Zo zien al die gasten van Maria Salvatrucca eruit..quote:

<ot>quote:

Omg, check die appie met al dat geld in zn muilquote:

Hehe, mooi dat contrast tussen rechtsboven met groen shirt, helemaal wild, en dan die gast met zwart shirt erboven, niets aan de hand.quote:

Ja, daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hehe, mooi dat contrast tussen rechtsboven met groen shirt, helemaal wild, en dan die gast met zwart shirt erboven, niets aan de hand.

Die kerel met dat zwarte shirt rechtsboven kijkt zo:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hehe, mooi dat contrast tussen rechtsboven met groen shirt, helemaal wild, en dan die gast met zwart shirt erboven, niets aan de hand.

of die vent in het midden dan, die zichzelf beschermt terwijl er een kind tussen zijn benen staat :Squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kerel met dat zwarte shirt rechtsboven kijkt zo:

of dat ginger-kind onderaan in het midden, kijkt van:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
of die vent in het midden dan, die zichzelf beschermt terwijl er een kind tussen zijn benen staat :S

Dit moet haast wel photoshop zijn. Lijkt me sterk dat dit echt op de verpakking heeft gestaanquote:

zijn die clowns niet van bassie en adriaan in amerika? als ze in zo'n clownshotel zitten?quote:

Dat zijn toffe velgen.quote:

quote:

Dat zijn geen velgen maar experimentele banden van Michelin... banden die nooit meer lek kunnen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
Dat zijn toffe velgen.
Geen idee meer welke fabrikant daarmee flink aan het testen is, maar ik meen Audi als ik het me goe herrinner
Die kunnen dus niet lek en hebben een veel betere wegligging dan gewone banden.
Staat op youtube ergens een filmpje van

toffe postquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef MJay1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

is dat niet peter crouch? de wandelende kleerhanger ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er bestaat toch zo'n hele serie van die man?

quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Kreator het volgende:
Twee rode golfs die worden aangereden door precies dezelfde motor? Dat kan geen toeval zijn!!!!

Idd, zelfs het nummerbord is hetzelfdequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef ToT het volgende:
Hmmmm, en zelfs het glas en de metaal is bij beide golfjes precies in dezelfde hoek gaan hangen of verbogen!
Hoezo toeval zeg? Wow, what are the chances for something like that, eh?

quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef Isegrim het volgende:
Is het niet ook tweemaal dezelfde Golf? Kunstwerk ofzo?

Je kopt hem zo lekker inquote:

Eerste foto was op plaats van het ongeval.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef Isegrim het volgende:
Is het niet ook tweemaal dezelfde Golf? Kunstwerk ofzo?

Kunnen velgen dan leeglopen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
Dat zijn toffe velgen.
Geen idee meer welke fabrikant daarmee flink aan het testen is, maar ik meen Audi als ik het me goe herrinner
Die kunnen dus niet lek en hebben een veel betere wegligging dan gewone banden.
Staat op youtube ergens een filmpje van

leeglopen niet, lek zijn WEL...quote:

Lijkt mij niet dat de hele dak aan de voorzijde van de auto platgedrukt is door een motor in de flank. Een kofferbak open is iets meer geloofwaardig maar ook niet echt te verwachten. Zeker niet zoals deze is verbogen en vervormd, met een loshangend achterlicht.........quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef JipJapGoedje het volgende:
Die in die 'hal' was op een motorbeurs geloof ik om te laten zien wat er gebeurd als je met een motor in de flank van een auto rijdt.

Hé, Oldbie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat de hele dak aan de voorzijde van de auto platgedrukt is door een motor in de flank. Een kofferbak open is iets meer geloofwaardig maar ook niet echt te verwachten. Zeker niet zoals deze is verbogen en vervormd, met een loshangend achterlicht.........
Ik denk dat er veel meer is gebeurd dan alleen maar een motor in de flank.

Hier wil ik een YouTube linkje van. Iemand?quote:

Dat is mij aan het begin van de zomervakantie nog overkomenquote:

Fotosoep, de originele screen staat ergens op het internet. Vast wel te vinden op die legendary sitesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier wil ik een YouTube linkje van. Iemand?
Edit: het is een Photoshop.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef TheIceWarrior het volgende:
Kat in fles:
[afbeelding]
En vervolgens:![]()
![]()
[afbeelding]
![]()

leuke bewerkingquote:

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef TheIceWarrior het volgende:
Kat in fles:
[afbeelding]
En vervolgens:![]()
![]()
[afbeelding]
![]()

'k heb wel een ander stukje:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:13 schreef Fredo55 het volgende:
Die originele wil ik nog eens zien ja.![]()
iemand?

http://video.google.nl/videoplay?docid=435176300137410508&q=crazy+frog+bros&total=241&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:13 schreef Fredo55 het volgende:
Die originele wil ik nog eens zien ja.![]()
iemand?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |