Volgens mij had Yuri de Fipoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
Fipo
Ik hield er eigenlijk al rekening mee dat ik deze moest posten:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Volgens mij had Yuri de Fipo
Jij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Wie was er eigenlijk aan de beurt voor een vraag??
Ik twijfelde niet eens ik dacht eerst van wiggelroedes, maar direct daarna dacht ik van nee die zien er niet zo uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Arme Yuri! Niet posten wat ie denkt, omdat ie twijfelt, en dan ook nog een topic moeten openen.
Yuri!!! Gewoon je eerste ingevingen posten hoor!! Je ziet hoe vaak ze goed zijn!!!!!!!
Dankjewel voor het nieuwe topic
Merciquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik twijfelde niet eens ik dacht eerst van wiggelroedes, maar direct daarna dacht ik van nee die zien er niet zo uit![]()
![]()
![]()
Ranglijst is geüpdatet![]()
Ik had de OP cobra heeft de fopiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Volgens mij had Yuri de Fipo
Bijna!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Kim Holland
Haha, wat ER heeft; angst voor clowns.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, ik weet nogal veel, dat moet jij nu wel weten....
Wat is coulrofobie
huh wiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal maar vast even Yuri voor zijn, en zijn reactie plaatsen.![]()
[afbeelding]
Maar aangezien dzze misschien te cryptisch is: bang zijn voor clownsquote:
Ow sorry hoor, ook goed!! Ik gaf alleen maar met IT aan de clown uit de Stephen King novelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Die is toch voor Cobra?
Nouja zo'n ramp vind ik het ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow sorry hoor, ook goed!! Ik gaf alleen maar met IT aan de clown uit de Stephen King novel
trustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nouja zo'n ramp vind ik het ook weer niet hoorTis een spelletje en dat moet het natuurlijk wel blijven. Anyway, ik ga maffen.
![]()
![]()
AB so fucking lutely!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jeff Healey Band
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:24 schreef ScottTracy het volgende:
Jij denkt zeker dat je Jeff Healey Band?
tvp dus.
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Oi! Bietje laat!!
Ik ga maar slapie doen
Bye all
Laat het maar horen als dat wel zo is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ff kijken of ik na 40 schapen in mijn tuin en een spin in mijn BH nog leuke verrassingen vind in bed
3 van de Nederlandse Antillen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
De antillen.
Tyson Beckford ofzo........quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ff kijken of ik na 40 schapen in mijn tuin en een spin in mijn BH nog leuke verrassingen vind in bed
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
trustequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
Eric Clapton
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet dat FKA nooit gaat als ie zegt dat ie gaat
Bovendien is Tong er nu, dus ga ik een musicalvraag stellen, daar heb ik speciaal nog even voor gewacht.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet dat FKA nooit gaat als ie zegt dat ie gaat
Bovendien is Tong er nu, dus ga ik een musicalvraag stellen, daar heb ik speciaal nog even voor gewacht.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, Oh, die met Freida er in, euhm.....
Nee, de zoon van Louis Davids was laterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:48 schreef tong80 het volgende:
Oh ja iets met Louis davids. Ken de naam niet meer. Hintje ?
Cobra +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:49 schreef Cobra4 het volgende:
Steel Magnolia's!!
Voornaam is goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef erkel het volgende:
Charles Aznavour?
Bijnaquote:
tong80 +1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, anodiseren is bedekken met een oxidelaag bedenk ik me net, geen laagje metaal dus, ik hou het dus op galvaniseren.
1 staat zuidelijker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:47 schreef Cobra4 het volgende:
Seattlecement?
Goedemorgen en welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:01 schreef Waris7 het volgende:
Moet ik antwoorden met minder dan 2 steden nu fout rekenen?
O, oke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goedemorgen en welkom
De afspraak is dat degene die het vijfde antwoord geeft het punt krijgt. Je mag zelf geslissen of je tussendoor en hoe vaak je aangeeft of de al gegeven antwoorden goed zijn of niet.
Minstens één van de overige twee begint met een A.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Als er niemand het juiste/volledige antwoord weet, mag je ook een hint geven (indien mogelijk) of zelfs andere vraag stellen...![]()
Ik ken(de) ze zelf, dus er moet minstens één iemand zijn. Alleen die ene vergeet ik steeds...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:30 schreef Flitspaal het volgende:
Er zijn er vast nog meer dan twee. Maar of iemand die kent???
Je mag zelf wel de vraag die je stelt opzoeken hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:31 schreef Waris7 het volgende:
Ik ken(de) ze zelf, dus er moet minstens één iemand zijn. Alleen die ene vergeet ik steeds...
Edited to add: Ik weet 'm weer, geen probleem![]()
Ik had eigenlijk Achnas in m'n hoofd en niet Paphos, maar goed, Flitspaal is de winnaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:00 schreef Flitspaal het volgende:
Larnaca
Limassol
Nicosia
Famagusta
Paphos
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Achnas in m'n hoofd en niet Paphos, maar goed, Flitspaal is de winnaar.
Vergeet de 'Baden van Aphrodite' niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Pinewood Valley lijkt me gaaf om een keertje heen te gaan.
Nee Pissouri danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Pinewood Valley lijkt me gaaf om een keertje heen te gaan.
RoofingBurner +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef RoofingBurner het volgende:
hij wil Duitser worden om mee te kunnen doen met de manschafft
Slowchatten mag je hier:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Waris7 het volgende:
kijk het niveau waarnaar dit topic afzakt![]()
Snel gegaan met je slowchat verslaving MM!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slowchatten mag je hier:
AKQ Slowchat # 233 - Comazuipen totdat je van je fiets valt
Jippiekayee MM +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef MadMaster het volgende:
Van Der Verrat
Ik ga er vanuit dat je weet waar dat ligt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Flitspaal het volgende:
Red Rock?
edit: deze is niet volledig, vandaar volgend antwoord
Colorado?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je weet waar dat ligt?
Red Rocks, Denver, Colorado inderdaad...quote:
MadMaster +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Suzanne Visser
Ik neem aan dat je weet dat dit de verkeerde volgorde is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Sheila de Vries
Rolf Victor en Rolf
Frans Molenaar
FranK Govers
Nou je het zegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit de verkeerde volgorde is?
closequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef Flitspaal het volgende:
Een tweejarige koe?
Addy van den Krommenackerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie was die andere gozer nou?
Een tweedagen oud eendagskuiken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Een twintig jaar oud eendagskuiken?
Kijk, een paardenkenner. MM +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Een 3-jarig paard dus...
Het was een drietraps-penalty van genoemde personen, maar het lijdend voorwerp (persoon 3) zie je hier op de rug...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Mark_V het volgende:
Cruijff - Olsen - weer Cruijff
Indirecte penalty dus
tsss....look what the cat dragged inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Mark_V het volgende:
Cruijff - Olsen - weer Cruijff
Indirecte penalty dus
Toch jammer dat je er niet meer zo vaak bent, was een leuk duel tussen jou en ElizabethR geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Die nummer drie zal wel "de keeper van helmond sport" zijn, maar als Ajaxofoob (ik denk zelfs iedereen die niet zwaar ajaxofiel is) weet ik die niet....
@ Roofing, ook hoi
Als je wil weten waarom ik er nooit meer ben, het staat in mijn laatste slowchatposting.....
LOLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Die nummer drie zal wel "de keeper van helmond sport" zijn, maar als Ajaxofoob (ik denk zelfs iedereen die niet zwaar ajaxofiel is) weet ik die niet....
@ Roofing, ook hoi
Als je wil weten waarom ik er nooit meer ben, het staat in mijn laatste slowchatposting.....
Die mag niet eens mijn veters strikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Toch jammer dat je er niet meer zo vaak bent, was een leuk duel tussen jou en ElizabethR geweest![]()
Asmo heb ik niet echt meegemaakt, maar jij en ER zijn toch de beste spelers die ik hier heb gezien. Kan niet zeggen wie er nou beter is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die mag niet eens mijn veters strikken![]()
Maar ff serieus, is ze erg goed?
maar van asmo verliezen we toch allemaal....
Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
Deel 1 : asmo
Deel 2 : ik (met eervolle vermelding van Lienekien)
Deel 3 : SaskiaR
Deel 4 : ElisabethR
Aaaaaaaaah, toe nou!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee, niet in veters strikkenquote:Maar ff serieus, is ze erg goed?
It's Liza with a Z!!quote:Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef SaskiaR het volgende:
pickwick
Ik heb het idd een beetje druk om nog echt serieus mee te doen... het was leuk om 1 keer te winnen, maar nu doe ik alleen nog mee als ik toevallig langskom ofzo. En ik voel me vereerd dat ik in zulk geleerd gezelschap als Asmo, Mark en Elizabeth verkeerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar ff serieus, is ze erg goed?
maar van asmo verliezen we toch allemaal....
Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
Asmo is, hands down, de beste AKQ-er die ik heb meegemaakt....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Asmo heb ik niet echt meegemaakt, maar jij en ER zijn toch de beste spelers die ik hier heb gezien. Kan niet zeggen wie er nou beter is.
Idem, maar waar Mark stond, moet Saskia staan, stop de tijd, ik gebruik geen jokers....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb het idd een beetje druk om nog echt serieus mee te doen... het was leuk om 1 keer te winnen, maar nu doe ik alleen nog mee als ik toevallig langskom ofzo. En ik voel me vereerd dat ik in zulk geleerd gezelschap als Asmo, Mark en Elizabeth verkeer
Het is duidelijk daarnaast ook een aanwezigheidswedstrijd, waarbij een goede verbinding belangrijk is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb het idd een beetje druk om nog echt serieus mee te doen... het was leuk om 1 keer te winnen, maar nu doe ik alleen nog mee als ik toevallig langskom ofzo. En ik voel me vereerd dat ik in zulk geleerd gezelschap als Asmo, Mark en Elizabeth verkeer
Tsja, we wonen niet allemaal in een groen, groen, groen, groen knollen-, knollenland...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef ElizabethR het volgende:
Varkensflats? Wat is dat nu weer??
Dat klopt, en dit idee, samen met plaatje 2 had een plaats in plaatje 4. Dit hele geheel heeft veel impact gehad op plaatje 2. Meer hints volgen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het over de varkensflats waar Milieudefensie tegen is?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, kamervragen omdat de mascotte van het fregat verwerkt zat in de blauwe hap van afgelopen vrijdag.
Het is nog erg stil. Officieel nog 1 dag. We wachten afquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:18 schreef SaskiaR het volgende:
Hé PR, hoe ist met Guusje? Al resultaat?
Geen bloederige details svp...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:18 schreef SaskiaR het volgende:
Hé PR, hoe ist met Guusje? Al resultaat?
Bij een kale man aan Boris van der Ham denken......quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Tweede Kamer = Boris van den Ham = Varkensvlees = verboden bij de marine wegens ingevoerd Halal-reglement:?
Deze richting begint erop te lijken.... de plaatjes hebben echter meer met elkaar te maken.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Of is het verband LPF? Varkensstal met voorliefde voor militair materieel en een kaalkop aan de leiding die in de tweede kamer tot een puinhoop verworden is.
Niet iedere vraag is in twee minuten te beantwoorden, juist dan wordt het een F5-feest...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Een heel klein beetje dan...
Verder ben ik wel een beetje klaar met deze vraag...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn iig allen blij dat Mark er weer is.
Eens, maar ik ben door mijn creativiteit en kennis heen v.w.b. dit onderwerp (alhoewel de nieuwe hints wel weer een deur openen... voor anderen dan maar)...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Niet iedere vraag is in twee minuten te beantwoorden, juist dan wordt het een F5-feest...
Dito, duurt wel erg lang op deze manier, hoewel het wel grappig is om middels allerlei fotookes een vraag te laten beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Verder ben ik wel een beetje klaar met deze vraag...
Dit was het antwoord dat ik wilde horen. In het boek de puinhopen..... dat gelezen kon worden als het verkiezingsprogramma van de LPF (volgens pim) stonden twee hele vage voorstellen die mij tot op de dag van vandaag zijn bijgebleven:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
De puinhopen van 8 jaar paars
Dat is oldskool AKQ denk ik, dat was nogal fotorijk (niet te googlen) en duurde veel langer per vraag....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito, duurt wel erg lang op deze manier, hoewel het wel grappig is om middels allerlei fotookes een vraag te laten beantwoorden.
Kijk, die tactiek hanteer ik over het algemeen ook, vragen staan dan vaak langer open...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is oldskool AKQ denk ik, dat was nogal fotorijk (niet te googlen) en duurde veel langer per vraag....
Helaas worden het daardoor vaak entertainment vragen, en daar weet ik niets vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, die tactiek hanteer ik over het algemeen ook, vragen staan dan vaak langer open...
Ik ben ook niet zo voor vragen van "uit welke film komt dit screenshot" ed.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas worden het daardoor vaak entertainment vragen, en daar weet ik niets van![]()
I seequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is oldskool AKQ denk ik, dat was nogal fotorijk (niet te googlen) en duurde veel langer per vraag....
En zo weet ik weinig tot niets m.b.t. films, vele wetenschappelijke onderwerpen, oude talen, etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Helaas worden het daardoor vaak entertainment vragen, en daar weet ik niets van![]()
Nee, het enige mini-feitje dat ik me herinner over PF is dat ik als modje begon op de dag dattie werd vermoord, hetgeen resulteerde in aan een stuk door topics sluiten en posts editen en dergelijke. Gekkenhuis was het die avond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Mark_V het volgende:
Maar dat varkens in flatgebouwen/marineverhaal, was dat voor jullie een aha-erlebnis? Of ben ik nou gewoon de enige die dit mini-feitje toevallig heeft onthouden?
Dat kan ik me dan weer niet herinneren.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, het enige mini-feitje dat ik me herinner over PF is dat ik als modje begon op de dag dattie werd vermoord, hetgeen resulteerde in aan een stuk door topics sluiten en posts editen en dergelijke. Gekkenhuis was het die avond.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer niet herinneren.....![]()
Naja, het is ook wel een beetje een running gag in mijn vriendenkring geworden.....door als je het over een zeer moeilijk onderwerp hebt, bijvoorbeeld de toestand in het midden oosten, er opeens uit te floepen: "Maar varkens in flatgebouwen, zou dat geen oplossing zijn?"
Die 2 onderwerpen kan je tegenwoordig ook niet meer in elke gezelschap tegelijk aanhalen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mark_V het volgende:
.. bijvoorbeeld de toestand in het midden oosten, er opeens uit te floepen: "Maar varkens in flatgebouwen, zou dat geen oplossing zijn?"
Je scoort toch geregeld op mijn film-vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo weet ik weinig tot niets m.b.t. films, vele wetenschappelijke onderwerpen, oude talen, etc.
Ieder z'n meug toch?
De bekendere en/of klassieke films gaan nog wel, die net daaronder niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Flitspaal het volgende:
Je scoort toch geregeld op mijn film-vragen.
Ik ook niet. Maar toch ga ik geregeld en zit ik rustig. Je moet wel zorgvuldig kiezen wanneer je waarheen gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bekendere en/of klassieke films gaan nog wel, die net daaronder niet meer.
Ik haat bioscopen vanwege de flesjes rollende popcorn-jeugd...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Homdeck het volgende:
fatma koser kaya
erkel +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef erkel het volgende:
Tool?
Helemaal goedquote:
Den Oever zien we, maar dat valt onder de gemeente Wieringen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef SaskiaR het volgende:
Wieringen
Laat maar, het was een gok, geen constatering.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dit is echt Den Oever, kan de woning van een vriend aanwijzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |