Niet iedere vraag is in twee minuten te beantwoorden, juist dan wordt het een F5-feest...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Een heel klein beetje dan...
Verder ben ik wel een beetje klaar met deze vraag...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn iig allen blij dat Mark er weer is.
Eens, maar ik ben door mijn creativiteit en kennis heen v.w.b. dit onderwerp (alhoewel de nieuwe hints wel weer een deur openen... voor anderen dan maar)...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Niet iedere vraag is in twee minuten te beantwoorden, juist dan wordt het een F5-feest...
Dito, duurt wel erg lang op deze manier, hoewel het wel grappig is om middels allerlei fotookes een vraag te laten beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Verder ben ik wel een beetje klaar met deze vraag...
Dit was het antwoord dat ik wilde horen. In het boek de puinhopen..... dat gelezen kon worden als het verkiezingsprogramma van de LPF (volgens pim) stonden twee hele vage voorstellen die mij tot op de dag van vandaag zijn bijgebleven:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
De puinhopen van 8 jaar paars
Dat is oldskool AKQ denk ik, dat was nogal fotorijk (niet te googlen) en duurde veel langer per vraag....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito, duurt wel erg lang op deze manier, hoewel het wel grappig is om middels allerlei fotookes een vraag te laten beantwoorden.
Kijk, die tactiek hanteer ik over het algemeen ook, vragen staan dan vaak langer open...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is oldskool AKQ denk ik, dat was nogal fotorijk (niet te googlen) en duurde veel langer per vraag....
Helaas worden het daardoor vaak entertainment vragen, en daar weet ik niets vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, die tactiek hanteer ik over het algemeen ook, vragen staan dan vaak langer open...
Ik ben ook niet zo voor vragen van "uit welke film komt dit screenshot" ed.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas worden het daardoor vaak entertainment vragen, en daar weet ik niets van![]()
I seequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is oldskool AKQ denk ik, dat was nogal fotorijk (niet te googlen) en duurde veel langer per vraag....
En zo weet ik weinig tot niets m.b.t. films, vele wetenschappelijke onderwerpen, oude talen, etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Helaas worden het daardoor vaak entertainment vragen, en daar weet ik niets van![]()
Nee, het enige mini-feitje dat ik me herinner over PF is dat ik als modje begon op de dag dattie werd vermoord, hetgeen resulteerde in aan een stuk door topics sluiten en posts editen en dergelijke. Gekkenhuis was het die avond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Mark_V het volgende:
Maar dat varkens in flatgebouwen/marineverhaal, was dat voor jullie een aha-erlebnis? Of ben ik nou gewoon de enige die dit mini-feitje toevallig heeft onthouden?
Dat kan ik me dan weer niet herinneren.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, het enige mini-feitje dat ik me herinner over PF is dat ik als modje begon op de dag dattie werd vermoord, hetgeen resulteerde in aan een stuk door topics sluiten en posts editen en dergelijke. Gekkenhuis was het die avond.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer niet herinneren.....![]()
Naja, het is ook wel een beetje een running gag in mijn vriendenkring geworden.....door als je het over een zeer moeilijk onderwerp hebt, bijvoorbeeld de toestand in het midden oosten, er opeens uit te floepen: "Maar varkens in flatgebouwen, zou dat geen oplossing zijn?"
Die 2 onderwerpen kan je tegenwoordig ook niet meer in elke gezelschap tegelijk aanhalen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mark_V het volgende:
.. bijvoorbeeld de toestand in het midden oosten, er opeens uit te floepen: "Maar varkens in flatgebouwen, zou dat geen oplossing zijn?"
Je scoort toch geregeld op mijn film-vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo weet ik weinig tot niets m.b.t. films, vele wetenschappelijke onderwerpen, oude talen, etc.
Ieder z'n meug toch?
De bekendere en/of klassieke films gaan nog wel, die net daaronder niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Flitspaal het volgende:
Je scoort toch geregeld op mijn film-vragen.
Ik ook niet. Maar toch ga ik geregeld en zit ik rustig. Je moet wel zorgvuldig kiezen wanneer je waarheen gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bekendere en/of klassieke films gaan nog wel, die net daaronder niet meer.
Ik haat bioscopen vanwege de flesjes rollende popcorn-jeugd...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Homdeck het volgende:
fatma koser kaya
erkel +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef erkel het volgende:
Tool?
Helemaal goedquote:
Den Oever zien we, maar dat valt onder de gemeente Wieringen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef SaskiaR het volgende:
Wieringen
Laat maar, het was een gok, geen constatering.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dit is echt Den Oever, kan de woning van een vriend aanwijzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |