Kunnen velgen dan leeglopen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
Dat zijn toffe velgen.
Geen idee meer welke fabrikant daarmee flink aan het testen is, maar ik meen Audi als ik het me goe herrinner
Die kunnen dus niet lek en hebben een veel betere wegligging dan gewone banden.
Staat op youtube ergens een filmpje van
leeglopen niet, lek zijn WEL...quote:
Lijkt mij niet dat de hele dak aan de voorzijde van de auto platgedrukt is door een motor in de flank. Een kofferbak open is iets meer geloofwaardig maar ook niet echt te verwachten. Zeker niet zoals deze is verbogen en vervormd, met een loshangend achterlicht.........quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef JipJapGoedje het volgende:
Die in die 'hal' was op een motorbeurs geloof ik om te laten zien wat er gebeurd als je met een motor in de flank van een auto rijdt.
Hé, Oldbie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat de hele dak aan de voorzijde van de auto platgedrukt is door een motor in de flank. Een kofferbak open is iets meer geloofwaardig maar ook niet echt te verwachten. Zeker niet zoals deze is verbogen en vervormd, met een loshangend achterlicht.........
Ik denk dat er veel meer is gebeurd dan alleen maar een motor in de flank.
Hier wil ik een YouTube linkje van. Iemand?quote:
Dat is mij aan het begin van de zomervakantie nog overkomenquote:
Fotosoep, de originele screen staat ergens op het internet. Vast wel te vinden op die legendary sitesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier wil ik een YouTube linkje van. Iemand?
Edit: het is een Photoshop.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef TheIceWarrior het volgende:
Kat in fles:
[afbeelding]
En vervolgens:![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
leuke bewerkingquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef TheIceWarrior het volgende:
Kat in fles:
[afbeelding]
En vervolgens:![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
'k heb wel een ander stukje:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:13 schreef Fredo55 het volgende:
Die originele wil ik nog eens zien ja.![]()
iemand?
http://video.google.nl/videoplay?docid=435176300137410508&q=crazy+frog+bros&total=241&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:13 schreef Fredo55 het volgende:
Die originele wil ik nog eens zien ja.![]()
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |