil dat colleges weer beginnen! Afleiding!!
quote:Trip at the brain. Trip at the brain. Trip at the brain-
Do you know what I'm saying
Trip at the brain. Trip at the brain. Trip at the brain-
Well I'm going insane
I cannot stop this trip, I forgot to pack the brakes
*kusje geeft....quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Houniet het volgende:
nog last van me keel
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Miam het volgende:
Ik heb zin om`m op een heel pijnlijke manier te vermoorden.
Verder gaat't wel.
I know just how you feel....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Miam het volgende:
Ik heb zin om`m op een heel pijnlijke manier te vermoorden.
Verder gaat't wel.
kan je lekker op slapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef Logician het volgende:
even een opkikkertje, ik ga zo de bank waarop ik geboden heb via marktplaats ophalen
¤250,-quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef Logician het volgende:
even een opkikkertje, ik ga zo de bank waarop ik geboden heb via marktplaats ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |