voel je je terugvindposterig?quote:
lees vooral===>quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
voel je je terugvindposterig?![]()
OT: beetje hongerig... Verders nu wel ok..
edit: trouwens, t is deeltje 480...![]()
![]()
Mooi zo meissie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me super!
Ben zo blij dat het lijnen (Sonja) zo goed gaat en dat het me eigenlijk amper moeite kost om me er aan te houden. Ik ben best wel een control freak, dus ik vind het prachtig dat alles gewoon voorgeschreven is en dat ik me er niet druk om hoef te maken! Tevens heb ik gisteren er leuke dag gehad en ook nog leuke dagen in het vooruitzicht.
Met jullie! Verliefd worde op je beste vriendin, daarna te hore krijge dat t wederzijds is, maar toch wil ze nix verder omdat t ze veels te bang is dat de vriendschap kapot gaat als de relatie kapot gaat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan zijn we toch niet zo alleen...![]()
![]()
alsof de vriendschap nog niet is veranderd nu jullie beide gevoelens voor elkaar hebben. Dan werkt bij mij een vriendschap ook niet echt als je meer wilt. Frustrerend inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:27 schreef .bakvis. het volgende:
[..]
Met jullie! Verliefd worde op je beste vriendin, daarna te hore krijge dat t wederzijds is, maar toch wil ze nix verder omdat t ze veels te bang is dat de vriendschap kapot gaat als de relatie kapot gaat...
Dus kort samegevat: zielsgelukkig omdat ze me de rest van me leve nie kwijt wil als vriend
maar tegelijkertijd doodsbedroeft omdat ik mijn soulmate in de liefde kwijtraak (zo voelt t)
De vriendschap is nog niet zozeer veranderd, maar ik wil gewoon meer. Heerlek avondjes arm in arm op de bank hange, same met zonsondergang over t strand wandele enz enz.. T hoeft geneens sex te zijn. Totaal geen behoefte aan op de een of andere manier. De liefde die ik van haar zou kunne krijge miss ik gewoon zonder hem gehad te hebben!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alsof de vriendschap nog niet is veranderd nu jullie beide gevoelens voor elkaar hebben. Dan werkt bij mij een vriendschap ook niet echt als je meer wilt. Frustrerend inderdaad![]()
Dat dus..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
mja...vroeg naar bed gegaan gister maar o zo kut geslapen en dus niet eens uitgeslapen....![]()
![]()
![]()
En nu ik aan gister terugdenkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:47 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Dat dus..![]()
Gister date gehad, super gezellig, klikte super goed.. En toch weet ik niet wat ik ermee aan moet..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |