Goedemorgen en welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:01 schreef Waris7 het volgende:
Moet ik antwoorden met minder dan 2 steden nu fout rekenen?
O, oke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goedemorgen en welkom
De afspraak is dat degene die het vijfde antwoord geeft het punt krijgt. Je mag zelf geslissen of je tussendoor en hoe vaak je aangeeft of de al gegeven antwoorden goed zijn of niet.
Minstens één van de overige twee begint met een A.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Als er niemand het juiste/volledige antwoord weet, mag je ook een hint geven (indien mogelijk) of zelfs andere vraag stellen...![]()
Ik ken(de) ze zelf, dus er moet minstens één iemand zijn. Alleen die ene vergeet ik steeds...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:30 schreef Flitspaal het volgende:
Er zijn er vast nog meer dan twee. Maar of iemand die kent???
Je mag zelf wel de vraag die je stelt opzoeken hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:31 schreef Waris7 het volgende:
Ik ken(de) ze zelf, dus er moet minstens één iemand zijn. Alleen die ene vergeet ik steeds...
Edited to add: Ik weet 'm weer, geen probleem![]()
Ik had eigenlijk Achnas in m'n hoofd en niet Paphos, maar goed, Flitspaal is de winnaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:00 schreef Flitspaal het volgende:
Larnaca
Limassol
Nicosia
Famagusta
Paphos
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Achnas in m'n hoofd en niet Paphos, maar goed, Flitspaal is de winnaar.
Vergeet de 'Baden van Aphrodite' niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Pinewood Valley lijkt me gaaf om een keertje heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |