mini schwanzquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:28 schreef BdR het volgende:
wtf hier het verhaal bij..?publiek op de achtergrond ook..
[afbeelding]
Gohquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef BdR het volgende:
trouwens, die urine-spies lijkt overtuigend maar is natuurlijk fake..
http://www.darwinawards.com/legends/legends1999-02.html
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
''Red light means 'stop'''
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
zit daar nou een oudere vrouw achter het stuur?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
quote:
Al die gezichten in die autos zo vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
En die bestuurder nog netjes de handen op 10 voor 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Al die gezichten in die autos zo van
Moest even een paar keer kijken voordat ik zag dat dat witte een vent is die aangereden wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
dank je, ik zag het niet, dacht dat het een kledingstuk van die voetgangster wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef royjn het volgende:
[..]
Moest even een paar keer kijken voordat ik zag dat dat witte een vent is die aangereden wordt![]()
Ach de bestuurder heeft in ieder geval wel zijn ruitewisser aanquote:
Ach, soms zijn die kleintjes zo lief dat je ze het liefst achter het behang plak.quote:
Ach jij ben vast de leukste thuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:53 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ach de bestuurder heeft in ieder geval wel zijn ruitewisser aan![]()
[..]
Ach, soms zijn die kleintjes zo lief dat je ze het liefst achter het behang plak.
Deze doet het tenminste nog voor het behang.
Jij bedenkt vast Jensen z'n grappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:53 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ach de bestuurder heeft in ieder geval wel zijn ruitewisser aan![]()
[..]
Ach, soms zijn die kleintjes zo lief dat je ze het liefst achter het behang plak.
Deze doet het tenminste nog voor het behang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |