Die heb ik hier in R'dam ook gezien. Ik vind ze erg leuk. Ben zeer benieuwd wie ze maakt en waarom.quote:

die vind ik zelf ook niet echt wtf, maar gewoon creatiefquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die heb ik hier in R'dam ook gezien. Ik vind ze erg leuk. Ben zeer benieuwd wie ze maakt en waarom.

quote:

NEWSFLASH: humor is 'n heel subjectief onderwerpquote:

Gelukkig wel. Ik ben blij dat ik niet het niveau heb dat ik "kalepoes.jpg" of "pijpen.jpg" leuk vind want dan was het knap triest met me gesteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
NEWSFLASH: humor is 'n heel subjectief onderwerp![]()

och gossie..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik ben blij dat ik niet het niveau heb dat ik "kalepoes.jpg" of "pijpen.jpg" leuk vind want dan was het knap triest met me gesteld.

Wat is er mis met '93?quote:

Zo zien al die gasten van Maria Salvatrucca eruit..quote:

<ot>quote:

Omg, check die appie met al dat geld in zn muilquote:

Hehe, mooi dat contrast tussen rechtsboven met groen shirt, helemaal wild, en dan die gast met zwart shirt erboven, niets aan de hand.quote:

Ja, daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hehe, mooi dat contrast tussen rechtsboven met groen shirt, helemaal wild, en dan die gast met zwart shirt erboven, niets aan de hand.

Die kerel met dat zwarte shirt rechtsboven kijkt zo:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hehe, mooi dat contrast tussen rechtsboven met groen shirt, helemaal wild, en dan die gast met zwart shirt erboven, niets aan de hand.

of die vent in het midden dan, die zichzelf beschermt terwijl er een kind tussen zijn benen staat :Squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kerel met dat zwarte shirt rechtsboven kijkt zo:

of dat ginger-kind onderaan in het midden, kijkt van:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
of die vent in het midden dan, die zichzelf beschermt terwijl er een kind tussen zijn benen staat :S

Dit moet haast wel photoshop zijn. Lijkt me sterk dat dit echt op de verpakking heeft gestaanquote:

zijn die clowns niet van bassie en adriaan in amerika? als ze in zo'n clownshotel zitten?quote:

Dat zijn toffe velgen.quote:

quote:

Dat zijn geen velgen maar experimentele banden van Michelin... banden die nooit meer lek kunnen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
Dat zijn toffe velgen.
Geen idee meer welke fabrikant daarmee flink aan het testen is, maar ik meen Audi als ik het me goe herrinner
Die kunnen dus niet lek en hebben een veel betere wegligging dan gewone banden.
Staat op youtube ergens een filmpje van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |