mini schwanzquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:28 schreef BdR het volgende:
wtf hier het verhaal bij..?publiek op de achtergrond ook..
[afbeelding]
Gohquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef BdR het volgende:
trouwens, die urine-spies lijkt overtuigend maar is natuurlijk fake..
http://www.darwinawards.com/legends/legends1999-02.html
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
''Red light means 'stop'''
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
zit daar nou een oudere vrouw achter het stuur?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
quote:
Al die gezichten in die autos zo vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
En die bestuurder nog netjes de handen op 10 voor 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Al die gezichten in die autos zo van
Moest even een paar keer kijken voordat ik zag dat dat witte een vent is die aangereden wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
dank je, ik zag het niet, dacht dat het een kledingstuk van die voetgangster wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef royjn het volgende:
[..]
Moest even een paar keer kijken voordat ik zag dat dat witte een vent is die aangereden wordt![]()
Ach de bestuurder heeft in ieder geval wel zijn ruitewisser aanquote:
Ach, soms zijn die kleintjes zo lief dat je ze het liefst achter het behang plak.quote:
Ach jij ben vast de leukste thuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:53 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ach de bestuurder heeft in ieder geval wel zijn ruitewisser aan![]()
[..]
Ach, soms zijn die kleintjes zo lief dat je ze het liefst achter het behang plak.
Deze doet het tenminste nog voor het behang.
Jij bedenkt vast Jensen z'n grappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:53 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
[..]
Ach, soms zijn die kleintjes zo lief dat je ze het liefst achter het behang plak.
Don't quit your dayjob.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:53 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
[..]
ja die mis ik dus ff...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef buzzer het volgende:
Die terrasfoto uit de OP
even een verkapte tvp
ghehe die is idd wel leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:59 schreef Nilith het volgende:
http://i12.tinypic.com/4magjmx.jpg
deze is leuk :]
En wat is hier WTF aan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:48 schreef BdR het volgende:
willekeurige highlights uit de vorige topics:
Die heb ik hier in R'dam ook gezien. Ik vind ze erg leuk. Ben zeer benieuwd wie ze maakt en waarom.quote:
die vind ik zelf ook niet echt wtf, maar gewoon creatiefquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die heb ik hier in R'dam ook gezien. Ik vind ze erg leuk. Ben zeer benieuwd wie ze maakt en waarom.
quote:
NEWSFLASH: humor is 'n heel subjectief onderwerpquote:
Gelukkig wel. Ik ben blij dat ik niet het niveau heb dat ik "kalepoes.jpg" of "pijpen.jpg" leuk vind want dan was het knap triest met me gesteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
NEWSFLASH: humor is 'n heel subjectief onderwerp![]()
och gossie..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik ben blij dat ik niet het niveau heb dat ik "kalepoes.jpg" of "pijpen.jpg" leuk vind want dan was het knap triest met me gesteld.
Wat is er mis met '93?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |